Resume from June 11, 2024 PRO

Марія

Керівник проєкту

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проекту, маркетолог

from 12.2023 to 06.2024 (6 months)
Фріланс проект у туристичній ніші, Дніпро (Туризм)

Завдання: створити стратегію дій у соцмережах для залучення клієнтів.
Результат: проведені глибинні інтерв'ю з потенційними клієнтами, розроблена стратегія в соцмережах, проведена рекламна кампанія у фейсбуці, визначено спеціалізацію в туристичному напрямку, розроблена контент-стратегія у телеграм та налаштована автоматизація постів у телеграм та фейсбук + налаштовані комунікації з сервісами бронювання авіаквитків, готелів, страхування та ін.

Керівник відділу стратегічних комунікацій

from 09.2021 to 12.2023 (2 years 3 months)
CopyMagik, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Безпосереднє підпорядкування власнику компанії.
Завдання: Заснування компанії, стратегічне позиціювання, пошук потенційних клієнтів, налаштування сайту та CRM системи.
Результат: Створена компанія, яка має чітке позиціювання по послугах, має готовий, функціонуючий сайт та внутрішні системи комунікації, налаштовані канали залучення клієнтів (Upwork та схожі платформи).

Керівник відділу інтенсифікації підприємництва

from 08.2017 to 04.2018 (8 months)
КП Центр підтримки малого та середнього бізнесу Дніпропетровської обласної ради, Дніпро (Державні організації)

Безпосереднє підпорядкування Керівнику Департаменту.
Завдання: регулювання робіт відділу щодо ефективної взаємодії бізнесу та представників місцевого самоврядування, зустрічей, переговорів.
Результат: створені необхідні канали комунікації для цих взаємодій (веб-сайт, соціальні медіа та розсилки електронною поштою). Адміністрування поточних заходів.

Керівник проектів, Стратег з маркетингових комунікацій

from 09.2010 to 02.2022 (11 years 5 months)
BYMASHKA, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Управління аутсорсинговими проектами по залученню клієнтів.

ПРОЕКТ: Школа розвитку людської особистості
Онлайн-навчання з етнопсихології для клієнтів з усього світу.
Безпосереднє підпорядкування власнику компанії.
Тривалість проекту: 5 років.
Завдання: залучення потенційних студентів до онлайн-школи.
Результат: розроблена маркетингова стратегія,
створено багатоканальне спілкування за допомогою соціальних мереж та мессенджерів (налаштована маркетингова система Leeloo, BotHelp). Конверсія потенційних клієнтів у підписників - 52,91%, відкриття розсилок - 74-90%.

ПРОЕКТ: Університет MODUL Дубай
Перший міжнародно акредитований австрійський університет на Близькому Сході.
Безпосереднє підпорядкування адміністративному директору.
Тривалість проекту: 6 місяців.
Завдання: залучення потенційних студентів до університету.
Результат: розроблена та впроваджена маркетингова стратегія для залучення потенційних студентів до університету за допомогою соціальної мережі Вконтакте. Конверсія 15% цільової аудиторії.

ПРОЕКТ: Група компаній "Balance". (Національна компанія)
Місія компанії - поширення знань з бухгалтерії, податкової політики та права в загальнодоступних умовах.
Безпосереднє підпорядкування власнику компанії.
Тривалість проекту: 6 місяців.
Завдання: привернення уваги цільової аудиторії (бухгалтерів) до конкурсу "Найкращий бухгалтер України".
Результат: розроблено маркетингову стратегію та 5 рекламних матеріалів (статті для публікації) для публікацій у журналах та на лендінгових сторінках.

ПРОЕКТ: Консалтингова компанія "Visotsky Consulting"
Номінована як "Найкраща консалтингова компанія 2015 року". Команда, що складається з понад 100 професіоналів, працює в Києві, Алмати, Мінську та інших містах СНД.
Безпосереднє підпорядкування власнику компанії Дніпропетровської філії.
Тривалість проекту: 1 рік.
Завдання: підвищення обізнаності про успіхи, досягнуті студентами "Школи власників бізнесу", та створення необхідної точки зору щодо організації.
Результат: Розроблена та впроваджена PR-програма. Проведено дослідження цільових аудиторій (глубинні інтерв'ю). Створено 147 пояснювальних відео з доповідями студентів Школи. Проведено 30 глибоких інтерв'ю для маркетингового відділу.

Education

ПДАБА (Придніпровська Державна Академія Будівництва та Архітектури)

Спеціаліст (Магістр), Менеджмент та маркетинг, Дніпро
Higher, from 2000 to 2006 (6 years)

Additional education and certificates

Стратегія контенту для професіоналів 1: Залучення аудиторії для вашої організації

2015
Certificate

Занурення в бізнес-аналітику (управління вимогами проекту) з відзнакою

2014, 6 місяців
Certificate

Розробка інноваційних ідей для нових компаній: перший крок у підприємництві

2014
Certificate

Knowledge and skills

Орієнтація на результат Уміння працювати в режимі багатозадачності Робота з великим обсягом інформації Уміння швидко засвоювати нову інформацію Розробка контент-плану Креативність Написання рекламних текстів Content Management System Журналістика Контент-менеджмент Ведення переговорів Стратегічне планування Уміння аналізувати Управлінські навички Розробка маркетингової стратегії Самостійність

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Член Національної Спілки Журналістів України.
Фіналіст конкурсу "Інноваційний прорив 2015" (ІП2014-040 BCONLINE, онлайн-консультування бізнесу).
Автор книги «Система залучення клієнтів».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: