Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Алла

Адміністратор, керуючий

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алла Кулікова 13.01.1980 р.
Київ, вул.Героїв Дніпра
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Водій категорії B — досвід 20 років.



ТОВ Аскон Зоо Трейд 02.2023-02.2024 рр.
Сфера відповідальності:
- організація внутрішнього розпорядку в мережі магазинів;
- організація і контроль роботи персоналу враховуючи пошук та підбір персоналу, навчання, кадрові ротації, відпрацювання системи заохочення;
- контроль наявності товару в торгових залах: приймання, викладка товару, дотримання планограм, робота з пошкодженим/простроченим товаром;
- підготовка магазинів до ревізії, безпосередня участь в процесі ревізії;
- взаємодія з орендодавцями;
- організація відкриття нових магазинів, контроль переміщень ТМЦ, контроль процесів технічного відкриття магазинів;
- контроль виконання планових показників продажів (місячні, індивідуальні плани) та ефективності роботи магазинів;
- панування, робота зі звітністю та супутнім документообігом.

Ресторан Ріа Піцца 10.2020-07.2021
Сфера відповідальності:
-Організація прийому та розміщення гостей.
-Забезпечення високого рівня обслуговування та вирішення конфліктних ситуацій.
-Замовлення необхідного інвентарю та продуктів.
-Планування та координування робочих змін
-Управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів
-Приймати замовлення і розробляти плани проведення й обслуговування святкових заходів, весіль, банкетів

АЗС ОККО Адмiнiстратор/товарознавець 05.2014-11.2019 рр.
Сфера відповідальності:
- замовлення та прийом товару;
- оприбуткування товару в програмі 1С;
- повна організація викладки товару в торговельній залі;
- організація роботи мерчендайзерів;
- розробка та формування планограм викладки товару;
- організація та контроль безперебійної роботи складських приміщень та холодильних камер;
- контроль за складськими запасами та термінами їхньої придатності;
-організація та проведення щомісячної інвентаризації магазину та кафе;
- внесення відповідних даних у програму 1С;
- контроль ціноутворення та подальший контроль за відповідністю і актуальністю цінників в торговельних залах;
- формування асортименту кафе згідно з технологічними картами;
- оформлення страхових полісів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: