Resume from April 18, 2024 File

Тетяна

Адміністратор салону краси

Age:
23 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лосюк Тетяна
Олександріна
КАНДИДАТ НА ПОСАДУ АДМІНІСТРАТОРА

м. Луцьк
Компетентний спеціаліст з вищою освітою та досвідом роботи у готельно-
[open contact info](look above in the "contact info" section) ресторанній справі. Відповідальна та охайна особистість, практик клієнт-
[open contact info](look above in the "contact info" section) орієнтованого сервісу. Маю велике бажання працювати у сфері
 обслуговування. Вмотивована вчитися, рости та вдосконалюватися.
 15.06.2000 р. н.
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
ОСВІТА
 Понад 3-річним досвід роботи у ресторанній справі.
Волинський національний  Комплексне розуміння бізнес-процесів ресторану.
університет імені Лесі Українки  Компетентність у налагодженні безперебійної роботи ресторану.
Готельно-ресторанна справа  Знання технології виробництва страв у закладах громадського
харчування.
Магістратура 2021 – донині  Уміння підвищити рівень сервісу та якості страв, підняти продажі та
Бакалавр з готельно- 2021 репутацію ресторану.
ресторанної справи  Досвід у створенні комфортної та приємної атмосфери для гостей.
 Практичні навички роботи з ПК, документами та базами даних.
Фаховий коледж технологій,  Здатна швидко знайти індивідуальний підхід до клієнта та м’яко
бізнесу та права ВНУ ім. Лесі вирішити конфліктну ситуацію.
Українки
ДОСВІД РОБОТИ
Технік-технолог 2017
харчової продукції Офіціант 2018 – 2022
Рекреаційний комплекс «Рестпарк», с. Струмівка
НАВИЧКИ
 Готувала зал до обслуговування.
 Отримувала посуд, білизну і здавала їх після закінчення зміни.
 Менеджмент  Прибирала столи після приймання гостей.
 Обслуговування клієнтів (VIP)  Здійснювала попереднє сервування столів залежно від виду
 Індивідуальний підхід до клієнта обслуговування.
 Консультативні/активні продажі  Надавала відвідувачам консультативну допомогу під час вибору страв
 Ведення переговорів і напоїв, рекомендувала напої до страв, подавала їх до столу.
 Робота з документами  Розраховувалася із гостями, виписувала рахунок на бланку
 Контроль роботи персоналу встановленої форми.
 Здавала гроші до каси в установленому порядку.
 Врегулювання конфліктів
 Обслуговувала весілля, товариські зустрічі, вечори відпочинку, ювілеї
 Основи бюджетування
тощо.
 Знання основ маркетингу  Забезпечила своєчасне та якісне обслуговування відвідувачів.
 Тайм-менеджмент  Швидко виконувала замовлення клієнтів, готувала напої, подавала
 Робота з касою, ПК та офісною страви, прибирала столи для максимальної ефективності
технікою обслуговування.
 Підтримувала чистоту та охайний вигляд столиків протягом усього
ЗНАННЯ МОВ робочого часу.
 Збільшила об’єми продажів кавових напоїв у літній період, шляхом
А1 А2 В1 В2 С1 С2 професійного пропонування та заохочення відвідувачів посмакувати
Англійська смачну і запашну каву закладу.
 Приймала замовлення, допомагала у виборі страв та напоїв.
Українська
 Розраховувала відвідувачів із використанням контрольно-касових
Російська апаратів.
ПРОГРАМИ  Зустрічала, приймала та обслуговувала учасників бенкетів.
 Сервірувала столи відповідно до вимог обслуговування.
MS Office  Щодня обслуговувала понад 50 осіб.
1C  Неодноразово отримувала усні подяки від керівництва та відвідувачів.
Windows
Google

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: