1148 candidates last 3 months Офис-менеджер, помощник-ассистент руководителя, администратор, делопроизводитель in Kharkiv
16 000 UAH
Кіріл, 22 years, Kharkiv
Higher education · Full-time
- Менеджер з персоналу, Gcars, 4 months
Post a job for free monthly
Each company has the opportunity to post one job for free each month.
12 000 UAH
Нина, 28 years, Kharkiv
Unfinished higher education · Full-time
- Заместитель управляющего магазином, Olko, 3 months
18 000 UAH
Виктория, 56 years, Kharkiv
Higher education · Full-time
Education: 09.1987 - 05.1993: экономика АТП (Харьковский автомобильно-дорожный институт, Харьков). инженер-экономист, в 2017 курсы Бухгалтерия 1С...
15 000 UAH
Елена, 37 years, Kharkiv
Higher education · Full-time
Education: 01.1999 - 01.2005: Юрист (ХГПУ им ГС Сковороды, Харьков)....
2 more resumes for this candidate
Офис-менеджер, Kharkiv, yesterday
Рекрутер, Kharkiv, yesterday
20 000 UAH
Анастасія, 32 years, Kharkiv
Specialized secondary education · Full-time, part-time
- Працівник залу казино, Golden Bonus Slots, 6 months
15 000 UAH
Hidden, Kharkiv
Part-time
- Бухгалтер, менеджер, феникс, 9 years 1 month
Юлія, 39 years, Kharkiv
РЕЗЮМЕ Мартишко Юлія Ігорівна Дата народження: 09.10.1984 тел.: E-mail: ОСВІТА 2003-2009 рр Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Факультет «Бізнесу та фінансів», кваліфікація...
Наталія, 30 years, Kharkiv
Підплетько Наталія natally_ya Перш ніж перейти до основної інформаціі- хочеться сказати пару слів про себе. Основною своєю навичкою, витікаючи із досвіду роботи, можу назвати комунікацією з людьми. За...
15 000 UAH
Валерия, 33 years, Kharkiv
Higher education · Full-time
- Секретарь, Региональная филия «Південна залізниця», 6 years 7 months
17 000 UAH
Марина, 33 years, Kharkiv
Higher education · Full-time
- Майстер манікюру, FRC beauty, 7 months
Ирина, 62 years, Kharkiv
Full-time
Профессиональные умения и навыки: • Внедрение системы электронного документооборота; • Улучшена система внутренних процессов корпоративного документооборота; • Проведение обучения сотрудников предприятия...