Resume from March 21, 2024

Ольга

Офіс-менеджер, помічник керівника, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ККЕПК

Товарознавство
Specialized secondary, from 2004 to 2006 (2 years)

Knowledge and skills

MS Word MS Excel Цілеспрямованість QD Professional Користувач Internet

Additional information

Шукаю роботу офіс-менеджером.

Освіта
Киевский Кооперативный Экономично-Правовой Колледж
Товаровед-коммерсант
Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки).

Бажаний рівень з/п:
15 000 грн/міс.



Email:
[open contact info](look above in the "contact info" section)


Досвід роботи:
митний декларант
з 03.2012 по 03.2013 (1 рік)
ТОВ "ДЕРЖЛАСТ", (виробництво сендвіч-панелей.)
Обов'язки:
- набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень, режими IM40, ПП, ПД (MD Office). Найменування (номенклатура) - плівка захисна для збереження продукції, - клей та клеючі речовини для виробництва сендвіч-панелей;
- запит, збирання, обробка, перевірка документів для митного оформлення;
- оформлення на митниці імпорту (ІМ40), проходження всіх митних етапів на митному терміналі;
- проходження етапів контролю відділів Екології, СЕС-гігієн. контролю, Карантина, ін (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;
- переакредитація на Обласній митниці;
- забезпечення звітності та збереження всієї документації пов'язаної з митним оформленням вантажів, надання звітних документів за всіма етапами митного оформлення, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/п, н/н;
- Укладання нових та продовження старих Договорів по Терміналу, Утилізації Тари, інших Договорів;
- розміщення оголошень в Інтернеті;
- пошук транспорту (внутрішні перевезення).




Помічник начальника відділу імпорту
з 06.2008 по 09.2010 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Полік-ТОП", (Автосервіс / Обладнання для СТО)
Обов'язки:
- Набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень у режимах IM40, ПП, ПД (QdPro). Найменування (номенклатура): Устаткування для СТО: - шини для вантажних автомобілів; - діагностичне обладнання для вантажних автомобілів; - вантажні автомобілі (намиста) б/в, (характер вантажу - високоліквідний);
- запит, збір, обробка, перевірка та підготовка документів для митного оформлення;
- Оформлення на митниці імпорту (IM40) (МИТНИЙ ТЕРМІНАЛ), проходження етапів митного оформлення: становлення декларації під митний контроль, проходження відділів статистики, огляду, відділу боротьби з контрабандою, платежі, закриття декларації. Оформлення попередніх декларацій та повідомлень (ПП, ПД);
- проходження етапів контролю відділів Екології, Сан-Гігієн контролю, Карантина (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;
- отримання дозвільних документів: сертифікація, рішення про необов'язкову сертифікацію, метрологічні рішення, отримання інших дозвільних документів;
- акредитація/переакредитація на Київській регіональній митниці;
- перевезення вантажу, пошук транспорту (Європа): робота з експедиторами та перевізниками, заповнення заявок та Договорів перевезень, робота з логістичними Інтернет ресурсами – "Della", "Lardi-Trans" та іншими;
- курування та допоміжна робота із зовнішньоекономічних постав;
- Введення звітності за всіма етапами зовнішньоекономічного постачання, забезпечення безпеки всієї документації, надання всіх звітних документів, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/р, н/н інше.


Секретар
з 10.2006 по 10.2007 (1 рік)
ПП "Брокер-Партнер", (ЗЕД, митно-брокерська діяльність)
Обов'язки:
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, вихідні дзвінки, (міні АТС);
- робота з орг. технікою: факс, принтер, ксерокс;
- Допомога у підготовці та формуванні пакетів документів на митницю, завірення пакетів документів печаткою компанії;
- зустріч гостей та партнерів компанії, організація їх прийому до керівника та інших фахівців компанії;
- рахунки, квитанції – оплата в банку;
- Кава чай;
- забезпечення офісу необхідним офісним приладдям (замовлення): канцтовари, кава, чай;
- пошта;
- Інше.


Освіта
Київський Кооперативний Економічно-Правовий Коледж
Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Середня спеціальна, з 09.2004 по 05.2006 (1 рік 8 місяців)


Додаткове освіта
Асоціація Митних Брокерів України, митні курси (2007 р. (1 місяць).

Часті запитання работодавців:
Де я працювала з 2014-по 2023?
З 2014- по 2023
Я працювала:
Промоутером;
Продавцем;
Ресторанним-сервісним працівником;
Тому що на цих роботах проходили виплати з/п щоденно (день в день) або щотижнево і після серій зкорочень (сокращений) мала гостру потребу в грошах і так щоб з/п виплачувалась або щоденно (день в день) або щотижнево;

2.) Де я живу і які р-ни локально зручні для мене?
Я живу в Ірпіні, в Києві мені зручні такі локації:
Метро:
Академмістечко;
Житомирська;
Святошин;
Нивки;
Берестейська;
Шулявка;
КПІ;
Вокзальна;
Университет;
Театральна;
Хрещатик;
Арсенальна.
І всі ближні р-ни до цих станцій метро.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: