Resume from November 23, 2020 PRO

Юлия

Менеджер ВЭД, по работе с клиентами, logistics, export manager

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 04.2018 to now (6 years 1 month)
ТОВ «Рейнарс Алюмініум», Київ (Виробництво алюмінієвих виробів для будівельного сектору)

•Обробка та супровід замовлень клієнтів (прорахунок маржинальності, виставлення рахунків, визначення термінів виробництва); супровід клієнта;
•Оформлення Purchase orders;
•Складання /виконання договорів куплі-продажу ;
•Контроль оплати , заборгованості та виконання умов договору;
•Супровід експортних операцій (підготовка документації, робота з транспортними компаніями, брокерами, контроль відвантаження та доставки);
•Робота з рекламаціями;
•Взаємодія з відділами компанії, виробництвом, складом;
•Робота з програмами 1С та Horizon.

Начальник відділу по роботі з клієнтами (Україна, СНД, країни дальнього зарубіжжя, Європа)

from 06.2010 to 01.2014 (3 years 7 months)
ТОВ «ДСС Глобал Трейдинг» (ПАТ «Дніпроспецсталь»), Київ (Виробництво спец сталі)

•Робота з клієнтами (супровід, підтримка);
•Робота у системі SAP;
•Ведення документообігу між компанією та клієнтами : своєчасне, якісне оформлення та надання документів (робота з договорами комісії, куплі-продажу; оформлення заявок; контроль отримання та оформлення специфікацій, інвойсів (балансові інвойси);
•Організація та оптимізація документообороту;
•Взаємодія з підрозділами компанії, представництвами, заводом та замовниками з питань оформлення документів;
•Забезпечення своєчасної видачі заказів в виробництво;
•Облік отримання передоплати, контроль заборгованості;
•Управління базою даних клієнтів компанії (внесення в базу інформації по клієнтам, підтримка актуальної інформації у базі);
•Управління відділом ( постановка завдань та контроль роботи співробітників відділу, підбір та навчання нових співробітників, створення документів по роботі відділу-схеми, структура, процеси);
•Запобігання можливих затримок на всіх етапах оформлення.

Менеджер ЗЕД (Logistics manager)

from 10.2009 to 06.2010 (8 months)
ДП «Кондитерська корпорація «Рошен», Київ (Харчова промисловість)

•підготовка пакета документів для митного оформлення товарів в режимі експорт: товаросупровідних : заявки на сертифікати походження, фітосанітарні сертифікати; підготовка сертифіката відповідності; товаротранспортних - залізничні накладні, міжнародні автомобільні накладні CMR, Carnet TIR;
•робота з контрактами та доповненнями;
•калькуляція собівартості продукції;
•взаємодія з брокерськими та логістичними структурами.

Менеджер з комерційної діяльності

from 04.2008 to 02.2009 (10 months)
ТОВ «Олам Україна», Київ (експорт сухої молочної продукції, зерна, какао-бобів)

•проведення маркетингових досліджень тенденцій розвитку внутрішнього і зовнішнього ринку молокопродуктів;
•складання і підписування міжнародних і внутрішніх контрактів куплі- продажу товарів, контроль їх виконання;
•забезпечування належного виконання повного циклу ведення клієнт менеджменту;
•робота з існуючими та пошук нових постачальників;
•контроль оплати;
•організація та контроль процесу закупки та доставки товару
•співпраця з експедиторськими компаніями щодо авто-морського транспортування вантажу;
•підготовка комплекту експортних документів для митного брокера;
•щомісячна звітність щодо здійснених (закритих) угод.

Менеджер ЗЕД (export manager)

from 11.2006 to 04.2008 (1 year 5 months)
ТОВ ФІКО-Груп, Київ (Виробництво та збут титану)

•пошук ринків збуту титанових виробів (потенційних покупців, створення і ведення баз даних, реєстрація підприємства у міжнародних каталогах);
•ведення ділової переписки з партнерами (покупцями), експедиторськими компаніями;
•підготовка і підписання зовнішньоекономічного контракту; складання комерційної пропозиції;
•підготовка документів для експорту товару (складання інвойсу, та ін. товаросупровідні документи необхідні для митної очистки товару);
•організація та координація транспортування вантажу покупцям (співпрацювала з експедиторськими компаніями щодо авто-, авіа- транспортування );
•взаємодія з митним брокером;
•здійснення контролю доставки/ оплати;
•переклад документів;
•участь у переговорах.

Менеджер-логіст з імпорту

from 04.2005 to 06.2006 (1 year 2 months)
ТОВ „Комора-С” ЗАТ „Аснова-Холдинг”, Київ (Харчова промисловість)

•переклад товаросупровідних документів;
•контроль за отриманням всіх документів для оформлення брокером ПП або ПД;
•робота з базою даних;
•облік наявності та закінчення термінів дії Сертифікатів відповідності та висновків СЕС;
•діловий перепис та переговори з постачальниками, експедиторами, перевізниками та замовниками.

Education

Національний Технічний Університет України "КПІ"

Менеджменту та Маркетингу, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 8 months)

Additional education and certificates

Практическая конференция "Правила Incoterms 2020. Какие условия поставки товаров будут действовать для экспортеров и импор-

теров с 1 января 2020 года?" (2019 г.)

Киевский университет рыночных отношений-Менеджер по развитию бизнеса

2017-2018

Language proficiencies

English — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: