Resume from April 26, 2024 PRO

Анна

HR-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець з персоналу

from 11.2021 to now (2 years 5 months)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- взаємодія із замовником для визначення критеріїв та вимог щодо відбору кандидатів;
- підбір персоналу різних категорій включаючи масовий підбір лінійного персоналу для відрядження по Україні;
- розробка макетів оголошень, розміщення публікацій на різних інформаційних ресурсах та job-сайтах;
- формування бази даних резюме кандидатів;
- організація співбесід в онлайн та оффлайн форматах на керівному рівні;
- супровід кандидата при проходженні співбесіди;
- проведення адаптаційного заняття-презентації компанії новим працівникам;
- контроль адаптаційного періоду працівників (оцінка персоналу на протязі всього випробувального терміну в декілька етапів,
- організація наставництва для молодих спеціалістів та періодичний аналіз проходження адаптації);
- проведення exit – інтерв’ю;
- взаємодія з ВНЗ та ліцеями стосовно проходження практики на підприємстві (в структурні підрозділи та виробництво);
- участь в тарифно-кваліфікаційній комісії з підвищення розрядів зварникам та монтажникам;
- формування річних заявок на підбір персоналу, а також внутрішнє та зовнішнє навчання;
- замовлення корпоративних подарунків;
- підготовка та проходження аудиту з сертифікації якості підприємства.

Інспектор відділу кадрів

from 05.2017 to 11.2021 (4 years 6 months)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оформлення та реєстрація кадрових наказів;
- ведення особових справ працівників;
- формування табелів обліку робочого часу (включаючи вахтовий метод роботи);
- контроль проходження повторних медогляду працівників з шкідливими умовами праці та видача направлень;
- розробка, затвердження та контроль дотримання графіків відпусток;
- виклик працівників у відрядження;
- видача довідок з місця роботи;
- ведення журналу руху трудових книжок;
- контроль та формування звітності по працевлаштуванню інвалідів;
- формування архівних довідок із заробітної плати (1950-2000 рр)

Заступник директора з персоналу

from 09.2013 to 05.2017 (3 years 8 months)
ТОВ «Тандем ЛТД», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- контроль за виконанням обов'язків підлеглих, включаючи працівника відділу кадрів на філії;
- впровадження програмного забезпечення 1С Підприємство 8.2. Управління персоналом;
- проведення прийомів, переведень, звільнень, відпусток та підвищення окладів в програмі, розробка змінних графіків роботи виробництва,
- складання з розробниками побудови звітності та коректного відображення наказів в програмі;
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- участь в комісії з соцзахисту;
- контроль за виконанням квоти для працевлаштування на підприємстві;

Начальник відділу кадрів

from 11.2011 to 09.2013 (1 year 10 months)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- складання протоколів соціальної комісії;
- ведення табелів обліку робочого часу, включаючи нічні зміни;
- складання графіків відпусток та контроль за його виконанням;
- облік залишку відпусток (додаткових та щорічних);
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- оформлення документів для відкриття банківського рахунку новим співробітникам;
- замовлення новорічних подарунків для дітей;
- контроль виконання норми працевлаштування інвалідів;
- співпраця із державними органами, подання річних звітів;
- ведення військового обліку;
- контроль за трудовою дисципліною персоналу.

Інспектор відділу кадрів

from 10.2005 to 11.2011 (6 years 1 month)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення, звільнення);
- заповнення лікарняних листів;
- видача довідок з місця роботи працівникам;
- ведення табелів обліку робочого часу;
- ведення трудових книжок;
- оформлення перепусток на територію підприємства;

Education

Київський гуманітарний інститут

Економічний, Менеджмент ЗЕД, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: