Resume from May 1, 2024 File

Марина

Менеджер з договірної діяльності

Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Марина Бондаренко
Дата народження: 27 травня 1988 р.
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада: Менеджер з підтримки продажів (менеджер з договірної діяльності)
Навички, які допоможуть мені бути успішною в роботі:
- досвід ведення переговорів, підписання Договорів
- погодження Договорів в середині компанії
- систематизація, ведення архіву документів (паперовий/електронний)

- погодження та підписання документів в електронному документообігу (ВЧАСНО, E.Docs, інше)
- вмотивована мати порядок з документами оскільки це полегшує роботу насамперед мені
- я дисциплінована і вмію працювати з документами, розрахунками, аналізувати.

Знання ПК: працюю в BPM, CRM, 1С (рахунки, акти виконаних робіт, виставлення/оплати), Outlook, Excel, за необхідності освіжу знання AutoCAD чи вивчу іншу необхідну програму. ВЧАСНО, E.Docs, інше.
Мова: Англійська (розумію про що говорять/пишуть, можу підтримати елементарну розмову), українська (рідна).

Досвід роботи:
березень 2022 р- нині

2021-2022 р.

2020-2021 рр..

МХП-рітейл ТОВ
провідний менеджер з договірної роботи
- супровід Договорів оренди/суборенди (переговорний процес, погодження в системі та з суміжними відділами, підписання);
- обслуговування Договорів (оплата гарантійних платежів, орендної плати, доплата від товарообігу, реклама)
- підготовка Договорів, дод. угод, листів по запиту
- бюджетування
- заключення Договорів з обслуговуючими компаніями
- підписання Актів приймання-передачі
- підготовка, погодження та підписання Договорів на оплату послуг ріелторів, оплата
- контроль за оплатами
- систематизація даних з оренди, ведення електронних архівів, звітності
- взаємодія з Орендодавцем стосовно вирішення нагальних питань.

Партнер - інвест ТОВ (Rozetka, EVO)
менеджер відділу розвитку мережі
- супровід Договорів оренди/суборенди на етапі підписання (переговорний процес, погодження в системі з суміжними відділами, передача підписаних Договорів на обслуговування відділу оренди);
- пошук приміщень для відкриття магазинів /точок видачі відповідно необхідних параметрів за допомогою інтернет-ресурсів;
- заключення Договорів з обслуговуючими компаніями;
- погодження реклами (вивіски, внутрішня) з Орендодавцем та в компанії;
- підписання Актів приймання-передачі;
- підготовка, погодження та підписання Договорів на оплату послуг ріелторів;
- взаємодія з контрагентами по вирішенню нагальних питань.
Вест Петрол Маркет ТОВ (мережа АЗС WOG)
менеджер по роботі з контрагентами
- ведення переговорів по здачі в оренду/суборенду частин АЗС (для розміщення шиномонтажу, мийки, пункти страхування, обміну валют, інше).
- розроблення цінової політики оренди, бюджетування
- підготовка, погодження та заключення Договорів оренди та суборенди та дод.угод, інших необхідних документів.
- заключення Договорів купівлі-продажу АЗС та обладнання.
- перезаключення Договорів.
- ведення бухгалтерії (оплата, виставлення рахунків, Акти виконаних тробіт)
- ведення архіву документів,
- контроль дебіторської заборгованості.
- взаємодія з контрагентами, оперативне вирішення нагальних питань.

2019 рік



Атлантік Пасифік Венчурз ТОВ (ТРЦ Піраміда)
менеджер відділу оренди
ведення договорів оренди, взаємодія з орендарями, виставлення рахунків, підготовка актів, контроль за оплатою гарантійних орендних платежів, відповідь на вхідну кореспонденцію, погодження змін до Договору ведення баз договорів, підготовка звітів по запиту, подання бюджетів

2017-2018 рр.



Forum Group Ukraine (мережа БЦ FORUM)
Менеджер відділу оренди
ведення переговорів, заключення Договорів суборенди, контроль за оплатою гарантійних платежів, контроль за оплатою орендних платежів, листування з орендарями, підготовка комерційних пропозицій, погодження змін до Договору, ведення баз договорів, підготовка звітів по запиту, подання бюджетів. Здача офісних приміщень в оренду.

Освіта:

Академія праці і соціальних відносин ФПУ
економічний, маркетинг, магістр, 2010 р.

Додаткова освіта:

• Ефективне ведення переговорів (2019 р.),
• Сервісне обслуговування клієнтів (2018),
• Ефективний клієнт-менеджер, майстерність обслуговування і комунікації з клієнтами (2017),
• PR та зв'язки з суспільством (2013),
• American English center, вивчення англійської мови (2014-2015).

Про себе:

Рекомендації:

Мультизадачність - одна з набутих останнім часом мною навичок.
Веду активний спосіб життя (катання на велосипеді, плавання, спорт). Подорожую. Позитивна, весела, дружелюбна.
Ціную в людях бажання розвиватись і пізнавати щось нове.

Рекомендаційний лист Forum Group.

Дякую за увагу до мого резюме!

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city