Resume from December 1, 2023 File

Едуард

Офіс-менеджер

Age:
37 years
City:
Berehove

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Едуард Петричко

Адреса вул. Прикордонна (Кутузова), 46/16, 90201 Берегово

Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section)

Email [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження 04-05-1987

Місце народження Берегово

Стать Чоловіча

Національність Українець

Сімейний стан Розлучений

Посвідчення водія A1, A, B1, B, C1, C

LinkedIn [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ
лис 2009 - бер 2010 Мерчендайзер
"Nemiroff", супермаркет "Барва", Ужгород, Україна
На цій посаді я відповідав за розміщення товарів на полицях в супермаркеті. Але
найголовнішим моїм завданням було просувати продукцію компанії, рекламувати її,
розповідаючи про інгредієнти та виробничі процеси. Так що, якщо хтось приходив в
алкогольний відділ, я пропонував купити саме мій продукт, тому що він кращий за інші.
Отже моїм завдання було продати якомога більше пляшок горілки Nemiroff.

тра 2010 - сер 2010 Ресепшн / Адміністратор
Готель Вілла Баст, Берегово, Україна
На цій посаді моїми завданнями було наступне: вітати та розміщувати гостей в номерах,
відповідати на вхідні дзвінки з приводу бронювання номерів або сауни, управляти
фінансами готелю, необхідних для податкової служби, перевіряти номери, при виселенні
гостей, перевіряти номери після прибирання, перевіряти або прибирати (пізно ввечері,
якщо декілька груп гостей зробили замовлення, а прибиральниці вже не було в готелі)
сауну та басейн, домовлятися з рестораном щодо харчування гостей, відповідати на
проханння приносити додаткові подушки або ковдри для гостей в номер, перевіряти чи
кондиціонер, телевізор або холодильник справно працює.

вер 2010 - січ 2016 Документ котролер / Технік-технолог
Флекстронікс, Мукачево, Україна
На цій посаді до моїх завдань входили: спілкування з клієнтами компанії, створення
інженерних змін в веб‑додатках (Agile Product Lifecycle Management, система BAAN ERP,
система FlexFlow та інші веб‑додатки, створених клієнтами) для впровадження їх на
виробництво, поширення інформації про інженерні зміни серед різних відділів компанії
(Логістичний, Інженерний, Фінансовий, Виробництво, Склад), організація та проведення
нарад, управління різного роду трекерами даних, навчання нових співробітників,
управління і зберігання технічних даних, вдосконалення робочих процесів. Також я
комунікував з глобальною командою підтримки GBS з Індії. Ця команда була створена,
щоб допомагати нашій команді в повсякденних завданнях. До моїх додаткових завдань
також входив переклад виробничих робочих інструкцій з української мови на угорську.
лют 2016 - сер 2017 Адміністратор відстеження інженерних змін
Флекс, Таб, Угорщина
На цій посаді я так само займався впровадженням інженерних змін, обміном інформації
серед різних відділів щодо них, та комунікуванням з глобальною командою підтримки з
Індії,але я також відповідав за перевірку та затвердження робочих інструкцій для
виробництва. Ще одне моє нове завдання полягало в архівуванні старих документів. Цей
процес включає в себе: комунікацію з різними відділами щодо архівування документів,
переміщення коробок зі старими документами в спеціально відведену частину складу,
маркування коробок спеціальними штрих кодами, завантаження штрих кодів та
інформації про вміст коробки до спеціального веб додатку, організація перевезення
промаркованих коробок до центрального архівного складу.

сер 2017 - жов 2018 Документ котролер
Флекс "B", Залаегерсег, Угорщина
На цій посаді я працював над: впровадженням нових проектів (бізнесів) в веб‑додатках
(Agile Product Lifecycle Management, система BAAN ERP) та на виробництві,
покращенням процесів роботи за допомогою впровадження перевірених іншими
компаніями найкращих практик та проводенням тренінгів для колег. І як тільки на новому
проекті, всі процеси (особливо процеси стосовно інженерних змін) запроваджені, я
передавав роботу глобальній команді підтримки (GBS). Я повинен був перевіряти,
управляти та координувати їхню роботу та комунікацію з іншими відділами нашої
компанії. Крім того, на цій посаді, я мав завдання пов'язані з промисловою інженерією,
наприклад налаштуваня routing (cycle times, man/machine occupation) в ERP системі на
основі, так звани, тариф файлів підготовлених промисловими інженерами, перевірка
ефективності роботи (DLE) та утилізації (DLU) працівників на виробництві та
рапортування результатів перевірки керівництву компанії за допомогою веб‑додатку під
назвою Raptor. Також я працював над впровадження цього додатку в нашій компанії, і
співпрацював та комунікував з глобальною командою (Work Force Design ‑ WFD), яка
розробила данний додаток. Завдяки всьому вище перерахованому, я здобув великий
досвід в співпраці та комунікуванні з міжнародними командами підтримки. І звичайно ж, і
на цій посаді я брав участь в процесі перекладу виробничих інструкцій, але вже тільки в
якості координатора.

лис 2018 - жов 2021 Молодший економіст з планування
Флекс, Мукачево, Україна
До моїх обов'язків входило:
1. Розробляти плани виробництва готової продукції на основі наявних виробничих
потужностей та доступності матеріалів, вести контроль за їхнім виконанням.
2. Слідкувати за дотриманням планів відвантаження, повідомляти безпосередньому
керівнику та керівнику проектів про будь‑які відхилення від плану поставок матеріалів.
3. Слідкувати за коректністю внесення планово‑економічної інформації до бази даних
BAAN, та забезпечити її використання згідно інструкцій щодо кожної операції.

жов 2021 - лис 2023 Економіст з планування
Флекс, Мукачево, Україна
До моїх обов'язків входило:
1. Комунікувати із замовниками про своєчасне надання замовлень, графіку/прогнозу
відвантаження готової продукції (FG shipment forecast), оперативно порівнювати
отримані замовлення з поставок готової продукції з попереднім прогнозом на предмет
можливих відхилень, формувати відповідний порівняльний звіт. Аналізувати
відхилення в прогнозах поставки продукції, і повідомляти замовника про
можливість/неможливість виконання замовлення.
2. Розробляти плани відвантаження готової продукції до замовника на основі наявних
виробничих потужностей та доступності готової продукції на експортних складах, вести
контроль за їхнім виконанням.
3. Слідкувати за дотриманням планів відвантаження, повідомляти безпосередньому
керівнику та керівнику проектів про будь‑які відхилення від плану поставок готової
продукції.
4. Контролювати своєчасне виставлення рахунків замовникам за відвантажену
продукцію, що знаходиться на експортних складах.
ОСВІТА
вер 2004 - бер 2010 Магістр
Закарпатський Державний Університет, Ужгород
Я отримав ступінь магістра з напрямку Країнознавство та диплом перекладач, політолог
міжнародник

МОВИ
Англійська Добре

Угорська Вільно

Українська Рідна мова

КВАЛІФІКАЦІЇ

Інтернет, Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint), Управління документацією, Технічна документація,
Продажі, Адміністрування готелю, BAAN ERP система, Система управління життєвого циклу продукту Agile,
Обслуговування клієнтів, Веб‑додаток Raptor, Налаштуваня routing (cycle times, man/machine occupation), Переклад
(Угорська, Українська, Англійська), Система KPI, Комунікація з глобальними командами підтримки з Індії.

ІНТЕРЕСИ

Писати вірші, читати книги, бути ведучим на днях народження та весіллях, подорожувати

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: