Resume from April 29, 2024 File

Тетяна

Помічник керівника, менеджер фінанси (ЗЕД, логістика)

City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Досвід роботи:
2019 – 2024р.р.
Агенція нерухомості «Прем’єр»
Спеціаліст з продажу нерухомості.
2001‐2024р.р
ПП «СПУ»
(Антикорозійний захист металевих конструкцій в
суднобудівництві та промисловому будівництві)
Фінансовий директор
Тетяна Топіліна Прийшла на роботу у 2001 році Перекладачем
[open contact info](look above in the "contact info" section) технічної документації.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
2002 рік займала посаду Офіс‐менеджера
Освіта: (організація роботи офісу;
Магістр ведення переговорів, отримання та обробка
Одеській Національний економічний замовлень;
університет. ділова переписка з іноземними підрозділами компанії).
Факультет: Міжнародна економіка. 2003‐2005 роки займала посаду Менеджера з
Спеціальність: Маркетинг. логістики
(складський облік;
організація поставок матеріалів від іноземного
Додаткова освіта: виробника ЛФМ на склад в Одесі;
Комп’ютерна Академія Шаг. організація поставок з ліцензійного митного складу на
Спеціальність: Веб‐дизайн. борти суден в портах та судно‐ремонтні заводи
Чкаловські курси іноземних мов. України).
Англійська мова. 2006‐2007 роки займала посаду HR‐менеджера
Бухгалтерські курси. (організація закордонних відряджень, та відряджень по
Україні для співробітників компанії;
робота з консульствами та візовими центрами, збір
Навички: пакетів документів для отримання віз, паспортів;
Робота з програмами MS Office, бронювання білетів та готелів, організація трансферів;
Adobe Photoshop, коректне бухгалтерське оформлення документів та
Illustrator, коштів на відрядження).
Premier. 2007‐2024 роки займала посаду Фінансового
директора
Водійський стаж 20 років. (перевірка та облік авансових звітів співробітників;
підготовка, переклад, підписання та пролонгація
Знання мов: договорів з іноземними постачальниками, покупцями,
Українська – вільно, орендодавцями;
Російська – вільно, підготовка документації для участі в тендерах;
Англійська – вище середнього рівня. робота з первинними документами та контрагентами;
формування пакетів документів для отримання та
Персональні якості: закриття банківських кредитів;
Комунікабельність, формування валютних контрактів та ведення валютних
відповідальність, розрахунків;
грамотність, звірка розрахунків з контрагентами;
позитивний настрій, банківські платежі, в тому числі валютні;
легке навчання, збір первинної документації для бухгалтерії
не боюся складних завдань. ведення внутрішнього обліку та оптимізація активів
компанії).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: