Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Жанна

Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу

Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

БУЦ
ЖАННА ПЕТРІВНА
Дата та місце народження:
09 серпня 1970 р.,
Адреса реєстрації:
вул. Ярослава Мудрого 166, м.Корсунь-
Шевченківський,
Черкаська обл.
Адреса фактичного проживання:
м.Київ,
вул.Здолбунівська, б.11-Б, кв. 1
Вік: 53 рік
Мобільний тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
1990 р. – 1995 р. – Донецький державний університет; диплом спеціалі-
ста; спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність.
2007 р. – 2009 р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом;
диплом спеціаліста; спеціальність – Економіст. Фінансовий менеджер.
2021 р. – курси « 1С8 Зарплата та управління персоналом України»

Досвід роботи:
лютий 2022 р. – січень 2024р. – ТОВ «Ремо Груп»
Посада: начальник відділу кадрів
Основні професійні обов’язки:
- ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, пе-
реміщення, звільнення (штат до 150 осіб);
- ведення військового обліку;
- контроль за табелем робочого часу;
- розробка та підготовка штатного розкладу, посадових інструкцій та їх
змін;
- оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
- формування особистих справ;
- оформлення наказів із відряджень та відпусток;
- взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки працівників;
- приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
- контроль дотримання графіку відпусток;
- облік документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи не-
працездатності, довідки та ін.);
- робота з сайтом ПФУ;
- підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу
кадрових питань;
- участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень;
- контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з
персоналом;
- пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .

серпень 2001 р. – грудень 2002р. – Корсунь-Шевченківська школа-ін-
тернат
Посада: інспектор по кадрам
Основні професійні обов’язки:
- ведення кадрового обліку ( накази: прийняття, звільнення, перемі-
щення, відпустки);
- прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової не-
працездатності;
- ведення табелів робочого часу;
- адміністрування посадових інструкцій;
- оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
- формування особистих справ;
- підготовка довідок за запитом працівників та консультування з при-
воду кадрових питань;
- ведення військового обліку;
- складання і подача щомісячної та щоквартальної звітності з праці.

2007р. - 2009 р. – Корсунь-Шевченківська школа-інтернат
2020 р. – 2021 р. – Стеблівський психоневрологічний інтернат
Посада: бухгалтер(інспектор по кадрам)
Основні професійні обов’язки:
- нарахування заробітної плати, авансу, відпускних виплат, розрахунки
при звільненні;
- утримання та нарахування податків і зборів із заробітної плати;
- розрахунок лікарняних листків, подача Заявки-розрахунку в ФСС на
фінансування лікарняних листків за рахунок Фонду;
- розрахунок компенсації при звільненні;
- підготовка довідок про нараховану заробітну плату, дохід на вимогу
працівників;
- формування Об’єднаного звіту з ЄСВ (квартал), 1 ПВ (місяць, квартал),
3-борг (місяць).
- ведення кадрового обліку;
- оформлення документації з кадрів (формування і ведення особових
справ, архіву особових справ, обліку і зберігання трудових книжок; видача до-
відок про трудову діяльність; контроль за дотриманням графіку відпусток);
- облік особового складу та його систематичний аналіз; підготовка звітів
з чисельності персоналу та його руху;
- формування і ведення штатного розпису, своєчасне внесення змін до
нього;
- складання відповідних звітів до державних органів.
Професійні навички:
- досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point); In-
ternet (Opera, Google Chrome, Internet Explorer), електронна пошта; 1С ЗУП,
M.E.Doc, портал ПФУ.

Додаткова інформація про себе:
Відрізняюсь серйозним підходом до роботи, володію такими якостями
як: комунікабельність, стресостійкість, врівноваженість, вмію працювати в ко-
манді, за необхідності швидко навчаюсь, готова працювати на результат, ста-
ранність, відповідальність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: