Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Жанна

Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БУЦ
ЖАННА ПЕТРІВНА
Дата та місце народження:
09 серпня 1970 р.,
Адреса реєстрації:
вул. Ярослава Мудрого 166, м.Корсунь-
Шевченківський,
Черкаська обл.
Адреса фактичного проживання:
м.Київ,
вул.Здолбунівська, б.11-Б, кв. 1
Вік: 53 рік
Мобільний тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1990 р. – 1995 р. – Донецький державний університет; диплом спеціалі-
ста; спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність.
2007 р. – 2009 р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом;
диплом спеціаліста; спеціальність – Економіст. Фінансовий менеджер.
2021 р. – курси « 1С8 Зарплата та управління персоналом України»

Досвід роботи:
лютий 2022 р. – січень 2024р. – ТОВ «Ремо Груп»
Посада: начальник відділу кадрів
Основні професійні обов’язки:
- ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, пе-
реміщення, звільнення (штат до 150 осіб);
- ведення військового обліку;
- контроль за табелем робочого часу;
- розробка та підготовка штатного розкладу, посадових інструкцій та їх
змін;
- оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
- формування особистих справ;
- оформлення наказів із відряджень та відпусток;
- взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки працівників;
- приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
- контроль дотримання графіку відпусток;
- облік документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи не-
працездатності, довідки та ін.);
- робота з сайтом ПФУ;
- підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу
кадрових питань;
- участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень;
- контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з
персоналом;
- пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .

серпень 2001 р. – грудень 2002р. – Корсунь-Шевченківська школа-ін-
тернат
Посада: інспектор по кадрам
Основні професійні обов’язки:
- ведення кадрового обліку ( накази: прийняття, звільнення, перемі-
щення, відпустки);
- прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової не-
працездатності;
- ведення табелів робочого часу;
- адміністрування посадових інструкцій;
- оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
- формування особистих справ;
- підготовка довідок за запитом працівників та консультування з при-
воду кадрових питань;
- ведення військового обліку;
- складання і подача щомісячної та щоквартальної звітності з праці.

2007р. - 2009 р. – Корсунь-Шевченківська школа-інтернат
2020 р. – 2021 р. – Стеблівський психоневрологічний інтернат
Посада: бухгалтер(інспектор по кадрам)
Основні професійні обов’язки:
- нарахування заробітної плати, авансу, відпускних виплат, розрахунки
при звільненні;
- утримання та нарахування податків і зборів із заробітної плати;
- розрахунок лікарняних листків, подача Заявки-розрахунку в ФСС на
фінансування лікарняних листків за рахунок Фонду;
- розрахунок компенсації при звільненні;
- підготовка довідок про нараховану заробітну плату, дохід на вимогу
працівників;
- формування Об’єднаного звіту з ЄСВ (квартал), 1 ПВ (місяць, квартал),
3-борг (місяць).
- ведення кадрового обліку;
- оформлення документації з кадрів (формування і ведення особових
справ, архіву особових справ, обліку і зберігання трудових книжок; видача до-
відок про трудову діяльність; контроль за дотриманням графіку відпусток);
- облік особового складу та його систематичний аналіз; підготовка звітів
з чисельності персоналу та його руху;
- формування і ведення штатного розпису, своєчасне внесення змін до
нього;
- складання відповідних звітів до державних органів.
Професійні навички:
- досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point); In-
ternet (Opera, Google Chrome, Internet Explorer), електронна пошта; 1С ЗУП,
M.E.Doc, портал ПФУ.

Додаткова інформація про себе:
Відрізняюсь серйозним підходом до роботи, володію такими якостями
як: комунікабельність, стресостійкість, врівноваженість, вмію працювати в ко-
манді, за необхідності швидко навчаюсь, готова працювати на результат, ста-
ранність, відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: