Resume from May 1, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7336393

Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу, 28 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Konotop
Ready to work:
Konotop, Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з управління персоналом

from 02.2019 to now (5 years 3 months)
Машинобудування

Основні обов’язки:
- організація роботи служби персоналу підприємства (в кількості 2-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- організація роботи з обліку персоналу, ведення документації з питань персоналу та кадрового діловодства;
- організація процесу випробування та адаптації новоприйнятих працівників;
- формування та ротація кадрового резерву;
- управління розробленням системи мотивації працівників (KPI) та контроль за відповідністю засобів мотивації результатам роботи працівників;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- участь в створенні корпоративної культури організації;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства та розвитку персоналу;
- забезпечення додержання режиму конфіденційності в організації.

Досягнення:
- створення служби персоналу з нуля, в т.ч. аудит обов’язкової кадрової документації організації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу;
- впровадження автоматизованої системи пропускного режиму (ZKTime.Net 3.0) на виробничому підрозділі підприємства;
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору;
- ініціювання розроблення та активна участь в розробленні Положення про комерційну таємницю та Положення про порядок обробки та захисту персональних даних працівників та контрагентів;
- більше 100 закритих вакансій.

Помічник начальника відділення з кадрових питань

from 06.2007 to 05.2017 (9 years 11 months)
АТ "Укрзалізниця", Харьков (Транспорт, логістика)

Основні обов’язки:
- організація роботи кадрової служби підприємства (в кількості 3-х підлеглих працівників);
- ведення добору персоналу необхідних підприємству професій, спеціальностей і кваліфікацій (від робітничих до керівних);
- ведення кадрового діловодства (номенклатура справ, особові справи, особові картки П-2, трудові книжки, накази з кадрових питань, журнали реєстрації кадрових документів);
- оформлення прийняття на роботу, переведення і звільнення працівників;
- оформлення надання всіх видів відпусток працівникам;
- оформлення, відміна та продовження відряджень;
- застосування заохочень та дисциплінарних стягнень (оголошення та документування);
- підготовка відповідної кадрової звітності;
- документальне оформлення роботи комісії із соціального страхування на підприємстві;
- ведення обліку військовозобов’язаних;
- організація добровільного медичного страхування працівників;
- організація професійного навчання, підвищення кваліфікації персоналу;
- організація проведення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів;
- участь у формуванні штатного розпису, розробленні положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій;
- вирішення трудових спорів і конфліктів в юридичному полі;
- надання консультацій з питань трудового законодавства;
- проведення соціальної роботи на підприємстві.

Досягнення:
- створення кадрової служби з нуля, в т.ч. обов’язкової кадрової документації, розроблення положення про структурний підрозділ та посадових інструкцій працівників підрозділу (до 2009 року кадрове діловодство велося тільки головним підприємством в м. Києві);
- розробка та затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, участь в розробленні оновленого колективного договору кожні 5 років;
- розроблення Положення про діловодство та активна участь в розробленні Положення про відділення (після реорганізації в 2015 році).

Education

ІПО Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди

Правознавство, Харьков
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

кваліфікація - юрист

Українська державна академія залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на транспорті (залізничний транспорт), Харьков
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

кваліфікація - інженер з організації перевезень та управління на залізничному транспорті

Харківський технікум залізничного транспорту

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Харьков
Higher, from 1999 to 2003 (4 years)

Additional education and certificates

Програма "HRM - Strategic People Management" Business Consulting "Booster Development"

2023-2024

ІПО Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв (Київ); курс "Правове регулювання трудових відносин".

2013

Knowledge and skills

Кадрове діловодство АСУ Кадри M.E.Doc Управління персоналом Користувач 1С Стресостійкість ЛІГА:ЗАКОН

Additional information

Маю 13-річний досвід з управління людськими ресурсами та кадрового адміністрування на підприємствах виробничо-торгівельної та транспортно-логістичної сфери, досвід ведення добору персоналу різних професій (від робітничих до керівних), досвід вирішення трудових спорів та конфліктів (в т.ч. в судовому процесі). Маю релевантний досвід із загального діловодства, контролю виконання доручень та архівної справи.
Знаходжусь в ТОП-10 спільного проекту Цифрового видавництва Експертус та Державної служби з питань праці – Рейтинг кадровиків України (https://rating.expertus.com.ua/).
Працювала в 1С 8.3 УВП, АСУ «Кадри» та M.E.Doc.
Готова до відділеного або гібридного формату роботи, до роботи з ненормованим робочим днем та відряджень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: