Resume from November 8, 2023 File

Дмитро

Координатор

City:
Kherson

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хоменко Дмитро Костянтинович
вул. Генерала Алмазова (Безроднього), буд. 43, кв. 156 ● м. Херсон ● 73042 ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета Кваліфікований спеціаліст з багаторічним стажем роботи з аналізу даних,
організації та координації роботи.
Претендую на посаду координатор мобільних груп.

Особисті дані  Д.н. 16 червня 1970 р.
 Одружений
 Маю доньку

Професійний 10.04.2023 - по теперішній час
досвід
АТ «Укрпошта»
Начальник відділу територіальної підтримки / дільниці супроводу мережі
Функціональні обов’язки:
 Управління процесами підтримки та розвитку мережі;
 Впровадження сучасних технологій обслуговування споживачів;
 Розробка проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших
документів, що належать до компетенції;
 Аналіз діяльності мережі;
 Моніторинг динаміки показників якості обслуговування;
 Забезпечення чіткої та безперебійної роботи відділень;
 Координація дій групи ДСМ (кількість персоналу до 10 осіб) з відділеннями
поштового зв’язку;
 Своєчасне забезпечення відділень інформацією, аналітикою, матеріалами
та допомога в вирішені технічних питань.

08.02.2023 – 10.04.2023 рр. (стаж 2 міс.)

АТ «Укрпошта»
Провідний фахівець з аналітики
Функціональні обов’язки:
 Збір та аналіз інформації в розрізі відділень;
 Формування бюджетів витрат фінансового плану (р., кварт., міс.);
 Підготовка звітності щодо виконання планів, формування аналітичних звітів
про результати діяльності;
 Аналіз виконання плану в цілому, окремо в розрізі відділень та послуг,
визначення відхилення від плану;
 Складання та подання звітності;
 Формування економічного обґрунтування відкриття нових ВПЗ;
 Підготовка наказів та розпоряджень в межах завдань
Досягнення:
 Швидка обробка великих масивів даних за рахунок функціоналу Power
Query.

01.08.2007- 10.05.2022 рр. (стаж 14 р. 8 міс.)

Компанія «Дніпро Карго Лімітед»
Начальник групи складського обліку
Функціональні обов’язки:
 Обробка вхідних/вихідних даних;
 Проведення аналізу вантажообігу та вантажопереробки;
 Аналіз даних у вертикальному та горизонтальному розрізі руху вантажів;
 Вдосконалення обліку вантажів та швидкості обробки даних;
 Підготовка первинної бухгалтерської звітності;
 Розробка та впровадження інструкцій, посадових інструкцій, форм звітності;
 Забезпечення ефективної роботи персоналу (в підпорядкуванні 6
співробітників);
 Координація роботи складської групи та взаємодії з іншими структурними
підрозділами;
 Організація робочого процесу з дотриманням вимог компанії та стандартів
(ISO 22000).
Досягнення:
 збільшення швидкості обробки даних в декілька раз;
 мінімізація потенційних помилок при обробці даних завдяки автоматизації
обліку;
 ефективне застосування FTP та хмарних сервісів.

10.08.1999 - 01.08.2007 рр. (стаж 8 р.)

Компанія «Дніпро Карго Лімітед»
Інженер-електронік
Функціональні обов’язки:
 Обслуговування бази даних обліку вантажів;
 Розширення цифрової мережі підприємства;
 Метрологічний та технічний супровід вагових комплексів;
 Участь у розробці та вдосконаленні цифрової обробки документів.
Досягнення:
 розширення цифрової обробки даних на підприємстві;
 написання та впровадження програм складського обліку на підприємстві;
 навчання та забезпечення ефективної роботи персоналу з програмами
вагових систем та складського обліку;
 запровадження Microsoft Access, як основної системи керування базою
даних на робочих місцях.

06.04.1998 – 09.08.1999 рр. (стаж 1 р. 5 міс.)

ПФ «Сі-Транс» м. Херсон
Провідний спеціаліст відділу експедирування
Функціональні обов’язки:
 Відстеження вантажів та планування накопичення (контроль руху,
організація розміщення, зберігання та відвантаження вантажів);
 Робота з контрагентами, представниками митниці та інших державних
контролюючих служб;
 Звітність руху вантажів;
 Оформлення супровідних документів при експортно-імпортних операціях з
вантажами.
Досягнення:
 Зв’язок бланків MS Word з записами MS Access, що прискорило створення
пакету документів на 30%.

02.01.1997 - 31.03.1998 рр. (стаж 1 р. 3 міс.)

СП «Інфлот Ізмаіл»
Інженер-диспетчер
Функціональні обов’язки:
 Ведення листування з судновласниками, державними та портовими
службами;
 Оформлення документів щодо знаходження суден в порту (таймшитів -
timesheet);
 Супровід та координація дій представників судновласника у вирішенні
спірних питань при проведенні вантажно-розвантажувальних робіт;
 Оформлення дисбурсментського рахунку (disbursement account) відповідно
до послуг, наданих суднам в порту.
Досягнення:
 Автоматизація (MS Excel) дисбурсментського рахунку, що сприяло
прискоренню його оформлення та виключенню помилок.

01.08.1988 – 26.12.1996 рр. (стаж 8 р. 5 міс.)

Служба у ЗС
Освіта 1988-1993 рр.
Військова інженерно-космічна Червонопрапорна академія
ім. О.Ф. Можайського – м. Санкт-Петербург.
Факультет: Збір та обробка інформації.
Спеціальність: Геофізичне забезпечення.
Кваліфікація: Інженер-геофізик.

Додаткові  Досвідчений користувач ПК.
відомості  Розробка баз даних та робота в MS Access.
 Знання документообігу та системи впровадження сертифікації за
міжнародним стандартом для систем управління безпечністю харчових
продуктів ISO 22000:2018.
 Англійська мова – рівень В1; переважно практика письмової технічної
англійської.
 Водійські – права категорії В.

04 жовтня 2023 р.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: