Компанії ОККО, ІНТЕРПАЙП, Vodafone, Varus, Uklon, Genesis, «ЖЖУК», «Молокія» та Ferrexpo розповіли Work.ua про те, як саме вони пристосовувалися до нових умов після нападу росії.

Читайте пряму мову компаній на Work.ua. Дізнайтеся, як роботодавці допомагали співробітникам, долучалися до волонтерства та які уроки винесли за 2 місяці повномасштабної війни.

ОККО

Олена Кіріченко
Олена Кіріченко
менеджер з розвитку бренду роботодавця ОККО

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

ОККО — компанія, яка знаходиться на передовій. Ми працюємо нон-стоп, щоб забезпечити українців пальним, продовольчими та побутовими товарами.

Основні фокуси в роботі, які стали актуальними з початком війни й залишаються такими зараз:

  • забезпечення роботи бізнесу в нових мінливих умовах;
  • допомога працівникам з їхніми родинами з релокацією в безпечніші регіони;
  • допомога Україні;
  • фінансова та ментальна підтримка працівників.
Ми продовжуємо роботу та активний зовнішній найм і в середньому забезпечуємо робочими місцями 100+ людей на тиждень. Це насамперед працівники автозаправних комплексів, кафе, розподільчих центрів тощо.

Наразі в роботі маємо близько 300 вакансій. Частково закриваємо їх завдяки внутрішньо переміщеним працівникам ОККО та членам їхніх родин з інших регіонів.

Про допомогу та волонтерство

Ми не стоїмо осторонь і допомагаємо країні наблизити перемогу. А саме:

 🤝 Платимо всі податки, підтримуємо економіку, забезпечуючи робочими місцями та зарплатою працівників. А це близько 10 000 людей.

🤝 Співпрацюємо з Благодійним Фондом «Повернись живим», передали ЗСУ — 50 тис. літрів пального. А ще завдяки платформі «Fishka. Благодійність» зібрали для фонду 15,3 млн грн.

🤝 Також забезпечуємо пальним офіційні волонтерські та громадські організації, які евакуюють населення з місць бойових дій, перевозять «гуманітарку». Під цю ініціативу зарезервовано нафтопродуктів на 4 млн грн. На сьогодні опрацьовано вже близько 200 запитів.

🤝 З березня зігріваємо та годуємо захисників і захисниць в гарячих точках кавою та хот-догами.

Насамперед ОККО — люди. Це наша ключова цінність, тому з початку війни ми запровадили ряд ініціатив для підтримки працівників.

Підтримуємо їх і ментально, і фінансово:

  • Створили внутрішню гарячу лінію, куди може звернутися будь-який працівник та, виходячи із запиту, отримати кваліфіковану психологічну підтримку або рекомендації, де можна знайти потрібну інформацію та допомогу.
  • Запровадили онлайн-зустрічі на тему «Антистресові практики в складних умовах» для тіла, інтелекту та стабілізації емоційного стану.
  • Забезпечуємо швидкі, доступні та актуальні комунікації — у нас щоденний підтримувальний, корисний, оперативний контент щодо роботи компанії в інформаційних каналах для працівників (це канали у вайбері, телеграмі, портал, щотижневий дайджест новин).
  • Запустили внутрішню програму, за якою співробітники компанії разом із родинами змогли переїхати у безпечніші міста, родичі наших колег за запитом і наявністю вакансії були працевлаштовані.
  • Компанія допомогла із пошуком житла та покрила витрати на проживання протягом 2 місяців.
  • Переглянули підхід до нарахування заробітних плат, а для працівників, які працюють в критичних і небезпечних умовах/регіонах, — підхід до преміювання.
  • Профспілка надає матеріальну допомогу працівникам, що були вимушені залишити домівки.

Про висновки після 2 місяців війни

ОККО працює на ринку України вже 23 роки. Наша найбільша гордість — це всеукраїнська команда. За час війни ми вкотре продемонстрували, що працівники ОККО мужні та готові до праці 24/7 на своєму фронті, попри небезпеку.

Ми сміливі українці й пишаємося цим!

Varus

Ірина Безлєпкіна
Ірина Безлєпкіна
HRD Varus

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

Близько 20% співробітників компанії з власної ініціативи виїхали за кордон, в західні регіони країни (де наша мережа не представлена) чи вступили до лав ЗСУ/ТрО. Хтось звільнився або пішов у неоплачувану відпустку через те, що закриті дитсадки й нема на кого залишити дітей.

Та це не заважає нам виконувати своє основне завдання — забезпечувати продуктами жителів України.

Ми компенсували втрати персоналу, змінивши процеси у компанії. Скоротилися графіки роботи магазинів у зв’язку із запровадженням комендантської години у регіонах присутності. Змінився асортимент товарів: збільшено частку соціально значущих товарів, скорочено преміальний сегмент.

Магазини на тимчасово окупованих територіях були законсервовані, а співробітники переведені в магазини, що працюють. У головному офісі частину проєктів переформатовано. Тих співробітників офісу, у кого скоротився обсяг роботи за їхніми основними функціями, ми забезпечили роботою в магазинах.

Про допомогу та волонтерство

Компанія взаємодіє з обласними військовими адміністраціями й ТрО, забезпечуючи потреби міст, у яких представлені, у харчових продуктах та інших товарах.

Наші магазини під час активних бойових дій часто служили цілодобовими сховищами для мешканців Києва.

Також компанія бере участь в окремому проєкті з релокації та розміщення дітей із дитячих будинків у Туреччині. Допомагаємо своїм співробітникам з релокацією зі східних регіонів, де йдуть бойові дії, у Дніпро та Київ, забезпечуючи їх житлом і роботою.

Про висновки після 2 місяців війни

Робимо, скільки можемо, а потім робимо, скільки потрібно :) Наша компанія є об’єктом критичної інфраструктури, і ми зобов’язані працювати максимально ефективно й чітко, щоб допомагати країні.

ІНТЕРПАЙП

Людмила Новак
Людмила Новак
директорка з комунікацій ІНТЕРПАЙП

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

Від початку війни наша компанія була вимушена призупинити виробництво. Пріоритетом для нас стали безпека співробітників та їхніх родин, а також збереження і стабільна виплата заробітної плати.

У квітні ІНТЕРПАЙП поступово поновив операційну діяльність: частково запрацювали потужності із фінішних операцій для доопрацювання напівготових труб, залізничних коліс та колісних пар. Зараз основна частина готової продукції експортується на європейський ринок, але об’єми виробництва неможливо порівняти із довоєнними.

757 працівників компанії захищають Україну в лавах ЗСУ та тероборони, 580 з них були мобілізовані після 24 лютого. На превеликий жаль, троє співробітників героїчно загинули у боях на Півночі та Сході країни.

Значна частина мобілізованих — це ті, хто зараз боронить країну на передовій, — від Херсонської до Харківської області.

Серед інших співробітників — більшість знаходиться вдома і готові працювати. Ми з розумінням ставимось до тих колег, які вирішили виїхати у безпечніше місце, і чекаємо на їхнє повернення.

Про допомогу та волонтерство

В ІНТЕРПАЙП є декілька напрямів, за якими ми допомагаємо нашим захисникам та всім українцям:

  1. Створено власний волонтерський штаб для допомоги мобілізованим працівникам компанії. За потреби забезпечуємо їх екіпіруванням: бронежилетами, турнікетами та медикаментами, розвантажувальними системами, формою, берцями, тактичними окулярами, рюкзаками тощо. Так, на сьогодні співробітники отримали близько 320 бронежилетів. А для працівників у гарячих точках компанія придбала 21 тепловізор та близько 100 комплектів рацій.
  2. ІНТЕРПАЙП у співпраці з обласним штабом допомагає власними ресурсами військовим та притулкам. Від початку війни ми передали близько 25 тис. метрів труб на виготовлення ліжок для військових і облаштування укріплень. Для приготування їжі військовим частинам, ТрО, шелтерам передали посуд — понад 170 каструль, декілька тисяч кружок та мисок. Допомагаємо і пальним, вантажною технікою, будматеріалами, інструментами, комп’ютерною технікою тощо. Крім того, волонтери з-поміж працівників ІНТЕРПАЙПу допомагають комплектувати гуманітарні продуктові набори для областей, де йдуть бойові дії.
  3. На регіональному рівні ІНТЕРПАЙП разом із благодійним фондом «Відродження регіону», що створено і частково фінансується компанією, спрямував 8,3 мільйона гривень на допомогу військовим, лікарням та вимушеним переселенцям. Ці кошти пішли на закупівлю запчастин для ремонту вантажної техніки, генераторів, бензопил та іншої техніки й інструментів, придбання медикаментів, а також на підтримку шелтерів Дніпра.

Про інсайти після 2 місяців війни

Немає нічого гіршого за війну і немає нікого сміливішого за українців. Встояти та перемогти можливо лише підтримуючи одне одного. Тож тримаймо стрій!

Uklon

Chief Human Resources Officer
Тетяна Попова
Тетяна Попова
Тетяна Попова
Chief Human Resources Officer в Uklon

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

У перші години війни ми ухвалили рішення про вихідні дні для всієї команди до кінця лютого. Це був час, коли люди усвідомлювали ситуацію, дбали про безпеку — власну та своїх рідних. Сьогодні всі відділи компанії увійшли у звичайний режим роботи.

24 лютого всі експерти Uklon отримали компенсацію завчасно у повному обсязі. Надалі винагороду продовжили здійснювати вчасно, без затримок.

Компанія зберігає робочі місця та винагороду за всіма колегами, хто приєднався до ЗСУ та ТрО, а також допомагаємо нашим бійцям зі спорядженням і медикаментами.

У команді Uklon 509 гравців, 165 з них — в ІТ-дивізіоні. Одна з основних цілей компанії — зберегти всіх членів команди. На паузу поставили лише один проєкт — сервіс спільних поїздок Uklon Share. Цей продукт сьогодні не має запиту від користувачів, тому ми розподілили ресурс команди Share по іншим проєктам. Отже, з дванадцяти продуктових команд стало одинадцять.

Про допомогу та волонтерство

Щоб забезпечити індивідуальні потреби колег, в Uklon запустили ініціативу hr.help. В її межах допомагаємо кожному члену команди та його сім’ї згідно з запитом: евакуація, пошук транспорту для виїзду за межі України або пересування всередині країни, пошук житла в Україні та за кордоном. Ініціатива виявилась дуже потрібною — кожен десятий експерт Uklon звернувся по допомогу, 82% колег отримали її від hr.help, решта заявок знаходяться в роботі.

Команда Uklon запустила ряд продуктів, щоб підтримати країну. Проєкт «Волонтер» допомагає з транспортом волонтерам і працівникам критично важливої інфраструктури міста. Продукт для міжміських поїздок «Евакуація» закриває потребу українців з виїздом з наближених до гарячих точок районів.

Про висновки після 2 місяців війни

За ці два місяці ми підтвердили важливість двох основних аспектів ведення бізнесу в будь-яких обставинах. Їх ми дотримувались і до вторгнення.

Важливою цінністю була і залишається команда — наш основний драйвер життя і розвитку продукту. Саме команда втілює місію Uklon: змінювати культуру міського життя, використовуючи технологічні рішення для щоденних викликів.

Адаптація у швидкозмінному середовищі неможлива без гнучкості та швидкості рішень. Саме це допомагає зберігати стабільність нашого бізнесу та бачити простір для зростання, навіть попри турбулентний час. Створені продукти «Волонтер» та «Евакуація» закривають актуальні потреби українців. Ми сміливо вносили зміни до внутрішніх процесів. Наприклад, ще минулого року всі продуктові команди перейшли на канбан. Це лише одне з низки рішень, що ухвалювались задля підвищення ефективності, а у воєнний час виявились рятівними.

Vodafone Україна

Надія Сіренко
Надія Сіренко
Chief People and Culture Officer у Vodafone Україна

Зв’язок — це життя! В умовах війни це велика цінність для людей та стратегічний ресурс для держави.

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

Наш принцип — business continuity. Ми не припиняли роботу ні на мить. Створили внутрішню біржу праці «Разом» — кожен співробітник може долучитися до роботи іншого підрозділу, де навантаження команди надвисоке.

Максимально зосередили зусилля і потужності на якості роботи мережі, на швидкості відновлення інфраструктури в разі пошкодження.

Наші технарі заходять на звільнені території одразу після ЗСУ. Контакт-центри працюють нон-стоп, і часом це не лише про роботу з абонентом, а про людяність та підтримку тих, хто потребує спілкування.

Наша мета сьогодні — не прибутки, а максимальна консолідація на трьох фокусах:

  • тримати мережу;
  • платити податки й зарплату нашим працівникам, бо це здоров’я нашої економіки та основа на майбутнє;
  • допомагати скрізь, де можемо бути корисні — технологіями, досвідом, фінансами.

Люди — найбільша цінність нашого бізнесу, бо технології та сервіс створюють саме люди. І війна цього не змінила. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зберегти усіх (!) співробітників та тримати цей надзвичайно важливий людський капітал у повній робочій готовності на час повноцінного відновлення бізнесу і країни.

У нас є досвід та технології для дистанційної праці. Зараз понад 45% наших співробітників змінили місце проживання та працюють віддалено, з них близько 10% роблять це з-за кордону. Ми максимально залучили всі ресурси, щоб допомогти з евакуацією наших колег та їхніх родин з найгарячіших точок, запустили програму релокації працівників та їхніх сімей до країн Європи від Vodafone Global. Як роботодавець ми робимо все та навіть більше для фізичної та фінансової безпеки наших працівників.

Про допомогу та волонтерство

Ми працюємо на всіх фронтах, де можемо бути корисними Україні:

  • повністю сплачуємо податки (1,344 млрд грн за перший квартал 2022 та 58 млн грн — рента за частоти, яку ми заплатили наперед);
  • допомагаємо державним службам в інформуванні громадян, надаємо безкоштовні канали доступу до українських телевізійних каналів та безліч безкоштовних послуг нашим абонентам (станом на початок квітня це послуги загальною сумою більш ніж 218 млн грн та 21 млн українців);
  • співпрацюємо із ЗСУ, ТрО, волонтерами, медичними закладами, організовуємо допомогу для переселенців;
  • маємо багато спільних проєктів з «Повернись живим», фондом «Життєлюб».

Про висновки після 2 місяців війни

Головне — не «застигнути» в шаблонах мислення мирного часу. Війна потребує інших рішень, іншої швидкості, ще більше чесності, ще більше людяності. У березні ми брали за горизонт планування один місяць. У квітні зробили прогноз до кінця року. Бо великий бізнес — це основа для відновлення країни. І вже зараз важливо не лише «тримати стрій», а ми це вміємо, але й закладати фундамент на майбутнє. Воно у нас неймовірно гарне!

Все буде Україна!

Genesis

Марія Панченко
Марія Панченко
People Operations Director у Genesis

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

Genesis є екосистемою з 15+ бізнесів, що працюють на глобальному ринку. Нашими користувачами є понад 300 мільйонів людей з усього світу (переважно це США, країни Європи та Африки). Ми створюємо онлайн-продукти й не маємо фізичної інфраструктури в Україні, отже, наші компанії залишаються стабільними.

Головний офіс Genesis розташований у Києві, тому зранку 24 лютого ми розпочали евакуацію. Протягом тижня нам вдалося вивезти понад 2 000 співробітників разом з близькими у безпечні місця.

З другого тижня війни більшість компаній екосистеми переналаштували бізнес-процеси та повернулися до стабільної роботи, а також відновили повноцінний найм співробітників усіх рівнів.

Частина співробітників одразу ж після нападу росії вступили до лав тероборони та ЗСУ за власним бажанням. Кожному з них компанія зберегла робоче місце та заробітну плату в повному обсязі. Ми адаптували бізнес-процеси до нової реальності, в деяких командах перерозподілили завдання.

Про допомогу та волонтерство

Допомогу з боку Genesis можна розділити на такі напрями:

✊ допомога Україні — протягом двох місяців війни компанії та проєкти Genesis перерахували понад 28 млн грн на рахунки фонду «Повернись живим» та спеціальний держрахунок для підтримки Збройних сил України. Також ми спрямували 5 млн грн адресної допомоги на потреби армії та ще понад 3 млн дол. на допомогу державі в інших напрямах;

✊ допомога на інформаційному фронті;

✊ трансляція закликів допомогти та підтримати Україну на багатомільйонну аудиторію користувачів застосунків Genesis у всьому світі;

✊ створення фонду Genesis for Ukraine, який допомагає нашим співробітникам та членам їхніх родин, що захищають Україну на фронті.

Про висновки після 2 місяців війни

  • Люди — найбільша цінність для бізнесу. У часи турбулентності це стає ще більш очевидним. Безпека та розвиток співробітників завжди будуть нашим пріоритетом. Тому ми продовжуємо інвестувати в освітній напрям, відновлюючи як внутрішні, так і зовнішні навчальні заходи.
  • Прозора комунікація. Ще до війни ми почали інформувати колег про план дій у разі загострення ситуації, створили команду екстреного реагування. Топменеджмент підтримує постійну комунікацію та надає апдейти про стан бізнесу, знаходить час проводити корисні лекції для співробітників.
  • Ми адаптували бізнес-процеси до воєнних реалій, але ми не спрощуємо рекрутинговий процес та зберігаємо високі стандарти найму. Кожен новий фахівець має посилювати команду.
  • Стабільна робота, сплата податків та створення робочих місць — це важливий вклад в економічний фронт. Кожен має робити те, що вміє найкраще.
  • Результатів краще досягати в синергії, партнерстві. Тому ми активно включилися у волонтерські інформаційні проєкти, стали учасником Львівського IT-кластера.
  • Бізнес має бути гнучким і мати Business Continuity Plan. Саме завдяки йому в перші години війни усі керівники знали, як діяти, вдалося швидко здійснити масштабний релокейт, а вже за два тижні 95% співробітників повернулися до роботи.

«ЖЖУК»

Наталія Чорній
Наталія Чорній
директорка з персоналу роздрібної мережі гаджетів «ЖЖУК»

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

Через війну в нашій компанії, звичайно ж, відбулися певні зміни:

  1. Насамперед вони стосувалися складської логістики — нам довелося перенести розподільчий склад з Києва до Львова і з нуля повністю організувати складську логістику.
  2. Закупівля та постачання товару також зазнали змін. Змінилася транспортна логістика та швидкість доставляння товару. Розвиток та переформатування магазинів ми тимчасово зупинили — в пріоритеті після перемоги буде відновлення втрачених магазинів і локацій.
  3. Операційні процеси залишилися без змін. Станом на сьогодні більше ніж 80% магазинів працюють повноцінно в режимі офлайн, зокрема й пункти видачі товару замовленого онлайн. Це дає можливість забезпечувати роботою понад 1 000 працівників та підтримувати бізнес.
  4. В командах також відбулися зміни, особливо серед працівників фронт-офісу. Співробітникам, що знаходяться на територіях, де ведуться активні бойові дії або може виникнути загроза життю, ми пропонуємо переведення на аналогічні посади в безпечніші області та міста. Значна частина працівників досі залишається в зоні активних бойових дій і не може повноцінно виконувати роботу через загрозу нападу. Ми підтримуємо телефонний контакт і не припиняємо трудові відносини з ними, оскільки віримо в наші ЗСУ, можливість повернення території та, відповідно, відновлення роботи бізнесу.
  5. З працівниками бек-офісу змін практично не відбулося, оскільки дистанційний формат роботи ми випробували ще в період пандемії. Зайнятість працівників є різною: від повної до часткової — залежно від функцій та потреб бізнесу. Є певні часові незручності зі співробітниками, які виїхали на інші материки. Однак і тут ми подолали комунікаційний та часовий бар’єр, оскільки кожен з них підтвердив намір повернутися в Україну.

Про допомогу та волонтерство

У компанії з’явились нові завдання, окрім робочих, — волонтерські. У нас це відбулося миттєво на підсвідомому рівні, без довгих підйомів та організаційних моментів.

У перший тиждень війни на потреби ЗСУ була передана партія павербанків, мобільних телефонів та генераторів.

Ми переобладнали наш офіс під прихисток, одночасно в нас проживали близько 90 людей. Працівники максимально згуртувалися і забезпечили їх необхідними для побуту товарами, одягом, засобами для малечі, щодня організовували обіди.

Допомогу в прихистку ми надавали усім, хто потребував. Це були сторонні люди, працівники, колишні працівники та наші партнери. Для партнерів, окрім проживання, ми надали ще й приміщення для відновлення роботи.

У нас і надалі проживають люди, які вимушено переїхали з територій, де ведуться активні бойові дії, тому волонтерити ми не припиняємо. Вважаємо, що підтримка та допомога людям у такий період — це моральний обов’язок громадянина України.

Про висновки після 2 місяців війни

За цей час ми відчули, наскільки усі згуртовані — не має значення конкурент це чи державний орган, коли війна ми забуваємо про чвари та допомагаємо одне одному задля перемоги над ворогом. Ми винахідливі: коли потрібно знайти та придбати, здавалося б, неможливе, ми знаходимо час, ресурс і спосіб. А ще ми безстрашні та незламні, бо МИ — УКРАЇНЦІ!

«Молокія»

Юлія Ковальчук
Юлія Ковальчук
директорка з маркетингу компанії «Молокія»

Про вплив війни на робочі процеси та зміни в команді

«Молокія» — це виробник харчових продуктів, а саме молочних, тому, попри обставини, ми працюємо у штатному режимі.

Ми не маємо права зупинитись, бо за нашими плечима діти, біженці, сироти, люди похилого віку, військові. Кожній людині для життя потрібна їжа. І ніяк інакше.

Звичайно, останнім часом у складі команди «Молокія» відбулися певні зміни:

  • деякі працівники покинули країну;
  • деякі захищають нас у ЗСУ та територіальній обороні;
  • деякі змінили діяльність.

Про допомогу та волонтерство

Загалом ми працюємо на межі можливого, балансуємо між реаліями та потребами. Точно робимо більше, ніж мали б робити у мирний час, але зараз війна... Тому ми:

🤲 виготовляємо продукцію не тільки для продажу;

🤲 годуємо переселенців;

🤲 допомагаємо військовим, дитячим та пологовим будинкам, лікарням і шпиталям;

🤲 співпрацюємо з волонтерами;

🤲 доставляємо продукцію на блокпости, у військкомати та інші організації.

За весь період війни «Молокія» безкоштовно відправила понад 200 тонн молока, перерахувала 1,5 млн грн на потреби ЗСУ та створила свій власний благодійний фонд.

Про висновки після 2 місяців війни

За 2 місяці повномасштабної війни ми ще раз переконалися, що наші люди — справжні сміливці, а згуртованість — найкраща риса для досягнення поставленої мети. Разом ми сильні. Слава Україні!

Ferrexpo

Анна Адом
Анна Адом
директорка з управління персоналом та побуту у Ferrexpo Україна

Про допомогу та волонтерство

У цей непростий для України час бізнес не може залишатися осторонь. Компанія Ferrexpo наперед сплатила 1 млрд грн податку на прибуток до державного бюджету. Засновано гуманітарний фонд у розмірі 12,5 млн дол. США, який надає всебічну підтримку громадам як Полтавської, так і інших областей України.

Працівники Ferrexpo із першого дня війни долучилися до волонтерського руху — допомагаємо тим, хто через російську агресію шукає прихистку в регіоні, створюємо безпечні умови перебування дітей та підтримуємо усіх, хто цього потребує.

Волонтери Ferrexpo — це десятки людей, які щодня розв’язують безліч організаційних питань, і тисячі тих, хто допомагає їжею, одягом, консультаціями та надає житло.

💪 З перших днів російської агресії співробітники були залучені у зборі домашнього текстилю (матраци, ковдри, подушки, комплекти постільної білизни, рушники) для вимушених переселенців, що проживають у готелях, на турбазах та в гуртожитках компанії.

💪 Тим, хто вимушено покинув своє місто, ми пропонуємо працевлаштування в компанії, допомагаємо із їжею та намагаємося надати все потрібне.

💪 Багато працівників з радістю стали донорами крові, щоб підтримати тих, кому це сьогодні життєво необхідно.

💪 Взято під опіку дітей з інвалідністю та надається допомога у закупівлі харчових продуктів, медикаментів та інших нагальних потреб.

💪 Ще працівники почали роботу з координації, підтримки й вивезення студентів і дітей, жителів Горішніх Плавнів та інших громадян. Людей евакуювали залізницею, автобусами, про які домовилися з підрядною організацією.

Нам вдалося повернути до Горішніх Плавнів усіх охочих і навіть їхніх домашніх улюбленців. Загалом 214 людей, 5 кішок та 2 собаки із різних міст України, особливо з тих, де велися бойові дії. Більшість вивезених — діти.

💪 Співробітники компанії приєдналися до волонтерів, які брали участь в евакуації тварин з екопарку Фельдмана у Харкові та зв’язались з керівництвом парку для координації допомоги від Ferrexpo. Підприємство забезпечило металеві прокати для тимчасових кліток для транспортування тварин, частину з яких доставили в екопарк у селі Ковалівка Полтавської області.

💪 Працівники підтримують одне одного, зокрема тих, хто був мобілізований до лав ЗСУ та знаходиться на передовій.

Особливу увагу в допомозі приділяємо дітям — вони в жодному разі не повинні страждати, в них обов’язково має бути дитинство. Тому співробітники долучились до створення дитячого центру Ferrexpo. Облаштувати його вдалося завдяки освітянам й решті небайдужих жителів Горішніх Плавнів.

Так працівники компанії знають, що поки вони на роботі, з їхніми дітьми займаються, проводять тренінги та всіляко залучають до різних видів активностей. Малеча завжди зайнята та паралельно має змогу долучатися до дистанційних занять у школі. Ми робимо все, щоб діти перебували у нас без стресу, тоді й батьки спокійно працюватимуть, підтримуючи економіку України в такий непростий період.

Про висновки після 2 місяців війни

Ми стійкі психологічно, всі мотивовані. Ми об’єдналися, працівники стали одним цілим, готові одне одному допомагати, а це багато значить. Так, емоційно нелегко, але тримає віра в перемогу й те, що за певний час наша країна знов розквітне, буде оновлена, ще краща.

Раніше Work.ua також ділився цікавою статистикою та коментарями про те, як великі українські компанії пристосовуються до воєнного часу. Запрошуємо почитати.


Читайте також



3 comments

Владимир Лень 03.05.2022, 16:24
Доплачивают ли компании своим сотрудникам, за риск, которые выходят на работу, не смотря на бомбёжки в Харькове, Чернигове, Николаеве
Анна Ціра 03.05.2022, 19:39
Люди — найбільша цінність для бізнесу. Стільки медичних лабораторій і центрів усюди. Медична реформа до сімейних лікарів, коли треба ще мати щастя на коштовний податковий штрихкод направлення НСЗУ? І у результаті чи буде життя, якщо ніяких цінностей і значення?
Тарас Гриників 07.05.2022, 23:11
про роботу ворк юа

To leave a comment, you need to sign in.