Resume from February 1, 2024

Анастасія

Супервайзер кол-центру, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
24 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Супервайзер кол-центру

from 01.2023 to 10.2023 (9 months)
MyCredit, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на зміни;
Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з операторами проблемних ситуацій задля покращення якості консультацій та показників вцілому;
Планування робочого графіку операторів;
Навчання нових операторів з 0 усіх процесам, участь в адаптації нових операторів в колективі;
Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку по роботі операторів;
Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок операторам за результатами;
Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт, юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної заборгованості), комунікація з іншими відділами задля налагодження передач задач по клієнтам;
Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;
Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для зв'язку з клієнтами (телефонії), надання прикладів проблемних ситуацій, варіанти рішень;
Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу, акцій;
Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів клієнтів у соц мережах;
Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні системи КPI для команди;
Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та офлайн для більшого згуртування колективу

Education

Інститут екології, економіки і права

Психологія, Київ
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

Knowledge and skills

Самомотивація Управління командою Уміння аналізувати Ведення CRM Впровадження системи KPI Управлінські навички Користувач Бітрікс24 Продаж фінансових послуг Стягнення заборгованості Організаторські здібності MS Excel

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: