Resume from April 2, 2024 File

Ірина

Директор з персоналу, HR Generalist

Age:
39 years
City of residence:
Uman
Ready to work:
Remote, Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МИКОЛАЙЧУК ІРИНА СЕРГІЇВНА

Дата народження: 22.09.1984
моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
контактний е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
м. Умань, пров. І.Богуна 12, кв. 72
одружена, маю доньку

Наполеглива в досягненні цілей, висока відповідальність та особиста гідність, сміливість у прийнятті рішень, гнучкість, розуміння ситуації, відчуття часу та подій. Надзвичайно висока працездатність та самоорганізація, постійне прагнення бути кращою, здатність йти на компроміс, націленість на результат, увага до підлеглих, без шкідливих звичок.
ЦІЛЬ – отримати посаду в стабільній, надійній компанії, що динамічно розвивається
Soft skills (особистісні якості)
Hard skills (професійні навики)
Цілеспрямованість
Бізнес орієнтованість
Пунктуальність
Знання законодавства (КЗпПУ)
Самоорганізованість
Знання HR-метрик та HR-аналітики
Лідерство
Тайм-менеджмент
Комунікативність
Регламентування, делегування та контроль
Емпатія
Написання бізнес-процесів
Відповідальність
Онбординг персоналу

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Уманьпиво», м. Умань
Директор з управління персоналом– 19.12.2019 – 29.12.2023https://umanpivo.ua
• Створення цілісної системи управління персоналом.
• Створення організаційної структури підприємства.
• Розробка єдиних принципів стратегічного управління персоналом, формування кадрової політики.
• Розробка, впровадження та супровід системи оцінки праці – КРІ (ключові показники ефективності).
• Виконання плану по ефективному пошуку та підбору персоналу в залежності від потреб бізнесу.
• Організація оцінки ефективності роботи персоналу і його відповідності займаним посадам.
• Консультування керівників для допомоги у пошуку рішень з управління людьми та реалізації їх потенціалу.
• Організація ведення кадрового документообігу на Підприємстві відповідно до чинного законодавства.
• Впровадження онбордингу працівників.
• Написання та візуалізація бізнес-процесів.
• Організація та контроль роботи Відділу управління персоналом.
Досягнення:
• побудова відділу персоналу з «нуля»;
• автоматизація кадрового адміністрування в системі BAS КУП;
• розробка системи адаптації та впровадження онбордингу персоналу;
• впровадження та супровід системи оплати праці по ключовим показникам ефективності;
• автоматизація рекрутингу Datex Recruit.

ПП «Фенікс Агро», м. Умань
Головний менеджер з персоналу – 11.07.2018 – 04.12.2019https://fenix-agro.com
Менеджер з персоналу – 07.12.2015 – 10.07.2018
ПП "Фенікс Агро" – основними напрямками компанії являється продаж та закупівлі кормів, комбікормів та зернотрейдинг, входить у групу компаній «DYKUN».
Кадрове діловодство:
• оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
• формування і ведення особових справ;
• заповнення, облік (ведення книги обліку руху трудових книжок) та зберігання трудових книжок;
• підготовка наказів по особовому складу, ведення книги реєстрації наказів;
• оформлення відпусток, листків непрацездатності;
• співпраця з контролюючими органами (подача звітності);
• ведення обліку особового складу;
• ведення військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві;
• ведення табелів обліку робочого часу;
• ведення та підтримка у відповідності штатного розпису підприємства;
• ведення організаційної структури підприємства;
• ведення карток форми П2;
• розробка положень, посадових інструкцій та інших регламентуючих документів на підприємстві відповідно до бізнес-процесів компанії;
• забезпечення та контроль виконання всіма працівниками компанії дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавчих та корпоративних норм, затверджених на підприємстві;
• контроль виконання всіх розпорядчих документів, корпоративних стандартів, методологій та процедур щодо ведення кадрового діловодства відповідно до законодавства України;
• оформлення кадрових документів до передачі в архівне зберігання.
Пошук, підбір та найм персоналу (рекрутинг):
• контроль дотримання вимог Положення про пошук та підбір персоналу та БП «Пошук та підбір персоналу»;
• розробка макетів об’яв на пошук персоналу для всіх каналів пошуку, реєстрація компанії як працедавця та розміщення на провідних JOB-сайтах;
• організація, проведення та контроль пошуку персоналу на актуальні та прогнозовані вакансії;
• організація взаємодії з питань пошуку та підбору персоналу з ВНЗ та компаніями-донорами, формування кадрового резерву;
• моніторинг ринку праці, прогнозування тенденцій на ринку, вартості спеціалістів, інформування керівництва компанії та керівників СП;
• пошук та розвиток ефективних та альтернативних каналів пошуку кандидатів на актуальні вакансії (соціальні мережі, акції для працівників «Приведи кандидата та отримай бонус!», фрілансери);
• співпраця з рекрутинговими та кадровими агентствами з питань закриття складних вузькопрофільних вакансій;
Адаптація персоналу:
• контроль дотримання системи адаптації персоналу;
• оцінка працівників по завершенню випробувального терміну;
• психологічна підтримка нових працівників в період випробувального терміну;
• розробка Welcome-тренінгу для покращення процесу адаптації нових працівників.
Мотивація персоналу:
• розробка та впровадження методів нематеріальної мотивації працівників, контроль умов праці персоналу;
• проведення дослідження рівня задоволеності персоналу умовами праці та лояльності до компанії. Висновки та рекомендації керівництву.
Корпоративна культура:
• розробка та реалізація корпоративних заходів: корпоративних свят, днів народжень та Днів Компаній по Групі компаній, поздоровлень з професійними святами та пам’ятними датами, тощо;
• формування HR-бренду компанії, участь у галузевих та фахових заходах: конференціях, семінарах, майстер-класах, ярмарках вакансій, круглих столах, тощо.
Досягнення:
• введення та супровід системи кадрового обліку з «нуля»;
• впровадження корпоративної культури та HR-бренду компанії;
• автоматизація рекрутингу E-Staff.

«Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини», м. Умань
Провідний фахівець відділу кадрів – 01.03.2006 – 05.12.2015http://udpu.edu.ua
Посадові обов’язки та навики:
• складання наказів з особового складу та по наданню відпусток;
• ведення та каталогізація трудових книжок;
• ведення документообігу кадрової служби;
• співпраця з міським центром зайнятості та фіскальної служби (подання різної звітної документації).
Досягнення:
• впровадження системи електронного документообігу MeDoc для автоматизації обробки інформації про співробітників університету;
• розробка та впровадження системи працевлаштування молодих спеціалістів – випускників;
• формування кадрової бази працівників в 1С:8.
ОСВІТА
Уманський державний педагогічний університет, фізико-математичний факультет – спеціаліст за напрямом «Математика та інформатика», магістр за напрямом «Математика», м. Умань2001/2007
Уманський національний університет садівництва, факультет менеджменту – магістр з публічного управління та адміністрування, м. Умань2017/2018
ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ
• «Искустство менеджмента» Тренинг Ольги Гулой06/2016
• Тренинговый курс «Отбор персонала. 3D Модель.» Елена Поспеева11-12/2017
• Бизнес конструктор «Управление продажами» (тренинг) Кирил Куницкий 14.06.2018
• «Методи переконливих продажів та закупівель: комерційна пропозиція, ефективні переговори, робота із запереченнями» (дводенний тренінг) Алексей Киричек11/2018
• «Система фінансового та управлінського обліку» (дводенний тренінг) Дмитро Ковальов 06/2020
• Києво-Могилянська Бізнес Школа (Kmbs) «Люди в організації. Трансформація HR-системи» (6 модулів – 6 міс.)07 – 12/2020
• Laba «Побудова бізнес процесів» Олег Зубченок (27 занять)09 – 11/2023

Мови: українська – рідна, російська – вільно, англійська – базовий.
Комп’ютерні навики
Операційні системи: MS Windows.
Програмне забезпечення: MS Office (Word, Excel, Power Point), МеDос, BAS КУП (комплексне управління підприємством), Datex Recruit, Canva.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: