Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Ольга

Менеджер з персоналу

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рудінчук Ольга Олександрівна

м.Київ(м.Гостомель)

моб. тел.:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища юридична, факультет Правознавство - Академія державної
податкової адміністрації України, проходження курсу Бухгалтерський
облік1С 8.3(Головний бухгалтер+електронна звітність).
Досвід роботи:
ТДВ «Компанія«Бест» - менеджер з персоналу - інтернет та
телекомунікаційні послуги, загальна чисельність працівників - понад 200
чол.,по теперішній час.
ТОВ з 100% іноземними інвестиціями «Сканія Україна» - адміністратор
відділу продажів, менеджер з адміністративної діяльності, дистрибуція
і сервісне обслуговування автомобілів Сканія, загальна чисельність
працівників - понад 150чол.
ПП Новопольцева І.Ю., керуюча справами, бухгалтер - ресторанний бізнес.
ПАТ «ЮТЕМ», менеджер по персоналу, В.о. начальника управління
персоналом - теплоенергетична промисловість, загальна чисельність
працівників - понад 200 чол.
ТОВ «Бучанський завод склотари», менеджер по персоналу, інженер з
підготовки кадрів 1кат., В.о. начальника відділу кадрів - скляна
промисловість, загальна чисельність працівників - понад 800чол.
Практичні уміння :
пошук і підбір персоналу різного рівня, створення кадрового резерву,
адаптація нових співробітників;
участь у формуванні штатного розкладу, правил внутрішнього трудового
розпорядку, посадових інструкцій, положень про відділи;
проведення атестації, організація навчання та підвищення кваліфікації;
досконале знання кадрового діловодства, трудового законодавства, укладання
трудових договорів, посадове переміщення, звільнення, табельний облік,
складання і контроль за виконанням графіка відпусток, формування та
ведення особових справ, трудових книжок; підготовка внутрішніх і зовнішніх
звітів, робота з лікарняними листами, оформлення відряджень;
консультування представників лінійного менеджменту з питань управління
персоналом, вирішення конфліктів і спірних ситуацій;
організація корпоративних заходів, заохочення та супровідні питання
стосовно різного роду нагороджень, заохочень співробітників;
представництво від імені підприємства з кадрових і соціально-побутових
питань у взаєминах з різними організаціями, органами влади;
формування та контроль виконання договорів по сервісному обслуговуванню;
договорів закупівель, договорів з навчальними закладами;
ведення бухгалтерського обліку приватної підприємницької діяльності;
діяльність із розробки нових договорів цивільно - правового характеру,
вивчення вже існуючих, складання проектів договорів згідно з нормами та
вимогами чинного законодавства;
організація та проведення зворотного зв`язку з клієнтами та формування
відповідної звітності, організація комунікації між співробітниками та
департаменти, наявність сертифіката та виконання обов'язків внутрішнього
аудитора ISO 9001: 2000.
Досвідчений користувач ПК, програми «1С: Підприємство-Зарплата + Кадри
для України»8.3.
Знання мов: українська, російська, англійська (школа Speak up), атестована з
володіння державною мовою при Міністерстві соціальної політики України.
Особисті якості:
Енергійність, висока працездатність, відповідальність, організаційні
здібності, комунікабельність, вміння слухати і прислухатися до думки інших,
толерантність, щирість.
Вік та сімейний стан: 41 років незаміжня, дітей не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: