Резюме від 21 травня 2024 Файл

Дарина

Акаунт-менеджер

Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Крюківщина

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кедровська Дарина Віталіївна

Дата народження:
06.05.1991

Місто:
Київ

Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана з/п:
від 30 000

Досвід роботи:

Компанія «Е-Консалтинг»
Presale (Account manager)
(13 вересня по теперішній час)

-Актуалізація даних і формування звітів
-Створення задач для договору і контроль виконання
- Узгодження ТЗ, методики і протоколу тестування у замовника
- Оформлення нарядів замовлень
-Ведення протоколів зустрічей команд з замовником, (перед контролем
зобов’язань)
-Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Підготовка даних для актів і рахунків для фінансових і нефінансових актів,
візування у замовника
- Створення КП на основі представлених оцінок
- Перерахунок та формування оцінок
- Оформлення запитів для калькуляції витрат
- Створення етапів, заведення угод, оформлення договорів
- Підготовка документації для переговорних процедур
- Створення специфікацій і управління етапами
-Контроль реєстру послуг
- Ведення протоколів зустрічей команд з замовником,
- Актуалізація контактних даних представників замовника в системі
- Контроль зобов’язань щодо підсумку зустрічей

Фахівець з логістики в Eldorado
(11 жовтня 2021р по 08 вересня 2023)

• Ведення тендерних процедур, участь у підготовці тендерної документації.
• Укладання договорів, додаткових угод, комунікація з контрагентами щодо звірки взаєморозрахунків, керування договорами та додатковими угодами з контрагентом.
• Формування та дотримання бюджету на транспортну логістику.
• Планування, організація та контроль ТО та ремонту автомобільних засобів.
• Ведення страхування автогосподарства компанії, обробка страхових випадків.
• Контроль та ведення ГСМ, ведення обліку складських операцій, проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, складання встановленої компанією звітності, контроль складських запасів.
• Ведення рахунків так контроль оплати у системі 1С.
• Кураторство над водіями компанії. Допомога у заповненні кадрових документів при прийомі, переведенні, звільненні, мобілізації, декреті. Облік відпусток, ведення графіку відпусток та контроль виконання, ведення табелю обліку робочого часу по підрозділу.

Адміністратор магазину в NOVUS
(липень 2021 – жовтень2021)

• аналіз виконання планів продажів протягом дня;
• забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину;
• організація і контроль основних технологічних процесів магазину кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в торговому залі, дотримання термінів реалізації продукції;
• організація, навчання і оцінка роботи співробітників торгового залу;
• забезпечення високого рівня обслуговування покупців.

Товарознавець в NOVUS
(жовтень 2019 – травень 2021)
• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• забезпечення магазину запасом товарів у довірених категоріям;
• контроль якості товарів, що надходять від постачальників,
у відповідності зі стандартами компанії та вимогами
законодавства України;
• ведення товарного обліку (первинної бухгалтерії) в магазині;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів;
• навчання, організація і контроль роботи продавців.

Товарознавець в BILLA
(квітень 2015 – вересень 2019)

• інвентаризація складу;
• контроль руху товару між філіалами;
• ведення первинної документації та контроль вивантаження прибуткових документів в базу;
• організація та контроль роботи персоналу (менторство);
• приймання товару, звірка замовлень, складання актів розбіжності;
• відстеження термінів реалізації товару;
• забезпечення розміщення товарів у залі відповідно до затверджених специфікацій, з урахуванням термінів реалізації товарів.

HR-manager в ПАТ “Райське Джерело”
(вересень 2013 – грудень 2014)

• пошук і підбір персоналу на вакантні посади;
• адаптація нових співробітників;
• формування і підтримка корпоративної культури компанії;
• координація проходження випробувального терміну;
• тестування та оцінка персоналу на відповідність до вимог компанії;
• розробка тренінгів та мотиваційних програм для персоналу;
• ведення звітності щодо якості і ефективності рекрутинга;
• формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву.

Економіст відділу супроводження
та контролю банківський операцій
в АТ “ЕРДЕ БАНК”
(вересень 2010 – січень 2013)

• формування документів за звітний період;
• облік архівних документів;
• обробка вхідної кореспонденції;
• супроводження інкасації.

Освіта:
2016 – Національна академія статистики, обліку та аудиту
напрям підготовки “Менеджмент”.

Професійні навички:
• ведення переговорів та вирішення спірних питань;
• легко адаптуюсь до змін у бізнес-процесах компанії;
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет).

Особисті якості:
Чесність, націленість на результат, вміння працювати з великими обсягами інформації, комунікабельність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Водійське посвідчення: так (категорія B).
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Менеджер по роботі з клієнтами
Крюківщина

Фахівець з обслуговування клієнтів
20000 грн, Крюківщина, Вишневе (Київська обл.), Софіївська Борщагівка

Менеджер по роботі з клієнтами
Крюківщина

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: