Дарина
Акаунт-менеджер
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kriukivshchyna
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10428916
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
06.05.1991
Місто:
Київ
Телефон:
[
E-mail:
[
Бажана з/п:
від 30 000
Досвід роботи:
Компанія «Е-Консалтинг»
Presale (Account manager)
(13 вересня по теперішній час)
-Актуалізація даних і формування звітів
-Створення задач для договору і контроль виконання
- Узгодження ТЗ, методики і протоколу тестування у замовника
- Оформлення нарядів замовлень
-Ведення протоколів зустрічей команд з замовником, (перед контролем
зобов’язань)
-Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Підготовка даних для актів і рахунків для фінансових і нефінансових актів,
візування у замовника
- Створення КП на основі представлених оцінок
- Перерахунок та формування оцінок
- Оформлення запитів для калькуляції витрат
- Створення етапів, заведення угод, оформлення договорів
- Підготовка документації для переговорних процедур
- Створення специфікацій і управління етапами
-Контроль реєстру послуг
- Ведення протоколів зустрічей команд з замовником,
- Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Контроль зобов’язань щодо підсумку зустрічей
Фахівець з логістики в Eldorado
(11 жовтня 2021р по 08 вересня 2023)
• Ведення тендерних процедур, участь у підготовці тендерної документації.
• Укладання договорів, додаткових угод, комунікація з контрагентами щодо звірки взаєморозрахунків, керування договорами та додатковими угодами з контрагентом.
• Формування та дотримання бюджету на транспортну логістику.
• Планування, організація та контроль ТО та ремонту автомобільних засобів.
• Ведення страхування автогосподарства компанії, обробка страхових випадків.
• Контроль та ведення ГСМ, ведення обліку складських операцій, проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, складання встановленої компанією звітності, контроль складських запасів.
• Ведення рахунків так контроль оплати у системі 1С.
• Кураторство над водіями компанії. Допомога у заповненні кадрових документів при прийомі, переведенні, звільненні, мобілізації, декреті. Облік відпусток, ведення графіку відпусток та контроль виконання, ведення табелю обліку робочого часу по підрозділу.
Адміністратор магазину в NOVUS
(липень 2021 – жовтень2021)
• аналіз виконання планів продажів протягом дня;
• забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину;
• організація і контроль основних технологічних процесів магазину кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в торговому залі, дотримання термінів реалізації продукції;
• організація, навчання і оцінка роботи співробітників торгового залу;
• забезпечення високого рівня обслуговування покупців.
Товарознавець в NOVUS
(жовтень 2019 – травень 2021)
• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• забезпечення магазину запасом товарів у довірених категоріям;
• контроль якості товарів, що надходять від постачальників,
у відповідності зі стандартами компанії та вимогами
законодавства України;
• ведення товарного обліку (первинної бухгалтерії) в магазині;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів;
• навчання, організація і контроль роботи продавців.
Товарознавець в BILLA
(квітень 2015 – вересень 2019)
• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• ведення первинної документації та контроль вивантаження прибуткових документів в базу;
• організація та контроль роботи персоналу (менторство);
• приймання товару, звірка замовлень, складання актів розбіжності;
• відстеження термінів реалізації товару;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів.
HR-manager в ПАТ “Райське Джерело”
(вересень 2013 – грудень 2014)
• пошук і підбір персоналу на вакантні посади;
• адаптація нових співробітників;
• формування і підтримка корпоративної культури компанії;
• координація проходження випробувального терміну;
• тестування та оцінка персоналу на відповідність до вимог компанії;
• розробка тренінгів та мотиваційних програм для персоналу;
• ведення звітності щодо якості і ефективності рекрутинга;
• формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву.
Економіст відділу супроводження
та контролю банківський операцій
в АТ “ЕРДЕ БАНК”
(вересень 2010 – січень 2013)
• формування документів за звітний період;
• облік архівних документів;
• обробка вхідної кореспонденції;
• супроводження інкасації.
Освіта:
2016 – Національна академія статистики, обліку та аудиту
напрям підготовки “Менеджмент”.
Професійні навички:
• ведення переговорів та вирішення спірних питань;
• легко адаптуюсь до змін у бізнес-процесах компанії;
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет).
Особисті якості:
Чесність, націленість на результат, вміння працювати з великими обсягами інформації, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Водійське посвідчення: так (категорія B).
Можливість відряджень: так.
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами
Kriukivshchyna, Kyiv
Менеджер з прийому замовлень
23000 UAH, Kriukivshchyna, Boiarka
,
more 4 cities
Менеджер по роботі з клієнтами
Kriukivshchyna
Менеджер по роботі з клієнтами
Kriukivshchyna, Irpin
,
more 3 cities