Тетяна
Помічник керівника, менеджер фінанси (ЗЕД, логістика)
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10514663
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
2019 – 2024р.р.
Агенція нерухомості «Прем’єр»
Спеціаліст з продажу нерухомості.
2001‐2024р.р
ПП «СПУ»
(Антикорозійний захист металевих конструкцій в
суднобудівництві та промисловому будівництві)
Фінансовий директор
Тетяна Топіліна Прийшла на роботу у 2001 році Перекладачем
[
[
2002 рік займала посаду Офіс‐менеджера
Освіта: (організація роботи офісу;
Магістр ведення переговорів, отримання та обробка
Одеській Національний економічний замовлень;
університет. ділова переписка з іноземними підрозділами компанії).
Факультет: Міжнародна економіка. 2003‐2005 роки займала посаду Менеджера з
Спеціальність: Маркетинг. логістики
(складський облік;
організація поставок матеріалів від іноземного
Додаткова освіта: виробника ЛФМ на склад в Одесі;
Комп’ютерна Академія Шаг. організація поставок з ліцензійного митного складу на
Спеціальність: Веб‐дизайн. борти суден в портах та судно‐ремонтні заводи
Чкаловські курси іноземних мов. України).
Англійська мова. 2006‐2007 роки займала посаду HR‐менеджера
Бухгалтерські курси. (організація закордонних відряджень, та відряджень по
Україні для співробітників компанії;
робота з консульствами та візовими центрами, збір
Навички: пакетів документів для отримання віз, паспортів;
Робота з програмами MS Office, бронювання білетів та готелів, організація трансферів;
Adobe Photoshop, коректне бухгалтерське оформлення документів та
Illustrator, коштів на відрядження).
Premier. 2007‐2024 роки займала посаду Фінансового
директора
Водійський стаж 20 років. (перевірка та облік авансових звітів співробітників;
підготовка, переклад, підписання та пролонгація
Знання мов: договорів з іноземними постачальниками, покупцями,
Українська – вільно, орендодавцями;
Російська – вільно, підготовка документації для участі в тендерах;
Англійська – вище середнього рівня. робота з первинними документами та контрагентами;
формування пакетів документів для отримання та
Персональні якості: закриття банківських кредитів;
Комунікабельність, формування валютних контрактів та ведення валютних
відповідальність, розрахунків;
грамотність, звірка розрахунків з контрагентами;
позитивний настрій, банківські платежі, в тому числі валютні;
легке навчання, збір первинної документації для бухгалтерії
не боюся складних завдань. ведення внутрішнього обліку та оптимізація активів
компанії).
Похожие кандидаты
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар
Одесса
Директор, ассистент руководителя, менеджер, логист, помощник логиста
30000 грн, Одесса
Финансовый менеджер, пом. финансового директора
5500 грн, Одесса
Помічник керівника, менеджер ЗЕД
35000 грн, Одесса
Офис-менеджер, помощник руководителя, логиста
22000 грн, Одесса