Resume from March 29, 2024 File

Лариса

Керуючий магазином

Age:
58 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Курченко Лариса Леонідівна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
Директор магазину «Антошка» (RedHead Family Corporation)
12.2006 - 06.2023
- Забезпечення безперебійної роботи магазину
- Досягнення планових показників КРІ
- Підбір персоналу та кадрові переміщення в межах магазину
- Взаємодія з представниками дирекції ТРЦ та спілкування з контролюючими органами
- Взаємодія з представниками постачальників товару
- Аналіз та контроль показників по виконанню плану продажів та операційних показників
- Робота з персоналом (адаптація, навчання, мотивація)
- Контроль за дотриманням вимог мерчандайзингу та внесення пропозицій щодо поліпшення
- Підготовка та організація проведення інвентаризації
- Оперативне вживання заходів щодо скарг покупців
- Аналіз та надання зворотного зв’язку щодо товарного асортименту категорійним менеджерам, за необхідності - коригування асортименту (управління асортиментом товару)
- Контроль дотримання показника ФОП (фонд оплати праці)
- Вживання заходів щодо прискорення обороту товарів та мінімізації товарних втрат
- Успішний досвід проведення переговорів із зовнішніми клієнтами.
Досвід роботи:
Комерційний директор, менеджер з персоналу
ТВ ТОВ “Південний Буг”
04.2002 - 12.2003
ФОП в ТОВ “Південний Буг”
2003 - 2008
Директор кафе ТОВ Онікс
2004 - 2005
Директор кафе ПП Джерело
2005 - 2006
Освіта: Київський індустріально-педагогічний технікум 1986 - 1989
Додаткова освіта (тренінги та курси):
Курси психології
Курси косметології та здорового харчування
Менеджмент для директора магазину
Методи збільшення KPI для магазинів роздрібної торгівлі
Сервіс – бачення
Стандарти обслуговування клієнтів
Постійні тренінги від постачальників товару
Психологія в роботі з командою
Як підвищити сервіс обслуговування
Як правильно провести співбесіду з кандидатом
Пройшла навчання на тренера для торгового персоналу, проводжу навчання по сервісу та методам збільшення продаж для працівників магазинів
Організація та проведення модних показів одягу, благодійних заходів, квестів та інших заходів для збільшення трафіку і продаж.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: