Resume from February 6, 2024 File

Анастасія

Супервайзер кол-центру

Age:
24 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Анастасія
Алєксєєва
Супервайзер

Освіта

Бакалавр - Психологія
Контакт
Інститут Екології Економіки та Првава - Київ,
9/2017-6/2021
Україна
Дата народження:
17/03/2000

Досвід роботи
[open contact info](look above in the "contact info" section)
m
Оператор чатів-пошти
[open contact info](look above in the "contact info" section) MyCredit - Київ, Україна 5/2021-3/2022
• Консультація клієнтів чат-підтримка, пошта;
Університетська 34 • Створення тікетів на перевірку інформації клієнта в тех відділ;
08201 Ірпінь Україна • Комунікація з іншими відділами (тех, юр) задля вирішення питання
клієнтів;
Мови • Продаж акційних пропозицій клієнтам;
• Вміння заспокоїти агресивних клієнтів;
• Швидкість набору текста;
Українська Рідна
• Високі показники KPI;
• Постановка задач у Бітрікс;
Соціальні мережі • Фіксація інформації клієнтів

Telegram 
Старший оператор чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 3/2022-1/2023
• Консультація клієнтів чат-підтримка;
• Відповіді на питання по клієнтам операторів чатів та пошти;
• Написання шаблонів;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій з клієнтами задля покращення
якості консультацій та показників вцілому;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів для перевірки знань операторів по продукту,
зворотній зв'язок операторам за результатами;
• Контроль корректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг), коммунікація з керівниками
інших відділів для налагодження процессів передач запитів по
клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, вирішення проблемних
ситуацій з клієнтами

Супервайзер чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 1/2023-10/2023
• Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на
зміни;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій задля покращення якості
консультацій та показників вцілому;
• Планування робочого графіку операторів;
• Навчання нових операторів з 0 усіх процесах, участь в адаптації
нових операторів в колективі;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок
операторам за результатами;
• Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної
заборгованості), комунікація з іншими відділами задля
налагодження передач задач по клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання
операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з
клієнтами;
• Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
• Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
• Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для
зв'язку з клієнтами, надання прикладів проблемних ситуацій,
варіанти рішень;
• Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу,
акцій;
• Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
• Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів
клієнтів у соц мережах;
• Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
• Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного
оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором
виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
• За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під
графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної
роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде
можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
• Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
• Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні
системи КPI для команди;
• Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та
офлайн для більшого згуртування колективу
Навички

Google Таблиці

Microsoft Excel

Битрикс24

Microsoft Word

Microsoft PowerPoint

Мови

Українська Рідна

Соціальні мережі

Telegram
http://https://t.me/nastyuxa1703

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: