• File

Олексій

Керівник, фінансовий директор, менеджер проєктів

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олексій Коломейцев
Директор / Фінансовий директор / Менеджер проектів

43 роки
Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Понад 20 років досвіду управління фінансовими, інвестиційними, виробничими та
будівельними проектами.

Ключові компетенції:
❏ Практичний досвід реалізації великих фінансових, інвестиційних, виробничих та
будівельних проектів.
❏ Ефективне управління фінансовими ресурсами та активами компанії.
❏ Створення методологічного забезпечення проекту.
❏ Ведення документообігу в проектах.
❏ Досвід управління великими колективами.
❏ Ведення переговорів.

Досвід роботи:

06.2020 – теперішній час Директор проекту / Фінансовий директор у групі компаній
ПЕКО (будівельний, деревопереробний бізнес)

Функціональні обов'язки:
● Керування фінансовими ресурсами групи компаній.
● Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
● Пошук та залучення нових клієнтів.
● Взаємодія з податковими органами, у тому числі щодо відшкодування ПДВ по експортних
операціях.
● Координація роботи польського офісу компанії з метою оптимізації по експортних
операціях ціноутворення та оподаткування в Україні.
Реалізовані проекти:
● Удосконалення фінансової схеми роботи бізнесу, зниження податкового навантаження та
оптимізація інших витрат.
● Створення та залучення в фінансову схему роботи нерезидента, що дало змогу
оптимізувати податкове навантаження по експортних операціях.
● Збільшення валового обороту та прибутку компанії.
● Укрупнення деревообробного бізнесу у тому числі за рахунок організації експорту но нові
світові ринки.

02.2018 – 03.2020, Начальник управління ресурсного забезпечення Адміністрації
Державної кримінально – виконавчої служби України

Функціональні обов'язки:
● Організація харчування, енергозабезпечення, речового забезпечення та комунального
обслуговування у пенітенціарних установах.
● Розробка бюджету ресурсного забезпечення пенітенціарної системи.
● Розробка річного плану забезпечення пенітенціарної системи, визначення предметів
закупівлі в умовах дефіциту фінансування.
● Проведення тендерних процедур, контроль за дотриманням договорів.
● Розробка, удосконалення нормативної бази для пенітенціарної системи, контроль за її
дотриманням.

Реалізовані ініціативи:
● Удосконалення формування аналітики та оцінки ефективності за ресурсним напрямком.
● Розробка порядку створення, використання та безпосереднє формування матеріально-
технічного резерву пенітенціарної системи.
● Впровадження покращених норм харчування в пенітенціарній системі, розробка нового
порядку організації харчування.
● Розробка нової символіки та форменого одягу служби.

06.2014 – 01.2018, Заступник Генерального директора / Директор у ключових проектах
групи компаній Kyiv Global (інвестиційний, будівельний, ягідний, орендний бізнес)

Реалізовані проекти:
● Розробка фінансової схеми будівництва житлового масиву на 2300 квартир у м. Київ із
залученням компанії по управлінню активами та створення власного корпоративного
інвестиційного фонду.
● Удосконалення фінансової схема роботи орендного бізнесу (190 тис. м² будівель, 40 га
землі) із додаванням в роботу низки нових юридичних осіб що дозволило суттєво скоротити
обов’язкові платежі та податки.
● Створення промислової ягідної плантації включаючи: 100 га лохини та 120 га чорної
смородини (відповідальність за створення проекту плантації, закладки плантації, вихід на
плодоносіння, отримання бюджетного відшкодування витрат на утворення плантації).
● Розроблення бюджету, фінансової схеми роботи, реконструкція та запуск в роботу двох
баз відпочинку.

Функціональні обов'язки:
● Керівник та фінансовий директор проектів:
- Управління двома базами відпочинку в м. Київ та м. Яготин.
- Управління промисловою ягідною плантацією у Волинської області.
● Фінансовий директор у проектах:
- З боку замовника будівництва - будівництво житлового масиву на 2300 квартир в м. Київ.
- Управління та здачею в оренду комерційного нерухомого майна, площею 190 тис. м².

10.2009 – 05.2014, Керівник / Фінансовий директор ТОВ «Таврика – Інвест»
(інвестиційна діяльність, орендний бізнес, будівництво комерційної та житлової нерухомості).

Реалізовані проекти:
● Розробка концепції, проектування, отримання дозволу на будівництво
багатофункціонального торгово-офісного та житлового комплексу площею 35 тис. м².
● Розробка концепції, проектування, торгово центру площею 10 тис. м².
● Розробка концепції, проектування та будівництво готельного комплексу на 32 номери.
● Впровадження нового напрямку роботи – будівництво та продаж індивідуальних
будинків.

Функціональні обов'язки:
● Керівник:
- Підбір, оцінка та придбання земельних ділянок та нерухомого майна з метою подальшої
реконструкції або нового будівництва;
- Розробка концепції щодо реконструкції або нового будівництва.
- Розробка проекту будівництва, отримання відповідних дозволів на будівництво.
- Керування процесом будівництва, від концепції до здачі в експлуатацію.
- Пошук клієнтів для продажу власної нерухомості, презентація проектів, оформлення
передачі власності.
- Управління портфелем власної нерухомості, включаючи житлову та комерційну
нерухомість.
● Фінансовий директор:
- Керування фінансовими ресурсами групи компаній.
- Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
07.2005 – 09.2009, Фінансовий директор / керівник напрямку нерухоме майно
Інвестиційний фонд “Верона” (інвестиційна діяльність, орендний бізнес, меблевий бізнес,
будівництво комерційної та житлової нерухомості).

Реалізовані проекти:
● Збільшення фінансових ресурсів фонду шляхом залучення нових клієнтів та банківських
кредитних ресурсів.
● Збільшення валового обороту та прибутку фонду за рахунок збільшення портфелю
нерухомого майна.
● Удосконалення аналітики та впровадження управлінської звітності по напрямках
меблевого виробництва та будівництва.
● Впровадження окремої управлінської звітності для клієнтів фонду, організації
квартальних звітів для клієнтів.

Функціональні обов'язки:
● Керування фінансовими ресурсами фонду.
● Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
● Проведення квартальних звітів для клієнтів фонду.
● Забезпечення фонду кредитними ресурсами.
● Пошук нових клієнтів та залучення інвестицій.
● Організація купівлі та продажу нерухомого майна.
● Поточне керування пакетом нерухомого майна фонду.

07.2002 – 06.2005, Заступник директора по роботі з ключовими клієнтами (корпоративні
клієнти та клієнти – фізичні особи) філія «ПриватБанку»

Функціональні обов'язки:
● Формування та керування корпоративним кредитним портфелем філії.
● Роботи з ключовими клієнтами філії.

Освіта:
Вища освіта, у 2002 році отримано диплом спеціаліста за спеціальністю облік та аудит.

Знання мов: українська вільно, англійська – B1

Додаткова інформація:
❏ Вибагливий до себе та оточуючих, націлений на результат експерт з фокусом на
перспективу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: