Resume from March 20, 2024 File

Юлія

Адміністратор інтернет-магазину, менеджер по роботі з клієнтами

Age:
31 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бутенко Юлія м. Бровари, Україна
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністрування сайту
Вік: 31 рік

ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Старший ​Комунікабельність
продавець-консультант ​Стресостійкість
17.02.2014 - 10.01.2022
​Готовність до навчання
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Ocean Plaza’
Мої обов’язки: відкриття та закриття магазину; ведення ​Ведення документації
бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт); інкасація магазину;
​Робота з клієнтами
проведення співбесід; створення та редагування графіків роботи на
день; наставництво для персоналу;, надання задач на день ​Управління командою
персоналу; контроль наповнення залу товаром; аналітика продажів ​Неконфліктність
та згідно неї зміна розміщення товарів у залі; спілкування з
клієнтами магазину та вирішення можливих виниклих питань;
закупівля непродовольчих товарів для персоналу.
МОВИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Виконуюча обов’язки Українська - рідна
заступника директора магазину
10.01.2022 – 1.10.2022 (у цей період 3 місяці, по причині початку війни) Англійська - базова
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Проспект’
Мої обов’язки: створення графіків відпусток на рік; вирішення всіх
бухгалтерських питань по фіскальним звітам в магазині;
документообіг та матеріальна відповідальність; відкриття та
закриття магазину; ведення бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт);
інкасація магазину; проведення співбесід; створення та
редагування графіків роботи на місяць; наставництво для
персоналу; надання задач на день персоналу; контроль наповнення
залу товаром; аналітика продажів та згідно неї зміна розміщення
товарів у залі; спілкування з клієнтами магазину та вирішення
можливих виниклих питань та проблем.

Онлайн-платформа ‘Ukrainian Showroom’,
Адміністрування сайту, менеджер по роботі з клієнтами
1.07.2022-31.01.2024 ( досі працюю - останній місяць роботи сайту)

Онлайн-платформа з українськими брендами одягу, взуття та
аксесуарів - https://ukrainianshowroom.com/?v=3943d8795e03
Мої обов’язки: адміністрування сайту; завантаження нових брендів
на сайт; оновлення інформації на сайті; отримання замовлень та
оброблення їх; комунікація з усіма брендами, що є на платформі;
передача замовлень та організація доставки від бренду до клієнта;
ведення таблиць зі звітністю по продажу товару; облік товару на
стоці таконтроль доставки товару; комунікація з клієнтами з
будь-якої точки світу, щодо уточнень замовлення та ведення
клієнта до моменту отримання замовлення.

ОСВІТА

Державний торговельно-економічний університет,
Київ – Магістр
1.09.2009 –30.05.2014

Організація оптової та роздрібної торгівлі - магістр

Товарознавство та організація роздрібної торгівлі - бакалавр

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: