Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10166501
Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent
- Employment:
- Part-time.
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Старший спеціаліст іноземної лінії підтримки клієнтів
from 12.2021 to now
(2 years 4 months)
Туризм
На даній посаді я вдосконалив і розширив свої професійні навички, розвинув вміння працювати самостійно та посприяв своєму зростанню як впевненого і досвідченого члена команди. У ролі спеціаліста з підтримки клієнтів я виконую ключові обов'язки, включаючи:
1. Компетентне оброблення запитань клієнтів через різноманітні канали, такі як телефон, електронна пошта та чат, успішно збільшуючи дохід компанії від реалізованих послуг.
2. Якісне ведення запитів щодо зміни бронювань клієнтів, охоплюючи готельні, автобусні, залізничні резервації та авіаквитки. Крім того, підтримую тісний зв'язок з різними постачальниками, забезпечуючи надання оптимальних послуг, оформлення додаткових послуг та надання важливої допомоги в невідкладних ситуаціях.
3. Інформую та консультую клієнтів щодо переваг обрання наших послуг, інформуючи щодо процесу замовлення, оплати та отримання обраних послуг.
4. Активно допомагаю клієнтам у розв'язанні технічних проблем та помилок, які виникали під час процесу бронювання або після нього, надаючи цінні поради з технічних питань, пов'язаних із платформою онлайн-бронювання компанії.
5. Ефективно співпрацюю з колегами з різних відділів, звертаючись за допомогою, перевіряючи інформацію та консультуючись для вирішення запитань клієнтів, забезпечуючи комплексний та ефективний процес вирішення питань.
Мої досягнення:
1. Підвищення задоволення та утримання клієнтів
2. Швидке та ефективне розв'язання проблем
3. Навчання та консультування клієнтів
Цей досвід не лише вдосконалив мої навички комунікації, логічного та критичного мислення, але й дозволив мені розвиватися у швидкому та орієнтованому на клієнті середовищі.
Education
Академія праці, соціальних відносин та туризму
Туризм, готельно-ресторанна справа, Київ
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — above average
- Ukrainian — fluent
- French — average
Similar candidates
Керівник відділу підтримки (help desk)
Kyiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 UAH, Kyiv, Remote