- Файл
Жанна
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10355692/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
БУЦ
ЖАННА ПЕТРІВНА
Дата та місце народження:
09 серпня 1970 р.,
Адреса реєстрації:
вул. Ярослава Мудрого 166, м.Корсунь- Шевченківський,
Черкаська обл.
Адреса фактичного проживання:
м.Київ,
вул.Здолбунівська, б.11-Б, кв. 1
Вік: 53 рік
Мобільний тел. [
Е-mail: [
1990 р. – 1995 р. – Донецький державний університет; диплом спеціалі- ста; спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність.
2007 р. – 2009 р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом; диплом спеціаліста; спеціальність – Економіст. Фінансовий менеджер.
2021 р. – курси « 1С8 Зарплата та управління персоналом України»
Досвід роботи:
червень 2024р. – по теперішній час - ТОВ «Солелат Палац»
Посада: Менеджер з персоналу
Основні професійні обов’язки:
• ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття,
• переміщення, звільнення (штат до 120 осіб ТОВ + ФОПи);
• робота в 1С ЗУП, Exel, Word, М.Е.Doc, портал ПФУ);
• ведення та закриття табелів обліку використання робочого часу (аванс + з/пл.);
• розрахунок премій та доплат, бонусів, КРІ;
• графіки роботи (в т.ч. змінні з нічними годинами);
• робота зі штатним розписом;
• оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
• формування і ведення особистих справ працівників;
• управління відпустками: облік та ведення відпусток працівників;
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу кадрових питань;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
лютий 2024р. – травень 2024р. – ПП «Навчальний заклад
«Європейський колегіум» Посада: Менеджер з персоналу Основні професійні обов’язки:
• повне ведення кадрового обліку: прийом, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні працівників;
• робота в 1С BAS, Exel, Word, M.E.Doc, портал ПФУ.
• оформлення особової справи + трудової книжки;
• видача довідок працівникам згідно запитів;
• закриття табелів обліку робочого часу (аванс+ зп);
• своєчасне внесення даних у бази, закриття зп.
• робота зі штатним розписом згідно класифікатора посад ;
• формування і ведення особистих справ працівників;
• складання графіка відпусток (основних, додаткових);
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
лютий 2022 р. – січень 2024р. – ТОВ «Ремо Груп»
Посада: начальник відділу кадрів
Основні професійні обов’язки:
• ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття,
• переміщення, звільнення (штат до 150 осіб);
• подання повідомлення про прийняття на роботу (програма М.Е.Doc);
• ведення та закриття табелів обліку використання робочого часу (аванс + з/пл.).
• робота зі штатним розписом згідно класифікатора посад ;
• оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
• формування особистих справ;
• складання графіка відпусток (основних, додаткових);
• взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки працівників;
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• облік документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи не- працездатності, довідки та ін.);
• робота з сайтом ПФУ;
• підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу кадрових питань;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
серпень 2001 р. – грудень 2002р. – Корсунь-Шевченківська школа-ін- тернат
Посада: інспектор по кадрам
Основні професійні обов’язки:
◦ ведення кадрового обліку ( накази: прийняття, звільнення, перемі- щення, відпустки);
◦ прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової не- працездатності;
◦ ведення табелів робочого часу;
◦ адміністрування посадових інструкцій;
◦ оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
◦ формування особистих справ;
◦ підготовка довідок за запитом працівників та консультування з при- воду кадрових питань;
◦ ведення військового обліку;
◦ складання і подача щомісячної та щоквартальної звітності з праці.
2007р. - 2009 р. – Корсунь-Шевченківська школа-інтернат
2020 р. – 2021 р. – Стеблівський психоневрологічний інтернат
Посада: бухгалтер(інспектор по кадрам)
Основні професійні обов’язки:
◦ нарахування заробітної плати, авансу, відпускних виплат, розрахунки при звільненні;
◦ утримання та нарахування податків і зборів із заробітної плати;
◦ розрахунок лікарняних листків, подача Заявки-розрахунку в ФСС на фінансування лікарняних листків за рахунок Фонду;
◦ розрахунок компенсації при звільненні;
◦ підготовка довідок про нараховану заробітну плату, дохід на вимогу працівників;
◦ формування Об’єднаного звіту з ЄСВ (квартал), 1 ПВ (місяць, квартал), 3-борг (місяць).
◦ ведення кадрового обліку;
◦ оформлення документації з кадрів (формування і ведення особових справ, архіву особових справ, обліку і зберігання трудових книжок; видача до- відок про трудову діяльність; контроль за дотриманням графіку відпусток);
◦ облік особового складу та його систематичний аналіз; підготовка звітів з чисельності персоналу та його руху;
◦ формування і ведення штатного розпису, своєчасне внесення змін до нього;
◦ складання відповідних звітів до державних органів.
Професійні навички:
◦ досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point); In- ternet ( Google Chrome, Internet Explorer), електронна пошта; 1С ЗУП, M.E.Doc, портал ПФУ.
Додаткова інформація про себе:
Відрізняюсь серйозним підходом до роботи, володію такими якостями як: комунікабельність, стресостійкість, врівноваженість, вмію працювати в ко- манді, за необхідності швидко навчаюсь, готова працювати на результат, ста- ранність, відповідальність.
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно -
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Київ -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ -
Менеджер з персоналу, HR-manager, рекрутер, кадровик
Київ -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Київ