Ukraine's #1 job site
- File
Тетяна
Інспектор відділу кадрів
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10430890/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Білодід
Тетяна Олександрівна
Місто: Київ Солом’янський район
Контактна інформація:
Телефон [open contact info ](look above in the "contact info" section) (вайбер, телеграм)
Ел. пошта: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Освіта вища – Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка
Трудова діяльність
22 роки Науковий стаж
01.08.2007 – Служба управління персоналом ТОВ «ОА «АНТАРЕС» (Провідний
31.01.2024 спеціаліст, заступник начальника, методист, додатково –
виконання обов’язків начальника Секретаріату та відповідальної за
документообіг Товариства).
Мої обов’язки:
Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення
працівників (до 400 осіб).
Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2),
вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю.
Ведення Трудових книжок, формування та внесення змін до штатного
розпису.
Формувати та подавати звітність — повідомлення про прийняття до
податкової та звіти з праці (форма 1-ПВ).
Документально оформлювати усі види відпусток, вести облік їх
використання, складати графіки відпусток та здійснювати контроль за їх
дотриманням.
Формування табелів обліку робочого часу.
Облік листків непрацездатності.
Здійснювати підсумований облік робочого часу працівників зі змінними
графіками роботи.
Проводити контроль дотримання квоти на працевлаштування працівників з
інвалідністю.
Ведення списків військовозобов'язаних
Організовувати облік та оформлення документообігу підприємства.
Професійні навички
Знання трудового законодавства
Володіння методами обліку руху кадрів, аналітичної роботи
Знання програми 1С: Кадри, Windows, 1С, MS Office,
Досвід організаційної роботи, підготовка організаційно-розпорядчої
документації
Досконале знання ділової української мови,
знання англійської мови (робота з текстовими матеріалами)
Досвід роботи в громадській організації (розробка проектів і програм
співпраці ГО з владними та бізнес-структурами)
Підготовка матеріалів для СМІ, прес-релізів.
Особисті якості Відповідальність, креативність, уважність, бажання
вдосконалювати знання, комунікабельність, уміння
працювати в команді
Тетяна Олександрівна
Місто: Київ Солом’янський район
Контактна інформація:
Телефон [
Ел. пошта: [
Освіта вища – Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка
Трудова діяльність
22 роки Науковий стаж
01.08.2007 – Служба управління персоналом ТОВ «ОА «АНТАРЕС» (Провідний
31.01.2024 спеціаліст, заступник начальника, методист, додатково –
виконання обов’язків начальника Секретаріату та відповідальної за
документообіг Товариства).
Мої обов’язки:
Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення
працівників (до 400 осіб).
Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2),
вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю.
Ведення Трудових книжок, формування та внесення змін до штатного
розпису.
Формувати та подавати звітність — повідомлення про прийняття до
податкової та звіти з праці (форма 1-ПВ).
Документально оформлювати усі види відпусток, вести облік їх
використання, складати графіки відпусток та здійснювати контроль за їх
дотриманням.
Формування табелів обліку робочого часу.
Облік листків непрацездатності.
Здійснювати підсумований облік робочого часу працівників зі змінними
графіками роботи.
Проводити контроль дотримання квоти на працевлаштування працівників з
інвалідністю.
Ведення списків військовозобов'язаних
Організовувати облік та оформлення документообігу підприємства.
Професійні навички
Знання трудового законодавства
Володіння методами обліку руху кадрів, аналітичної роботи
Знання програми 1С: Кадри, Windows, 1С, MS Office,
Досвід організаційної роботи, підготовка організаційно-розпорядчої
документації
Досконале знання ділової української мови,
знання англійської мови (робота з текстовими матеріалами)
Досвід роботи в громадській організації (розробка проектів і програм
співпраці ГО з владними та бізнес-структурами)
Підготовка матеріалів для СМІ, прес-релізів.
Особисті якості Відповідальність, креативність, уважність, бажання
вдосконалювати знання, комунікабельність, уміння
працювати в команді
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів, спеціаліст з кадрових питань, кадровик
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, senior HR specialist, HR manager
35000 UAH, Kyiv -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Kyiv, Remote -
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Kyiv -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Kyiv -
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
Kyiv