Resume from March 2, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10504894

Директор магазину

City:
Stryi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ЗАМОЙСЬКА ЛІДІЯ ІВАНІВНА
02.04.1981р.н.
м. Стрий, вул. Коссака 4б/7
тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація:
водійське посвідчення: так.
власне авто: так.

НАВЧАННЯ:
2003-2009рр.- Київський НУКІМ отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста.
2000-2001рр. -Львівських політехнічний інститут НВП «Компіс» м.Львів підготовка за професією «Оператор електронно-обчислювальних машин»,присвоєно кваліфікацію «Оператор ЕОМ»
1998-1999рр. -ВПУ №35 диплом за професією бухгалтера промислових підприємств

РОБОТА:
2021-2024рр. робота Державне Управління Справами Державне підприємство «Санаторій «Моршинський»- провідний юрисконсульт.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• ведення реєстру договорів;
• попередній аналіз договорів;
• розробка та складання договорів;
• складання листів, заяв, запитів, претензій, вимог, позивних заяв, скарг та інше;
• участь в судових процесах;
• робота в системі електронний суд;
• робота на сайті у державних закупівлях Прозоро.

2009-2021рр. робота в ДП «Санаторій «Моршинкурорт» (2009-2011рр-помічник генерального директора,2010-2021рр. менеджер зі збуту(реалізації) путівок.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• збирання, ведення та аналіз вимоги та побажання клієнтів до санаторно-курортних послуг;
• здійснення пошуку найбільш вигідних по вартості і якості послуг санаторно-курортного лікування;
• встановлення контакту з приватними підприємствами, ФССУ, УПСЗН, погодження з ними основних умов договору на надання послуг і забезпечення заключення такого договору.
• забезпечення клієнта необхідною усною і письмовою інформацією, а також консультація клієнтів про:
- порядок і терміни перебування в санаторіях,курсу лікування та профілі лікування;
- інформування про можливі екскурсії,забезпечення зв’язку з операторами,які займаються екскурсійними перевезеннями відпочивальників;
- повідомлення про розміщення,лікування і харчування відпочивальників;
- дату і час початку і закінчення відпочинку;
• правильне бронювання відпочинку;
• здійснення контролю над порядком поселення на оформлення документів реєстраторами по поселення;
• формування списків поселення відпочивальників згідно заїзду в санаторії;
• здійснення контролю за веденням звітності по відпочивальниках старшим реєстратором.

2008-2009рр. робота КБ «ПриватБанк» м. Львів- фахівець управління з навчання.
ОБОВ'ЯЗКИ :
• розробляти алгоритми впроваджуваних бізнес-процесів корпоративного навчання.
• автоматизувати та супроводжувати впровадженні бізнес-процеси.
• здійснювати моніторинг помилок у роботі впроваджених бізнес-процесів.
• готувати технічні завдання на розробку сервісів та доопрацювання комплексів, задіяних у бізнес-процесах корпоративного навчання.
• готувати та запускати комунікаційні події з корпоративного навчання.
• розробляти та налаштовувати кампанії комунікаційних подій.
• здійснювати моніторинг та аналізувати ефективність комунікаційних подій.
• стандартизувати та контролювати впровадження адресного навчання співробітників.
• координувати підготовку та запуск бізнес-процесів і комунікаційних подій співробітниками свого підрозділу та наскрізної професії.
• готувати навчальний контент та проводити навчальні заходи.
• готувати та обґрунтовувати проекти управлінських рішень на основі результатів аналізу показників навчання, бізнес-процесів та комунікаційних подій.

2001-2008рр Стрийський міський суд (2001-2002-секретар судового засідання,2002-2004рр-секретар суду, 2004-2008рр. старший секретар Стрийського міськрайонного суду).
ОБОВ'ЯЗКИ :
На посаді секретаря суду та судового засідання :
• здійснення судових викликів та повідомлення учасників судового процесу в справах та матеріалах, які знаходяться у провадженні судді.
• надсилання в разі прийняття судом рішення про накладення арешту на майно обвинуваченого копію ухвали компетентним органам для відома та виконання.
• у разі прийняття судом рішення про зміну запобіжного заходу надсилання копію ухвали компетентним органам для відома та виконання.
• здійснення перевірки осіб, які викликані в судове засідання та зазначення на судових повістках час перебування особи в суді.
• перевірка присутності і з’ясування відсутності осіб, викликаних до суду, доповідала про це головуючому судді.
• ведення журналу судового засідання та протокол судового засідання.
• виготовлення копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді та направлення сторонам та іншим особам, які є учасниками у справі.
• Здійснення контролю над виконанням виготовлення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання.
• оформлення матеріалів закінчених судових справ, що перебувають у провадженні судді та здійснювала їх передачу до канцелярії суду.
На посаді старшого секретаря суду:
• організовувала та забезпечувала належну роботу канцелярії суду.
• розподіляла обов'язки між працівниками канцелярії суду.
• організовувала прийом, реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції суду.
• забезпечувала повне виконання цивільних та кримінальних справ.
• забезпечення своєчасного та якісного складання звітів судової статистики.
• координування роботи архіваріуса.
• Здійснення контролю за своєчасним направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.
• здійснення обліку і забезпечення зберігання речових доказів.
• контроль підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
• ведення номенклатури справ роботи канцелярії суду.

Навички:
• креативність
• здатність переконувати
• уміння працювати в команді;
• вміння швидко адаптуватись;
• володію комп’ютером;
• Знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: