Резюме від 6 березня 2024 PRO

Алла

Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець кадрового адміністрування

з 05.2023 по нині (1 рік)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Розробка та оформлення положень, посадових і робочих інструкцій та іншої регламентуючої документації;

Розробка стандартних операційних процедур

Оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;

Складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;

Підготовка та проведення атестації робочих місць;

Облік військово зобов'язаних;

Оформлення відряджень;

Проведення внутрішніх аудитів;

Складання та надання контролюючим, перевіряючим органам всього необхідного обсягу звітності згідно з чинним законодавством;

Начальник відділу кадрів

з 10.2018 по 04.2023 (4 роки 6 місяців)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради», Київ (Державні організації)

•підбір персоналу
•проведення співбесід
•прийом, перевод, звільнення
•складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
•складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
•оформлення відряджень.

Начальник відділу кадрів

з 06.2018 по 10.2018 (4 місяці)
Медіком-Україна ПП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу кадрів

з 01.2017 по 12.2017 (11 місяців)
ТОВ «АКСІМЕД ПЛЮС» Клініка сучасної неврології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:

з 04.2008 по 02.2016 (7 років 10 місяців)
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Ведення кадрового документообігу в повному обсязі:
• підбір персоналу, проведення співбесід;
•розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
•розробка стандартних операційних процедур;
•розробка та корегування організаційної структури підприємства;
•оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
•складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
•підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
•складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•проведення внутрішніх аудитів;
•складання графиків відпусток;
•підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
•складання звітів;
•облік військово зобов'язаних;
•оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
•контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
•листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
•складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
•забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
•контроль формування архиву.

Додаткова робота:
•паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
•складання списків виборців;
•робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
•складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії

Начальник відділу кадрів

з 04.2003 по 03.2008 (4 роки 11 місяців)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» (Державні організації)

Освіта

Київський автомобільно-дорожний інститут

Економіка та експлуатація автомобільного транспорту, Київ
Вища, з 1986 по 1992 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та пре

21.04 – 26.05.2010р

Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти , курси підвищення кваліфікації « П

22.05.- 19.06.2010р

Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління»

29.09 – 12.10.2014р

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Windows АСКОД ІС-ПРО Користувач ERP-системи MS Excel MS Word Google Sheets Google Docs

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.

Нагороди:
Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;

Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Сертифікати:
Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: