Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 января 2024 Файл

Тетяна

Банкір, діловод, адміністратор

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Бар
Готов работать:
Бар, Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛАВРОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

м. Бар, Вінницька обл., 23000
вул. Б. Хмельницького, буд. 18., кв. 2,
Доїзд «+».
т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») e-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета Працевлаштування у сфері діловодства.
доїзд «+».

Особисті дані
26 червня 1985 року народження
Заміжня
Син 9,5 років

Досвід роботи

Вересень 2022 р. – січень 2023 р.
Барський районний центр зайнятості, виплата допомоги по безробіттю

Лютий 2020 р. – вересень 2022 р.
Медичний центр «MED OK БАР», ТзОВ «Технології інвестиції ресурси України»

Посада: менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
Посадові обов’язки:
• організація та забезпечення ефективної роботи адміністративної служби медичного центру
• ведення обліку робочого часу (табелювання працівників підрозділу).
• участь у розробці та доповненні змісту посадових інструкцій
• моніторинг ефективності загальної стратегії медичного центру
• формування кадрової політики МЦ, розподіл обов’язків між працівниками
• організація роботи з ведення діловодства (вивчення основ роботи, ведення медичних карток, даних пацієнтів в медичній програмі, подальше навчання працівників центру, зокрема робота з адміністраторами)
• інвентаризація розхідних матеріалів, вакцин, медичних препаратів, основних засобів ( робота в програмі Med Academ, DOD DRIM, 1С)
• збільшення дохідності відділення (контроль за роботою адміністраторів щодо ведення записів на прийом, розрахунок пацієнтів, робота з запереченнями, складання графіків прийомів лікарів, з метою рівномірного заповнення кабінетів. Контроль за попитом на нові медичні послуги)
• збільшення ефективності роботи працівників, організація навчання, тестування, практикуми
• організація зустрічей та презентацій медичних послуг

Листопад 2017 р. – лютий 2020 р.
КП «Бар-благоустрій» Барської міської ради, з них:

Лютий 2018 р. – лютий 2020 р.
Посада: начальник абонентського відділу
Посадові обов’язки:
• забезпечення виконання виробничих планів і завдань персоналом абонентського відділу
• здійснення систематичного контролю за своєчасним надходженням коштів за надані послуги і вжиття відповідних заходів по ліквідації заборгованості споживачів
• організація роботи по укладанню договорів з побутовими споживачами, ФОП та юридичними особами
• забезпечення своєчасного та якісного проведення всіх видів навчання та інструктажу персоналу абонентського відділу
• контроль робочого часу , виконання планових завдань персоналом, удосконалення форм роботи на нормування робочого часу

Листопад 2017 р. – лютий 2018 р.
Посада: юрист
Посадові обов’язки:
• участь у роботі з укладення договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, у розробленні умов колективних договорів, а також розгляді питань про дебіторську і кредиторську заборгованість.
• розроблення документів правового характеру. Методичне керівництво правовою роботою на підприємстві, участь у підготовці обґрунтованих відповідей у разі відхилення претензій.
• підготовка разом з іншими підрозділами пропозиції про зміну діючих або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві.
• контроль за своєчасністю подання довідок, розрахунків, пояснень та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії .

Січень 2017 р. – листопад 2017 р.
Барський районний центр зайнятості, виплата допомоги по безробіттю

Березень 2007- грудень 2016 р.
ПАТ ВФ КБ „ПриватБанк”, з них:

Вересень 2016 - грудень 2016
Посада: керівник Барського відділення
Посадові обов'язки:
• активне залучення нових кліентів на обслуговування в банк
• прямі продажі банківських продуктів та послуг
• збільшення дохідності відділення
• збільшення ефективності роботи працівників відділення
• проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів
• робота з юридичними особами, оформлення кредитних договорів з клієнтами, розрахунок грошових потоків, контроль фінансового стану позичальників, робота з заставним майном, залучення вільних коштів в інших банків та їх розміщення.
• кредитування юридичних осіб, повний супровід клієнта по всьому спектру послуг у банку.

Липень 2016 – вересень 2016
Посада: касир Барського відділення №2
Посадові обов’язки:
• Валюто-обмінні операції.
• Прийом платежів населення.
• Поповнення/зняття готівки з карткових рахунків.
• Прийом виручки юридичних осіб.
• Прийом коштів на депозитні рахунки.

Вересень 2013 – липень 2016
декретна відпустка по догляду за дитиною.

Червень 2013 – серпень 2013
Посада: провідний спеціаліст з банківського обслуговування фізичних осіб.
Посадові обов’язки:
• залучення і комплексне обслуговування фізичних осіб – кредитні карти, дебетні карти, депозити, платежі.
• поточне обслуговування клієнтів при зверненні у відділення банку.
• персональне обслуговування клієнтів, власників карт.

Квітень 2012 – червень 2013
Посада: клієнт-менеджер
Посадові обов’язки:
• розподіл черги у відділенні,
• навчання клієнтів здійсненню операцій у зоні самообслуговування,
• вирішення конфліктних ситуацій та оформлення банківських продуктів.

Листопад 2011 – березень 2012
Посада: в.о. керівника Барського відділення
Посадові обов’язки:
• пошук і залучення нових клієнтів,
• презентація та активні продажі продуктів та послуг банку – корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити, кредитні карти.
• виконання планів продажів.
• робота з уже існуючою базою клієнтів.

Жовтень 2011 – березень 2007
Посада: спеціаліст з Мікрокредитування, кредитування малого та середнього бізнесу.
Посадові обов’язки:
• пошук та залучення клієнтів.
• переговори з клієнтами.
• підготовка пакета документів для укладення договорів та надання кредитів. Аналіз фінансового стану юридичних осіб. Подання програм кредитування на розгляд кредитного комітету. Документальне оформлення всіх договорів (кредити, позики) і бухгалтерських проводок протягом строку кредитування.
• моніторинг кредитного портфеля на постійній основі. Перевірка стану застави за місцем її перебування. Банківські гарантії.

Освіта
2005 -2012р.р.
Одеська національна юридична академія
Спеціальність: Правознавство
Кваліфікація: Магістр права, диплом з відзнакою

Професійні навики
Вільне володіння українською та російською мовами
робота в програмі Med academ, DOD DRIM, 1С
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Linux, Internet, довідково-інформаційні програми).
Маю права водія кат. В

Додаткова
інформація Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, акуратна, здібна до навчання, легко знаходжу "спільну мову" з людьми, правильно планую робочий час, бажаю професійно розвиватися та рости.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: