Resume from April 11, 2024 File

Лариса

Регіональний, територіальний менеджер, директор магазину

Age:
38 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Новоселецька Лариса Сергіівна
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета Здобування посади: регіональний, територіальний менеджер, директор магазину
Особисті дані Вік: 37 років (Дата народження: 06.01.1986).
Сімейний стан: одружена, двоє дітей 9 років і 16 років.
Права категорії В, наявність авто

Досвід роботи 2007 – 2011 ТОВ ТД «Котнар Плюс» алкогольна група товарів
Посада: територіальний менеджер
Обов'язки:
• Наймати та навчати персонал.
• Організовувати працю свого персоналу.
• Розробляти та коригувати плани відвідування клієнтів.
• Розробляти та коригувати критерії оцінки ефективності роботи свого персоналу.
• Організовувати та проводити збори персоналу, допомагати вирішувати проблеми, що виникли.
• Контролювати якість обслуговування ТТ.
• Визначати шляхи збільшення продажів та реалізовувати їх.
• Планувати потрібні товарні запаси.
• Брати участь у підборі торгових представників (мерчендайзерів), а також у створенні та навчанні торгової команди дистриб'ютора.
• Забезпечувати правильний цикл роботи, наприклад: ранкові та вечірні зустрічі з торговими представниками (мерчендайзерами) тощо.
• Пояснювати торговим представникам їхні обов'язки, критерії оцінки дій.
• Роз'яснювати цілі у продажах, дистрибуції, розміщенні, представленості.
• Створювати позитивну атмосферу змагання.
• Заохочувати торгових представників та мерчендайзерів для покращення їх взаємодії.
• Сприяти просуванню персоналу по службі.
• Організовувати спеціальні та рекламні програми згідно з інструкціями управління.
• Підвищувати свої знання та професійні якості.
• Забезпечувати ведення систематичних, своєчасних та якісних звітів та інших документів.
• Аналізувати діяльність конкурентів по довіреній території.
• Контролювати та керувати використанням рекламних матеріалів компанії та обладнання.

Досвід роботи 2011-2012 ТОВ «Винфорд» Посада: територіальний менеджер

Досвід роботи 2012-2013 Мережа магазинів «Віват Канцелярія» Посада: директор магазину
• Наймати та навчати персонал
• Навчання стандартів викладення товару
• Навчання техніки продажу
• Виконання плану продажу магазину
• Взаємодія з контролюючими органами
• Контроль роботи продавців магазину
• Робота в 1С бухгалтерія

2013-2014 Будинок модної білизни «Ажур» Посада : директор магазину
Основні завдання
• Організація та управління ефективною роботою персоналу магазину.
• Виконання обов'язків за потреби будь-якого з працівників магазину.
• Контроль роботи персоналу магазину.
• Додавання бюджету магазину. Контроль та оптимізація витратної частини бюджету магазину.
• Взаємодія та вирішення поточних питань з орендодавцями.
• Оформлення та своєчасне продовження для роботи магазину дозволів та документів в адміністративних органах. (Пожежна безпека, СЕС тощо)
• Вирішення питання з інкассацією.
• Ведення документації магазину, звітність встановленого зразка та своєчасне надсилання файлів.
• Безперебійна робота магазину.
• Табелювання, нарахування та видача Заробітної плати персоналу магазину.
• Проводити щоденні, щотижневі та щомісячні збори для персоналу магазину. (Середній чек, чіткий поділ завдань для виконання плану магазину).
• Розширення клієнтської бази магазину, проведення партнерських програм для залучення нових покупців.
• Контроль за проведенням акцій, контроль замовлення товару.
• Контроль посадових обов'язків персоналу, за необхідності проводити тренінг.

З 2018р.: Компанія «Kadium-group», мережа магазинів «ANDI» (одяг та взуття) на посаді територіальний менеджер
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
- ТМ Організовує роботу магазинів
-Управляє персоналом (підбирає, мотивує та розвиває підлеглих)
-Здійснює аналіз діяльності магазинів за такими параметрами: оборот, витратна частина, товарний залишок, оборотність, конвертація відвідувач/покупець, середній чек, КТЧ,ЛФЛ. Звітність для надання вищому керівництву.
- Контролює дотримання бізнес-процесів магазинів (стандарти обслуговування, викладення, приймання товару, інкасації, зовнішнє оформлення магазину)
- Проводить та контролюває проведення ревізій у магазинах. Контролює збереження резервів та матеріальних цінностей.
- Забезпечує господарські потреби магазину
- Взаємодіє з контролюючими органами
- Розвиває мережу
- Пошук приміщень, що відповідають вимогам мережі.
- Відкриває магазини
- Підвищує ефективність мережі
- Експериментує
- Навчає продавців регіону. Займається саморозвитком. Ділитться напрацюваннями з колегами.
- Поліпшує розташування магазинів, візуальне оформлення, викладку
- Давати зворотний зв'язок щодо якості асортименту, роботи суміжних підрозділів
- Вносить керівництву пропозиції щодо підвищення ефективності роботи (магазинів, мережі, продавців)

Навички :
- Виконання плану продажів, приріст LFL, робота з показниками конверсія, сер.чек, сер. вартість, ктч
- Збільшення клієнтської бази, пізнаваність товару.
- Призентації, покази.
- Досвід управління понад 40 осіб у підпорядкуванні.
- Відкриття магазинів з нуля 15 тт, закриття тт/переїзди у кращі локації 9 тт
- Розвиток персоналу від ПК до ТМ
- Досвід у проведенні переговорів із власниками приміщень, ріелторами, пошук нових локацій для відкриттів нових ТТ
Знання : Впевнене володіння ПК (Word, Excel, PowerPoint, Access, 1C:Підприємство, HTML), швидке навчання і сприйнятливість
Особисті якості : Рішучість, ініціативність. Добиваюся поставлених цілей та завдань.
Обов'язковість, акуратність, точність під час виконання роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: