Resume from January 29, 2024 File

Тетяна

Банкір, діловод, адміністратор

Age:
38 years
City of residence:
Bar
Ready to work:
Bar, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЛАВРОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

м. Бар, Вінницька обл., 23000
вул. Б. Хмельницького, буд. 18., кв. 2,
Доїзд «+».
т. [open contact info](look above in the "contact info" section) e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета Працевлаштування у сфері діловодства.
доїзд «+».

Особисті дані
26 червня 1985 року народження
Заміжня
Син 9,5 років

Досвід роботи

Вересень 2022 р. – січень 2023 р.
Барський районний центр зайнятості, виплата допомоги по безробіттю

Лютий 2020 р. – вересень 2022 р.
Медичний центр «MED OK БАР», ТзОВ «Технології інвестиції ресурси України»

Посада: менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
Посадові обов’язки:
• організація та забезпечення ефективної роботи адміністративної служби медичного центру
• ведення обліку робочого часу (табелювання працівників підрозділу).
• участь у розробці та доповненні змісту посадових інструкцій
• моніторинг ефективності загальної стратегії медичного центру
• формування кадрової політики МЦ, розподіл обов’язків між працівниками
• організація роботи з ведення діловодства (вивчення основ роботи, ведення медичних карток, даних пацієнтів в медичній програмі, подальше навчання працівників центру, зокрема робота з адміністраторами)
• інвентаризація розхідних матеріалів, вакцин, медичних препаратів, основних засобів ( робота в програмі Med Academ, DOD DRIM, 1С)
• збільшення дохідності відділення (контроль за роботою адміністраторів щодо ведення записів на прийом, розрахунок пацієнтів, робота з запереченнями, складання графіків прийомів лікарів, з метою рівномірного заповнення кабінетів. Контроль за попитом на нові медичні послуги)
• збільшення ефективності роботи працівників, організація навчання, тестування, практикуми
• організація зустрічей та презентацій медичних послуг

Листопад 2017 р. – лютий 2020 р.
КП «Бар-благоустрій» Барської міської ради, з них:

Лютий 2018 р. – лютий 2020 р.
Посада: начальник абонентського відділу
Посадові обов’язки:
• забезпечення виконання виробничих планів і завдань персоналом абонентського відділу
• здійснення систематичного контролю за своєчасним надходженням коштів за надані послуги і вжиття відповідних заходів по ліквідації заборгованості споживачів
• організація роботи по укладанню договорів з побутовими споживачами, ФОП та юридичними особами
• забезпечення своєчасного та якісного проведення всіх видів навчання та інструктажу персоналу абонентського відділу
• контроль робочого часу , виконання планових завдань персоналом, удосконалення форм роботи на нормування робочого часу

Листопад 2017 р. – лютий 2018 р.
Посада: юрист
Посадові обов’язки:
• участь у роботі з укладення договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, у розробленні умов колективних договорів, а також розгляді питань про дебіторську і кредиторську заборгованість.
• розроблення документів правового характеру. Методичне керівництво правовою роботою на підприємстві, участь у підготовці обґрунтованих відповідей у разі відхилення претензій.
• підготовка разом з іншими підрозділами пропозиції про зміну діючих або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві.
• контроль за своєчасністю подання довідок, розрахунків, пояснень та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії .

Січень 2017 р. – листопад 2017 р.
Барський районний центр зайнятості, виплата допомоги по безробіттю

Березень 2007- грудень 2016 р.
ПАТ ВФ КБ „ПриватБанк”, з них:

Вересень 2016 - грудень 2016
Посада: керівник Барського відділення
Посадові обов'язки:
• активне залучення нових кліентів на обслуговування в банк
• прямі продажі банківських продуктів та послуг
• збільшення дохідності відділення
• збільшення ефективності роботи працівників відділення
• проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів
• робота з юридичними особами, оформлення кредитних договорів з клієнтами, розрахунок грошових потоків, контроль фінансового стану позичальників, робота з заставним майном, залучення вільних коштів в інших банків та їх розміщення.
• кредитування юридичних осіб, повний супровід клієнта по всьому спектру послуг у банку.

Липень 2016 – вересень 2016
Посада: касир Барського відділення №2
Посадові обов’язки:
• Валюто-обмінні операції.
• Прийом платежів населення.
• Поповнення/зняття готівки з карткових рахунків.
• Прийом виручки юридичних осіб.
• Прийом коштів на депозитні рахунки.

Вересень 2013 – липень 2016
декретна відпустка по догляду за дитиною.

Червень 2013 – серпень 2013
Посада: провідний спеціаліст з банківського обслуговування фізичних осіб.
Посадові обов’язки:
• залучення і комплексне обслуговування фізичних осіб – кредитні карти, дебетні карти, депозити, платежі.
• поточне обслуговування клієнтів при зверненні у відділення банку.
• персональне обслуговування клієнтів, власників карт.

Квітень 2012 – червень 2013
Посада: клієнт-менеджер
Посадові обов’язки:
• розподіл черги у відділенні,
• навчання клієнтів здійсненню операцій у зоні самообслуговування,
• вирішення конфліктних ситуацій та оформлення банківських продуктів.

Листопад 2011 – березень 2012
Посада: в.о. керівника Барського відділення
Посадові обов’язки:
• пошук і залучення нових клієнтів,
• презентація та активні продажі продуктів та послуг банку – корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити, кредитні карти.
• виконання планів продажів.
• робота з уже існуючою базою клієнтів.

Жовтень 2011 – березень 2007
Посада: спеціаліст з Мікрокредитування, кредитування малого та середнього бізнесу.
Посадові обов’язки:
• пошук та залучення клієнтів.
• переговори з клієнтами.
• підготовка пакета документів для укладення договорів та надання кредитів. Аналіз фінансового стану юридичних осіб. Подання програм кредитування на розгляд кредитного комітету. Документальне оформлення всіх договорів (кредити, позики) і бухгалтерських проводок протягом строку кредитування.
• моніторинг кредитного портфеля на постійній основі. Перевірка стану застави за місцем її перебування. Банківські гарантії.

Освіта
2005 -2012р.р.
Одеська національна юридична академія
Спеціальність: Правознавство
Кваліфікація: Магістр права, диплом з відзнакою

Професійні навики
Вільне володіння українською та російською мовами
робота в програмі Med academ, DOD DRIM, 1С
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Linux, Internet, довідково-інформаційні програми).
Маю права водія кат. В

Додаткова
інформація Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, акуратна, здібна до навчання, легко знаходжу "спільну мову" з людьми, правильно планую робочий час, бажаю професійно розвиватися та рости.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: