Resume from May 14, 2024 File

Ольга

Менеджер ЗЕД, начальник відділу

Age:
41 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ольга Симоненко
11.08.1982 р.
Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності
Україна, м. Вінниця
[open contact info](look above in the "contact info" section) мобільний зв'язок
[open contact info](look above in the "contact info" section) (Whats App, Vider, Telegram)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРО СЕБЕ
Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності.
Менеджер ЗЕД, менеджер з постачання.
Менеджер з транспортної логістики.

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ НВФ “Мікрохім” - начальник відділу ЗЕД (з 04.11.2020 - 24.02.2022)
- Керувала розробкою перспективних і поточних планів зовнішньоекономічної діяльності підприємства, приймала стратегічні рішення з орієнтацією на ринок (умови попиту та конкуренції);
- Вивчала сегменти ринку, з метою вибору варіанту орієнтації виробничо-збутової політики;
- Координувала роботу відділу з проведення експортно-імпортних операцій;
- Організовувала роботу з вивчення кон'юнктури цін та виготовлення форм взаємовідносин (контрактна довгострокова основа, одноразова закупівля, тощо) і готувала матеріали для укладання контрактів з іноземними підприємствами;
- Забезпечувала отримання ліцензій у випадках, передбачених чинним законодавством;
- Забезпечувала своєчасне митне оформлення експортно-імпортних вантажів підприємства;
- Здійснювала контроль за виконанням експортно-імпортних поставок;
- Вела облік виконання всіх зовнішньоекономічних договорів з експортних та імпортних постачань;
- Брала участь у підготовці техніко-економічних обґрунтувань до контрактів з іноземними покупцями;
- Забезпечувала переклад з іноземних мов на державну мову необхідної інформації з іноземних джерел;
- Організовувала проведення ділових зустрічей і переговорів із зарубіжними партнерами;
- Організовувала підготовку, облік та аналіз готових контрактів і разових договорів з іноземними підприємствами;
- Забезпечувала складання і подання необхідної статистичної звітності про зовнішньоекономічну діяльність підприємства;
- Забезпечувала отримання від сертифікаційного центру України сертифіката-відповідності обладнання, механізмів, запасних частин до них, комплектуючих виробів, які планується закупити за кордоном до укладення контрактів на їх поставку.

ТОВ НВФ “Мікрохім” – менеджер відділу ЗЕД та постачання (з 03.11.2014 - 04.11.2020).

Менеджер ЗЕД:
- Розробляла пакет документів для експорту та імпорту товарів відповідно до законодавства;
- Вела переговори та взаємодіяла з митними органами;
- Вела митне оформлення та контроль за правилами митним оформленням усіх експортно-імпортних операцій та відвантажень, аналізувала зміни у законодавстві щодо митного регулювання та забезпечувала відповідності компанії новим вимогам;
- Управляла логістичними процессами;
- Взаємодіяла із зарубіжними контрактними виробниками;
- Звітність;
- Брала участь у процессі сертифікації продукції.

Менеджер з постачання:
- Розробляла політику підприємства з питань матеріально-технічного постачання;
- Брала участь в розрахунках нормативів виробничих запасів на основі визначення потреб у матеріальних ресурсах (сировині, матеріалах, обладнанні, комплектуючих виробах і т.д.);
- Приймала участь в розробці і впровадженні програм з безперервного забезпечення підприємства матеріально-технічними ресурсами, необхідними для виробництва;
- Здійснювала пошук постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачань, сприятливі умови постачань;
- Розвивала відносини з постачальниками, аналізувала їх можливості, вивчала можливість і доцільність встановлення прямих довгострокових господарських зв'язків по постачанню матеріально-технічних ресурсів;
- Проводила переговори з постачальниками, з метою розміщення замовлень і узгодження умов і термінів поставок;
- Укладала договори з постачальниками;
- Забезпечувала доставку матеріальних ресурсів від постачальників і продавців, відповідно до передбачених в договорах умовами і термінами;
- Організовувала обробку поставок матеріально-технічних ресурсів (приймання за кількістю і комплектності, ідентифікацію якості, складання необхідної приймальної документації, внутрішнє переміщення в місця зберігання або виробничі підрозділи підприємства);
- Готувала претензії до постачальників при порушенні ними договірних зобов'язань, контролювала складання розрахунків по цих претензіях, погоджувала з постачальниками зміни умов укладених договорів;
- Періодично оцінювала умови діючих договорів на предмет якості виконання зобов'язань постачальниками для прийняття рішень про пошук нових постачальників, зміни схем роботи з постачальниками;
- Організовувала контроль за станом запасів матеріально-технічних ресурсів, оперативним регулюванням виробничих запасів на підприємстві, дотриманням лімітів на відпустку матеріальних ресурсів і їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням;
- Розробляла пропозиції по заміні дорогих матеріально-технічних ресурсів більш доступними за ціною і можливостям придбання, але які в той же час відповідають вимогам щодо якості;
-Організовувала виконання заявок на матеріально-технічні ресурси (річних, квартальних, місячних).

ТОВ «Аєро-Експрес» фахівець відділу продажу послуг (12.08.2010-27.10.2014)
- На цій посаді було збільшено продаж послуг на 30 відсотків, а також встановлені довгострокові стосунки з ключовими компаніями регіону
- Відповідала за розвиток компанії на ввіреній мені території (м. Луганськ та Луганська область);
- Відповідала за залучення нових клієнтів;
- Відповідала за утримання постійних «топових» клієнтів компанії;
- Координувала діяльність різних підрозділів компанії щодо забезпечення ефективного логістичного напрямку;
- Розв’язувала конфліктні ситуації, знаходила компроміси для погодження інтересів різних ланок логістичної системи, з метою досягнення загальносистемною мети;
- Спільно зі службою маркетингу розробляла прогнози попиту на послуги, брала участь у розробленні логістичних програм, відповідно до замовлень клієнтів компанії;
- Брала участь у визначенні загальних витрат упродовж логістичного ланцюга, оцінювала економічний ефект від прийняття логістичних рішень та конкурентоспроможність компанії в регіоні;
- Вела облік виконання всіх договорів по наданню послуг транспортування товарів;
- На постійній основі приймала участь у всіх тренінгах та семінарах для підвищення кваліфікації, які проводив головний офіс в м. Київ.

ОСВІТА
Харківський інститут економіки ринкових відносин та мнеджменту.
Спеціальність: Економіка підприємства (на ринку товарів та послуг).
Вища, Спеціаліст з 1999-2004 рік.
МОВИ
Українська вільно
Російська вільно
Англійська початковий А1
Німецька сертифікат рівня А2

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Маю активну життєву позицію, здатність працювати, як у команді, так і самостійно. Маю гарні навички комунікації з людьми різних сфер діяльності. Можу адекватно реагувати в стресових і форсмажорних обставинах, маю високий рівень відповідальності за виконану роботу та її результати.

Хоббі: читання книг, цікавлюсь психологією, hand made (вишивання рушників).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: