Resume from May 9, 2024

Алла

Руководитель, администратор

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу

from 03.2023 to 02.2024 (11 months)
Аскон Зоо Трейд, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація внутрішнього розпорядку в мережі магазинів;
- організація і контроль роботи персоналу враховуючи пошук та підбір персоналу, навчання, кадрові ротації, відпрацювання системи заохочення;
- контроль наявності товару в торгових залах: приймання, викладка товару, дотримання планограм, робота з пошкодженим/простроченим товаром;
- підготовка магазинів до ревізії, безпосередня участь в процесі ревізії;
- взаємодія з орендодавцями;
- організація відкриття нових магазинів, контроль переміщень ТМЦ, контроль процесів технічного відкриття магазинів;
- контроль виконання планових показників продажів (місячні, індивідуальні плани) та ефективності роботи магазинів;
- панування, робота зі звітністю та супутнім документообігом.

Керуючий адміністратор

from 12.2019 to 07.2021 (1 year 7 months)
Ріа Піцца, Костянтинівка (Донецька обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація прийому та розміщення гостей.
-Забезпечення високого рівня обслуговування та вирішення конфліктних ситуацій.
-Замовлення необхідного інвентарю та продуктів.
-Планування та координування робочих змін
-Управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів
-Приймати замовлення і розробляти плани проведення й обслуговування святкових заходів, весіль, банкетів

Товарознавець

from 05.2014 to 11.2019 (5 years 6 months)
OKKO, Костянтинівка (Донецька обл.) (Автобізнес та автосервіс)

замовлення та прийом товару;
- оприбуткування товару в програмі 1С;
- повна організація викладки товару в торговельній залі;
- організація роботи мерчендайзерів;
- розробка та формування планограм викладки товару;
- організація та контроль безперебійної роботи складських приміщень та холодильних камер;
- контроль за складськими запасами та термінами їхньої придатності;
-організація та проведення щомісячної інвентаризації магазину та кафе;
- внесення відповідних даних у програму 1С;
- контроль ціноутворення та подальший контроль за відповідністю і актуальністю цінників в торговельних залах;
- формування асортименту кафе згідно з технологічними картами;
- оформлення страхових полісів.

Knowledge and skills

Комунікабельність Управління командою Користувач 1С Управління магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Здатність до навчання

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: