Резюме від 9 травня 2024

Алла

Руководитель, администратор

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу

з 03.2023 по 02.2024 (11 місяців)
Аскон Зоо Трейд, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація внутрішнього розпорядку в мережі магазинів;
- організація і контроль роботи персоналу враховуючи пошук та підбір персоналу, навчання, кадрові ротації, відпрацювання системи заохочення;
- контроль наявності товару в торгових залах: приймання, викладка товару, дотримання планограм, робота з пошкодженим/простроченим товаром;
- підготовка магазинів до ревізії, безпосередня участь в процесі ревізії;
- взаємодія з орендодавцями;
- організація відкриття нових магазинів, контроль переміщень ТМЦ, контроль процесів технічного відкриття магазинів;
- контроль виконання планових показників продажів (місячні, індивідуальні плани) та ефективності роботи магазинів;
- панування, робота зі звітністю та супутнім документообігом.

Керуючий адміністратор

з 12.2019 по 07.2021 (1 рік 7 місяців)
Ріа Піцца, Костянтинівка (Донецька обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація прийому та розміщення гостей.
-Забезпечення високого рівня обслуговування та вирішення конфліктних ситуацій.
-Замовлення необхідного інвентарю та продуктів.
-Планування та координування робочих змін
-Управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів
-Приймати замовлення і розробляти плани проведення й обслуговування святкових заходів, весіль, банкетів

Товарознавець

з 05.2014 по 11.2019 (5 років 6 місяців)
OKKO, Костянтинівка (Донецька обл.) (Автобізнес та автосервіс)

замовлення та прийом товару;
- оприбуткування товару в програмі 1С;
- повна організація викладки товару в торговельній залі;
- організація роботи мерчендайзерів;
- розробка та формування планограм викладки товару;
- організація та контроль безперебійної роботи складських приміщень та холодильних камер;
- контроль за складськими запасами та термінами їхньої придатності;
-організація та проведення щомісячної інвентаризації магазину та кафе;
- внесення відповідних даних у програму 1С;
- контроль ціноутворення та подальший контроль за відповідністю і актуальністю цінників в торговельних залах;
- формування асортименту кафе згідно з технологічними картами;
- оформлення страхових полісів.

Знання і навички

Комунікабельність Управління командою Користувач 1С Управління магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Здатність до навчання

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: