Resume from January 31, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10393709

Відділ реєстрації обліку аналізу договорів страхування бухгалтерії фінансового департаменту

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Наталія Миколаївна, 11.07.1978 р.н.
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section);

ОСВІТА
Закінчила у 2016 році Київський університет технологій та дизайну,
здобула повну вищу освіту за спеціальністю «облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліст з обліку і аудиту.

1993-1997 Київський коледж легкої промисловості (технік-технолог взуттєвого виробництва)

ДОСВІД РОБОТИ

2008 – 07.2023
«ТДВ «Страхова компанія Ніко»
Начальник відділу реєстрації обліку аналізу договорів страхування «РОАДС»
бухгалтерії фінансового департаменту

Адміністрування програми Vinsurance (фронт система страховика, щодо укладання договорів страхування);
Облік, реєстрація, контроль видачі договорів страхування в програми Vinsurance);
Нарахування страхових премій за договорами страхування, рахунок 3611, 6811, 761 в бухгалтерській програмі 1с8 та в управлінській програмі Vinsurance;
Підготовка та формування звітів по нарахуванню договорів страхування;
Взаємозаліки по договорам страхування;
Проведення розподілу платежів по агентам туристичного страхування;
Внесення інформації щодо розриву договорів
страхування в управлінських програмах;
Ведення та формування архіву за минулі роки;
Звіт по поновленню договорів страхування, а
також по щорічним надходженням
(довгостроковим договорам;
Формування та відправка листа/повідомлення
страхувальнику про Акт-взаємозаліку;
Звірка та формування Актів виконаних робіт з
фінансовими установами, з Агентами:
(складання, узгодження з банком);
Звірка дебіторської – кредиторської
заборгованості;

2007-2008
ЗАТ Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» провідний фахівець Реєстрації та обліку (бланків та договорів суворої звітності та супровід справ на виплату)

2006-2008
ЗАТ Страхова компанія «Інкомстрах» головний фахівець управління реєстрації, обліку та аналізу договорів страхування

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії. Облік бланків суворої звітності та договорів страхування. Супровід справ на виплату. Складання архіву за минулі роки по договорам страхування та справ на виплату.

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії. Внесення договорів страхування в управлінську програму АКЦЕНТ.
Рознесення оплат в програмі 1С.

2004-2006
ЗАТ Страхова компанія «Інкомстрах» провідний спеціаліст відділу реєстрації та аналізу договорів страхування

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії.

01.2003 – 11.2004
Таксі «Експрес»
Оператор контакт центру, диспетчер у ТАXI

Приймання дзвінків від клієнтів та надання їм інформації про наші послуги;
Обробка замовлень та заповнення форм в корпоративних програмах.

ІНШЕ – Впевнений користувач ПК, професійне володіння програмами Word, Excel, та програм: Акцент, Іншуренс, 1с-8.
Мови: українська та українська ділова – вільно, російська – вільно, англійська – рівень А1.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ – Аналітичне мислення, відповідальна, комунікативна, ініціативна, вмію приймати рішення та працювати в команді для досягнення поставленої мети, швидко навчаюсь.
Вміння оптимізувати, та реорганізувати робочі процеси.

БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРПЛАТИ – від 20 тис. грн. (дистанційна робота 50/50)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: