Resume from February 26, 2024 File

Наталія

Лід-менеджер, логіст (онлайн-продажі)

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОНИШЕВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Київ, вул. Архітектора Вербицького, 28, кв. 71.

Дата нарождения: 01.06.1986 г.

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Сімейний стан:
Одружена, 1 дитина.

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

МЕТА - здобуття посади логіста; посади, пов'язаної з функціями управління та адміністрування компанії; досягннення максимального професійного та фінансового успіху в трудовій діяльності; работа в команді, яка спільними зусиллями прагне досягти поставлених цілей та задач.

__________
ОСВІТА

Основна
Вересень 2003 р. – Серпень 2008 р.Ніжинський Державний університет ім.
Миколи Гоголя
• факультет іноземних мов;
• спеціальність «Англійська мова та друга іноземна мова (німецька)»;
• диплом з відзнакою спеціаліста за спеціальністю «Педагогіка та методика викладання. Мова і література (англійська, німецька)»; кваліфікація вчителя мови (англійської, німецької) та зарубіжної літератури.

Практика
Літо2006-2007р. Дитячий Оздоровчий Центр «Кристал»,
м. Алушта
• вожатий-організатор дозвілля молодших і старших груп (молодіжні вечори, тренінги, організація свят, спортивні змагання, розважаючі шоу-програми).

Вересень – Жовтень 2010 р. Міжнародний форум «Meet Poland», м. Варшава

• учасник форуму «Incoming tourism» з метою залучення туристів в Польшу; культурний обмін і укладання договорів в інтересах розвитку туристичних відносин між Україною та Польшею.

Жовтень 2010 р. – Листопад 2010 р. Study-tour, м. Перемишль

• вивчення гірськолижних курортів Малопольского воєводства.

Січень, Травень 2011 р Ознайомчі тури по містам Італії, Болгарії

• вивчення нових туристичних маршрутів, мистецтво організації та проведення автобусних турів, надання туристичних послуг за данними направленнями. Стажер

Жовтень 2012 р. Семінар «Бездоганний сервіс – стратегія і тактика залучення та утримання клієнтів»
• основні методи роботи з клієнтами, способи їх залучення. Учасник

Лютий, Травень 2016 – 2017рр. Семінар - презентація системи газобалонного обладнання Optima Nano м. Белосток
• відвідини заводу з виготовлення форсунок, редукторів; цеху з металоріжучим обладнанням;
• знайомство з діагностичною базою перевірки роботи газової системи. Учасник.

Березень, 2018 р. Вивчення техніки продажів товарів ТМ Dormeo, Delimano, Walkmaxx
• знайомство з каналами продажу (Print, DRTV, опт, роздріб, інтернет, телемаркетинг, медіа) для успішного просування товару в Україні.

ДОСВІД РОБОТИ:

Київське вище професійне училище-технікум будівництва та дизайну:

Серпень 2008 р. – Серпень 2009 р. – викладач іноземної мови, методист секції гуманітарных дисциплін.

• створення методичних і дидактичних материалів;
• розробка планів, конспект–уроків, програм відповідно до державних стандартів профтехосвіти;
• ведення теоретичних і практичних занять згідно затвердженому графіку та програми;
• творчий, комунікативний підхід до организації навчання;
• використання інтерактивних методик;
• модернізація навчально-виробничого процесу учнів;
• організація і підготовка учнів до випускних кваліфікаційних іспитів;
• розвиток пізнавальних інтересів учнів, навичок самоосвіти та самостійної роботи;
• проведення виховних годин, свят, творчих і тематичних вечорів;
• створення та оформлення газет до свят та корпоративів.

ТОВ Туристична компанія «Геополіс-тур».

Серпень 2009 р. – Листопад 2011 р. Старший менеджер.

• Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації та зв'язку;
• прийом та розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
• розробка та підготовка автобусних турів за направленням Угорщина, Італія, Іспанія, Франція;
•пошук та залучення клиентів;
• проведення переговорів з потенційними клієнтами в офісі та по телефону- підбір варіантів проведення відпочинку, рекомендації та поради щодо вибору місць відпочинку, особливостей соціально-демографічних і природно-кліматичних умов місць відпочинку;
• порядок оформлення договорів і заключення контрактів з реалізації турів з авіакомпаніями, страховими рекламними агенствами та іноземними партнерами;
•методи співпраці з готелями, компаніями-перевізниками (авіа, залізницею, автобусами);
• робота з пошуковою системою турів, онлайн бронювання;
• робота зі спецпропозиціями по оформленню групових та індивідуальних турів;
• контроль виконання замовлень, цінової політики;
• оформлення туристичної документації (путівок, ваучерів, страхових полісів);
• відправлення кореспонденції;
•підготовка документів для оформлення візи в Посольстві Угорщини, Словаччини, Болгарії, Польші;
•оформлення перекладів фінансових документів для отримання візи в Посольстві Іспанії, Італії, Швейцарії, Франції, Британії;
•підготовка групи до від'їзду, оформлення папки для керівника групи;
• рекомендації за дотриманням правил безпеки в країні (регіоні) перебування, важливі поради для повноцінного відпочинку закордоном.

Встановлення та обслуговування газобалонного обладнання. ТОВ «МОТОР-ГАЗ».

Листопад 2011р. - Березень 2018 р. Офіс-менеджер

• Прийом, розподіл вхідних дзвінків;
• консультація клієнтів – підбір оптимального обладнання, оформлення замовлення на встановлення, або ремонт ГБО;
• розподіл роботи слюсарів, облік виконаних ними робіт, ведення бази автомобілей, робота в системі 1С;
• забезпечення безперебійної роботи офісу – замовлення води, канцтоварів, товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу. Організація прийому, обліку, зберігання та видачі;
• організація навчальних заходів, які проводить керівництво: забезпечення матеріально-технічної бази, робота з учасниками;
• організація відряджень, замовлення квитків, бронювання готелей, підготовка документів для оформлення віз для виїзду закордон;
• контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій; виклик спеціаліста для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування у разі виявлення несправностей офісної оргтехніки.

ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА».
Березень 2018 – Травень 2019 Офіс-адміністратор.

• Базові знання направлень діяльності компанії, її структурних підрозділів, основних обов'язків керівників відділів;
• прийом, розподіл дзвінків;
• забезпечення підготовки офісу до робочого дня (підключення офісної оргтехніки, контроль наявності води, кави, чаю для співробітників компанії);
• виконання службових доручень керівника;
• прийом документів і особистих заяв на підпис директора компанії;
• облік та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення гарантійних листів директора, відправка важливих листів, підпис документів в рамках своєї компетенції;
• замовлення води, кави, канцтоварів, хозтоварів, аптечки; координація роботи прибиральниці, кур'єрських служб;
• оформлення необхідних документів для оплати канцтоварів, хозтоварів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; контроль технічного обслуговування і ремонту оргтехніки;
• організація відряджень по Україні та закордон: замовлення авіа-, залізничних квитків, бронювання готелей для співробітників компанії, а також для іноземних партнерів;
• створення комфортних умов для відвідувачів - приготування кави/чаю, підготовка кабінету для зустрічей, забезпечення матеріально-технічної бази для проведення тренінгів, переговорів з партнерами та співробітниками підприємства;
• внесення на розгляд керівника підприємства пропозицій щодо покращення роботи офісу і компанії вцілому.

Травень 2019 – Вересень 2021 Переведена на посаду ведучого менеджера по логістиці.

• організація і координація доставки вантажу (авіа) від виробництва до пунктів реалізації;
• попередня робота з товарами під час завантаження в машину: інформування складу про прибуття товару, його кількість та асортимент. Стікерування електротоварів;
• взаємодія зі структурними підрозділами компанії, участь в плануванні виробництва товару TM Walkmaxx, Dormeo, Delimano, створення графіків прибуття вантажу, контроль доставки товару у визначений термін ( своєчасно);
• надання інформації митної ставки товару: перевірка товару – країна походження, функціонал, склад матеріалу, інструкція користування, підбір українського коду УКТЗЕД;
• затвердження пакету документів та організація доставки вантажу; підготовка та відправлення документів брокерам для ПД, імпорту/ експорту товару;
• взаємодія з представниками компанії-імпортера, надання звіту про транспортування вантажу;
• замовлення та імпорт зразків для зйомок, оформлення супровідних документів;
• координація роботи водіїв, брокерів по оформленню митних деклараций, сертификатів для імпорту товару;
• підготовка пакету документів для імпорту дитячих товарів, электроприладів, оформлення декларацій відповідності технічним регламентам;
• оформлення товаросупровідних документів для розмитнення авіавантажу;
• ведення документообігу в 1С, контроль договорів та рахунків від контрагентів, створення звітів;
• ведення обліку імпортних декларацій та допвитрат в 1С, оформлення специфікацій по інвойсу на імпортний товар;
• запровадження нових інформаційних технологій та алгоритмів для забезпечення оптимізації і функціонування доставки вантажу.

Вересень 2021– Декретна відпустка.

Вересень 2021 – Ассистент менеджера з генерації лідів. Неповна зайнятість.

• пошук та залучення потенційних клієнтів для певних маркетингових послуг;
• активна комунікація з потенційними клієнтами через, електронну пошту та соціальні мережі (LinkedIn);
• надсилання пропозицій клієнтам, які відповідають їх потребам;
• організація передавання лідів до менеджерів з відділу продажу;
• створення бази даних клієнтів та ведення її актуальної інформації.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ

• досвід роботи з групами дорослих слухачів;
• навички організаторської діяльності, планування робочого дня, оперативність вирішення запланованих задач;
• переклад ділової документації на англійську мову;
• вміння знаходити та обробляти необхідну інформацію.
•досвід продажів, супроводження угод, заключення договорів;
•грамотна вимова та вміння виражати свої думки;
• високий рівень самоорганізації та працездатності (визначення пріоритетів);
• основи time-management – класифікація (не)термінових і (не) важливих справ;
• навички адміністративно-господарської діяльності;
• комунікабельність;
• порядність, працелюбність, пунктуальність, акуратність, передбачливість, впевненість у собі, уважність до деталей;
• високий ступінь самодисципліни, старанність;
• високий рівень стресостійкості, вміння оперативно вирішувати форс-мажорні ситуації;
• цілеспрямованість та вміння досягати поставлених цілей;
• розуміння основних задач компанії, бути «провідником» між керівництвом та колегами (адміністрацією), співробітниками та клієнтами; дотримання норм і правил ділового спілкування, службової субординації;
• дипломатичність, гнучкість, неконфліктність;
• вміння ефективно працювати у віддаленому форматі
• здатність до навчання.

ЗНАННЯ МОВ

•англійська – розмовний (середній рівень);
• українська - ділова та розмовна;
• російська – ділова та розмовна;
• польська – початковий рівень.

ХОБІ:
– іноземні мови, подорожі, література, музика, театр.

З повагою,

Наталія Конишева.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: