Resume from February 2, 2024 File

Марина

Заступник головного бухгалтера, спеціаліст тендерів, бухгалтер

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 18 січня 2024
Ларіна Марина Олександрівна
Бухгалтер (ФОП), спеціаліст з тендерів
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:37 років
Місто проживання:Київ
Готовий працювати:Київ, Інші країни, Дистанційно, Краматорськ, Софіївська Борщагівка, Петропавлівська Борщагівка
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Спеціаліст з тендерів та ведення ФОП
з 02.2023 по нині (11 місяців)
ФОП Шпак Н. В., Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота по підготовці тендерної документації
• відстеження процедур торгів
• контроль результатів проведення торгів, проведення аукціону.
• аналітика участі конкурентів
• відстеження повернення гарантійних вкладів
• процес відкриття та закриття підприємницького кредиту
• ведення обліку ФОП 1-3 група
• ведення книги доходів ФОП
• контроль ліміту доходів ФОП
• контроль та своєчасна подача звітності по ФОП
• контроль та своєчасна сплата податків
• реєстрація/зняття з реєстрації ФОП
• контроль та узагальнення первинних документів
• ведення обліку касових операцій (ПРРО)
• ведення банківських операцій (виписки, платежі)
• звірка з контрагентами, ведення реєстру договорів з контагентами
Оформлення декретних ФОП.
Генерація ключів КЕП.

Працюю віддалено.
Бухгалтер
з 07.2021 по 01.2023 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Термінал», Краматорськ (Автобізнес та автосервіс)
Основні функціональні обов’язки та повноваження:
• виписка акцизних накладних
• оформлення ТТН
• підготовка актів взаєморозрахунків
• взаємодія з клієнтами ( листування по e-mail, пересилання документів - укрпочта та нова почта), вирішення спірних питань
• створення і звірка податкових накладних
• звірка наявності та дійсності ліцензій на зберігання пального
• формування та виписка видаткових накладних
• контроль та узагальнення первинних документів
• звірка з контрагентами, ведення реєстру договорів з контагентами.

Ведення ФОП 3 група, спецгрупа та ін.
Подання всіх звітів.
Займаюся тендерами.

РОЗГЛЯДАЮ ОФЛАЙН ЧИ ВІДДАЛЕНО.
Заступника бухгалтера, фахівець з тендерів
з 01.2021 по 07.2021 (6 місяців)
ТОВ «ЛАКШМІ.», Краматорськ (Харчова промисловість)
Основні функціональні обов’язки та повноваження:
• виписка та реєстрація податкових накладних
• касова дисципліна
• підготовка актів взаєморозрахунків
• формування та подача звітностей (зведена звітність по ПДФО, ЄСВ, декларація акцизного податку, 1ПВ, 3-Борги, заповнення декларації з ЄП і т.д.)
• робота по підготовці тендерної документації
• відстеження процедур торгів
• контроль результатів проведення торгів
• аналітика участі конкурентів
• відстеження повернення гарантійних вкладів
• процес відкриття та закриття підприємницького кредиту
• ведення обліку ФОП 2 група
• ведення книги доходів ФОП
• контроль ліміту доходів ФОП
• контроль та своєчасна подача звітності по ФОП
• контроль та своєчасна сплата податків
• реєстрація/зняття з реєстрації ФОП
• контроль та узагальнення первинних документів
• ведення обліку касових операцій (ПРРО)
• ведення банківських операцій (виписки, платежі)
• звірка з контрагентами, ведення реєстру договорів з контагентами
• нарахування та видача з\пл, лікарняні, відпустки. Працевлаштування та звільнення працівників, кадровий облік, штатний розпис.
Генерація ключів КЕП.
Бухгалтер
з 02.2017 по 01.2021 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Торговий Мир», Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні функціональні обов’язки та повноваження:
• нарахування та видача з\пл, лікарняні, відпустки. Працевлаштування та звільнення працівників, кадровий облік, штатний розпис
• касова дисципліна
• підготовка актів взаєморозрахунків
• ведення банківських операцій (виписки, платежі)
• звірка з контрагентами, ведення реєстру договорів з контагентами
• видача готівки підзвітним особам на підставі службових записок
• розрахунок з клієнтами, постачальниками. Робота з торговою виручкою
• кадри (видача довідки працівникам про заробітну плату, ведення картки співробітника,
відпустка, прийом та звільнення і т.д.).
• ввзаємодія з банками
• проведення вичерків у видаткових накладних.
Освіта
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
«Економіка підприємства», Донецьк
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)
Програма має практичну спрямованість та забезпечує підготовку фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в економічній сфері, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.
Знання і навички
MS Excel, MS Word, Електронний кабінет платника податків, 1С, M.E.Doc, Користувач ПК, Клієнт-Банк, MS PowerPoint, MS Access, Вчасно, Prozorro, Paperless, Zakupki.prom.ua, SMM
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ початковий
Додаткова інформація
Маю відмінні комунікабельні здібності, високодисциплінована, ввічлива, вимоглива, відповідальна, доброзичлива, вмію аналізувати та логічно мислити. Зі своєї сторони гарантую порядність та відповідальне ставлення до роботи. Здатна швидко навчатися. Шкідливих звичок не маю. Одружена, виховую 2-х дітей віком 5 та 13 років.

Бажана заробітна плата: від 20 000 грн. На короткий іспитовий термін до 1-го місяца можу розглянути варіанти з меншою з/п.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/8698897/

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: