Resume from April 15, 2024 File

Ольга

Менеджер з персоналу

Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рудінчук Ольга Олександрівна

м.Київ(м.Гостомель)

моб. тел.:[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища юридична, факультет Правознавство - Академія державної
податкової адміністрації України, проходження курсу Бухгалтерський
облік1С 8.3(Головний бухгалтер+електронна звітність).
Досвід роботи:
ТДВ «Компанія«Бест» - менеджер з персоналу - інтернет та
телекомунікаційні послуги, загальна чисельність працівників - понад 200
чол.,по теперішній час.
ТОВ з 100% іноземними інвестиціями «Сканія Україна» - адміністратор
відділу продажів, менеджер з адміністративної діяльності, дистрибуція
і сервісне обслуговування автомобілів Сканія, загальна чисельність
працівників - понад 150чол.
ПП Новопольцева І.Ю., керуюча справами, бухгалтер - ресторанний бізнес.
ПАТ «ЮТЕМ», менеджер по персоналу, В.о. начальника управління
персоналом - теплоенергетична промисловість, загальна чисельність
працівників - понад 200 чол.
ТОВ «Бучанський завод склотари», менеджер по персоналу, інженер з
підготовки кадрів 1кат., В.о. начальника відділу кадрів - скляна
промисловість, загальна чисельність працівників - понад 800чол.
Практичні уміння :
пошук і підбір персоналу різного рівня, створення кадрового резерву,
адаптація нових співробітників;
участь у формуванні штатного розкладу, правил внутрішнього трудового
розпорядку, посадових інструкцій, положень про відділи;
проведення атестації, організація навчання та підвищення кваліфікації;
досконале знання кадрового діловодства, трудового законодавства, укладання
трудових договорів, посадове переміщення, звільнення, табельний облік,
складання і контроль за виконанням графіка відпусток, формування та
ведення особових справ, трудових книжок; підготовка внутрішніх і зовнішніх
звітів, робота з лікарняними листами, оформлення відряджень;
консультування представників лінійного менеджменту з питань управління
персоналом, вирішення конфліктів і спірних ситуацій;
організація корпоративних заходів, заохочення та супровідні питання
стосовно різного роду нагороджень, заохочень співробітників;
представництво від імені підприємства з кадрових і соціально-побутових
питань у взаєминах з різними організаціями, органами влади;
формування та контроль виконання договорів по сервісному обслуговуванню;
договорів закупівель, договорів з навчальними закладами;
ведення бухгалтерського обліку приватної підприємницької діяльності;
діяльність із розробки нових договорів цивільно - правового характеру,
вивчення вже існуючих, складання проектів договорів згідно з нормами та
вимогами чинного законодавства;
організація та проведення зворотного зв`язку з клієнтами та формування
відповідної звітності, організація комунікації між співробітниками та
департаменти, наявність сертифіката та виконання обов'язків внутрішнього
аудитора ISO 9001: 2000.
Досвідчений користувач ПК, програми «1С: Підприємство-Зарплата + Кадри
для України»8.3.
Знання мов: українська, російська, англійська (школа Speak up), атестована з
володіння державною мовою при Міністерстві соціальної політики України.
Особисті якості:
Енергійність, висока працездатність, відповідальність, організаційні
здібності, комунікабельність, вміння слухати і прислухатися до думки інших,
толерантність, щирість.
Вік та сімейний стан: 41 років незаміжня, дітей не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: