Олена
Інспектор відділу кадрів
- Age:
- 42 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10214086
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
тел. [
e-mail: [
14.09.1981 р.н.
Досвід роботи:
ПП «Екстра-Північ»
Інспектор відділу кадрів
02.04.2020 – 28.09.2023
Обов'язки:
• оформлення документів при прийомі, переведенні, звільненні працівників (штат співробітників більше 1000);
• формування особових справ;
• заповнення, облік та зберігання трудових книжок, підрахунок трудового стажу;
• підготовка та затвердження посадових і робочих інструкцій;
• видача довідок з місця роботи;
• оформлення відпусток;
• ведення табелів;
• ведення графіків змінності;
• ведення штатного розкладу;
• робота у програмі 1-С Підприємство 8.3;
• робота у програмі «Медок»;
• робота у програмі «Інспектор трудової дисципліни. Підприємство»
• аудит трудових книжок;
• оцифрування трудових книжок та завантаження їх на сайт ПФУ.
ТОВ «Центр лазерної корекції зору «Тарус»»
Адміністратор
05.07.2018 – 24.03.2020
Обов'язки:
• обробка заявок з Інтернету, погодження приходу пацієнта на прийом;
• консультації пацієнтів за телефоном;
• оформлення первинних документів нових пацієнтів;
• консультації та навчання співробітників по роботі з комп'ютером та програмним забезпеченням;
• переведення паперових медичних карт в електронний варіант у спеціалізованій програмі;
• ведення електронного запису пацієнтів;
• дзвінки пацієнтам та нагадування про обстеження;
• консультації пацієнтів щодо підготовки до операцій та процедур.
КНП «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» Одеської обласної ради»
Старший інспектор відділу кадрів, в.о. начальника відділу кадрів
04.03.2017 – 22.06.2018
Обов'язки:
• прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій та наказів керівника установи (штат співробітників більше 1000);
• проведення співбесід з потенційними кандидатами, оцінка їх здібностей;
• ведення кадрового обліку працівників в Автоматизованій електронній базі «Медичні кадри»;
• формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін;
• заповнення, облік та зберігання трудових книжок, підрахунок трудового стажу, ведення довідок про справжню та минулу трудову діяльність працівників;
• облік надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням та дотриманням графіків відпусток;
• оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам установи;
• здійснення планування та контролю за підвищенням кваліфікації, присвоєння та підтвердження категорій медичного персоналу.
Національний університет "Одеська юридична академія".
Провідний бібліотекар
08.10.2001 – 03.03.2017
Обов'язки:
• навчання працівників роботі на комп'ютері;
• накопичення та ведення кадрових параметрів співробітників бібліотеки в Автоматизованій системі управління;
• ведення електронної документації;
• виконання сервісних процедур щодо забезпечення надійності комп'ютерного парку бібліотеки;
• створення та поповнення електронної бібліотеки.
ТОВ «Фонд Екопрінт». Менеджер інформаційного відділу
11.06.2001 – 05.10.2001
Обов'язки:
• робота з програмою «1С Підприємство»;
• ведення документації;
• зустріч із людьми.
Професійні навички та знання:
• Робота з комп'ютером – досвідчений користувач;
• Windows, MS Office, Internet, програми сканування, розпізнавання, перекладу – досвідчений користувач;
• Робота з великим обсягом інформації – досвідчений користувач;
• Пошук у Internet – досвідчений користувач;
• досвід роботи з нормативною та бібліографічною інформацією у друкованій формі та електронному вигляді – досвідчений користувач.
Освіта:
1998 – 2003 рр. Одеський державний економічний університет.
Вечірній факультет Бакалавр економіст-аудитор.
2003–2009 Одеська національна юридична академія.
Вечірній факультет Магістр права.
Знання мов:
Німецька – шкільна програма;
Англійська зі словником;
Українська – вільно;
Російська – вільно.
Додаткова інформація:
Комунікабельна, відповідальна, виконавча, пунктуальна, високий рівень навчання. Без шкідливих звичок.
Similar candidates
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 UAH, Odesa, Remote
Менеджер з персоналу (провідний), інспектор відділу кадрів
Odesa
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Odesa, Remote
Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher
Odesa, Ivano-Frankivsk
,
more 3 cities
Начальник, інспектор відділу кадрів (кадровий супровід)
Odesa
Менеджер по персоналу, инспектор отдела кадров
15000 UAH, Odesa, Remote