Resume from May 13, 2024 File

Лариса

Головний бухгалтер

Age:
47 years
City of residence:
Sviatopetrivske
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бондарєва Лариса Вікторівна

Дата народження:
15 Квітня 1977 (46р.)

Регіон проживання:
с. Святопетрівське, Київська обл.

Можливість переїзду:
ні

Сімейний стан:
розлучена

Діти:
донька, 27 років

Телефон(и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section) Отправить сообщение

Досвід роботи


Головний бухгалтер. Фінансовий аналітик
Серпень 2022– теперішній час
ТОВ «Компанія «Пауер», група компаній
Більше 100 співробітників
Види діяльності: надання в оренду торгівельних площ групи ТРЦ, офісних, складських приміщень
- аналіз та контроль бухгалтерського та податкового обліку операційної компанії за напрямками: надання в оренду торгівельних площ групи ТРЦ, офісних, складських приміщень, компенсація комунальних послуг за видами;
- підготовка та складання управлінської, податкової, статистичної, фінансової звітності в повному обсязі (загальна система оподаткування, ПДВ 20%);
- розробка та впровадження методик і процесів оперативних розрахунків поточних бухгалтерського та управлінського обліків;
- участь в розробці методологій оперативних розрахунків суміжних структур підприємства, аналіз та контроль вхідних оперативних даних, первинного документообігу;
- аналіз та контроль відповідності господарських операцій, їх юридичного оформлення положенням чинного законодавства в частині відповідності вимогам бухгалтерського та податкового законодавства;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України, робота з контролюючими органами;
- аналітика звітів Rent Roll, Cash Flow;
- формування в повному обсязі управлінського обліку торгівельних/офісних/складських площ, вартісної компенсації комунальних послуг, мінімізація ризиків, фінансових витрат;
- аналіз та контроль виникнення податкових/юридичних ризиків для фінансово-господарської діяльності підприємства, розробка шляхів їх уникнення;
- робота з великими масивами інформації, аналітичні здібності, уважність до деталей
- знання Microsoft Excel на високому рівні (зведені таблиці, функції, фільтри)



Головний бухгалтер (аутсорс)
Квітень 2018 – лютий 2022
ТОВ, ФОП (загальна система оподаткування, ЄП)
Види діяльності: транспортні перевезення, оренда, діяльність салонів краси
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності підприємств, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємств за напрямками: транспортні перевезення, оренда, діяльність салонів краси;
- підготовка та складання управлінської, податкової, фінансової, статистичної звітності підприємств в повному обсязі;
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, ЮО, ФОП);
- вправдження РРО, контроль за діяльністю;
- розробка та впровадження методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків.

Головний бухгалтер
Червень 2019– Вересень 2019
ТОВ «Біг Рент», Група NOVBUD
Більше 300 співробітників
Види діяльності: надання в оренду та продаж нерухомості/земельних ділянок
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності групи підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, юридичні особи);
- розробка методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі бухгалтерського та податкового обліку підприємств за напрямками: надання в оренду, продаж нерухомості/земельних ділянок;
- підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності за вищевказаними напрямками;
- аналіз та контроль відповідності ведення бухгалтерського обліку підприємств положенням П(С)БО, іншим нормативним документам;
- аналіз та контроль відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства за всіма підприємствами;
- контроль та супровід перевірок, контроль реєстраційних та організаційних дій, листування, відповідей на запити, тощо;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.

Головний бухгалтер
Травень 2015 – Вересень 2017
ТОВ «Туроператор «Тревел Лайн» (офіційна посада)
Більше 300 співробітників
Види діяльності: діяльність турагенств, ресторанний бізнес, надання в оренду нерухомості, оптова та роздрібна торгівля, будівництво
- аудит та контроль фінансово-господарської діяльності групи підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, юридичні особи, фізичні особи-підприємці);
- розробка методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств за напрямками: діяльність турагенств, ресторанний бізнес, оренда; підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності за цими напрямками;
- аудит та контроль відповідності ведення бухгалтерського обліку інших підприємств групи (за напрямками: оптова та роздрібна торгівля, будівництво) положенням П(С)БО, іншим нормативним документам;
- аудит та контроль відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства за всіма підприємствами групи;
- робота з ДФС Печерського, Голосіївського, Дніпровського, Святошинського р-нів м. Києва: контроль та супровід перевірок, контроль реєстраційних та організаційних дії, листування, відповідей на запити, тощо;
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку новопридбаних підприємств;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.

Головний бухгалтер
Березень 2011 – Квітень 2015
ТОВ «Печерський ринок»
Більше 40 співробітників
Види діяльності: надання в оренду ТМ
- ведення в повному обсязі управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
- підготовка та складання відповідної управлінської, податкової, статистичної, фінансової звітності;
- робота з ДФС у Печерському р-ні м. Києва: супровід перевірок, реєстраційно/організаційні дії, листування, відповіді на запити, тощо;
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності підприємства в повному обсязі;
- аналіз та контроль можливості виникнення податкових/юридичних ризиків для фінансово-господарської діяльності підприємства та розробка шляхів їх уникнення;
- аналіз та контроль відповідності господарських операцій, їх юридичного оформлення положенням чинного законодавства в частині відповідності вимогам бухгалтерського та податкового законодавства;
- аналіз та контроль якості виконання обов’язків відповідними структурами підприємства;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.

Замісник головного бухгалтера
Серпень 2010 – Лютий 2011
Комунальне підприємство по упорядкуванню зелених насаджень у Святошинському р-ні м.Києва
Більше 200 співробітників
- підготовка та складання Декларації з податку на прибуток;
- підготовка та складання Декларації з податку на додану вартість;
- підготовка та складання фінансової та статистичної звітності;
- формування та аналіз валових доходів та витрат підприємства;
- відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства первинної документації від постачальників (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій);
- формування первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- бухгалтерський та податковий облік ОЗ та НМА;
- складський облік;
- облік виробництва зелених насаджень;
- облік ПММ на підприємстві;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.

Консультант/помічник аудитора
Вересень 2009 – Квітень 2010
Аудиторська компанія "Жерміналь"
Більше 30 співробітників Консалтинг / Аудит
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств-резидентів (загальна та спрощена системи оподаткування);
- підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності;
- аналіз відповідності ведення бухгалтерського обліку підприємств різних сфер діяльності положенням П(С)БО, іншим нормативним документам (при аудиторських перевірках);
- аналіз відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства (при аудиторських перевірках);
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
- постійне опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.

Бухгалтер-консультант
Вересень 2008 - Вересень 2009
ТОВ «Ernst & Young»
більше 500 співробітників Консалтинг / Аудит
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств-представництв нерезидентів;
- податковий облік та складання податкової звітності;
- підготовка та складання статистичної, фінансової звітності;
- супровід перевірок ДПІ, ПФ, Фондів СС;
- розробка методик і процесів бухгалтерського обліку.

Головний бухгалтер
Липень 2008 - Жовтень 2008
ТОВ "Ланіт АТМ"
Більше 100 співробітників Промисловість та виробництво
- складання Декларації з податку на прибуток;
- складання Декларації з податку на додану вартість;
- складання фінансової та статистичної звітності;
- формування та аналіз валових доходів та витрат підприємства;
- відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства первинної документації від постачальників (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій);
- формування первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- облік ПММ на підприємстві;
- розрахунки з підзвітними особами;
- нарахування заробітної плати, відповідних податків, складання та подання звітності;
- каса;
- клієнт-банк.

Бухгалтер 1 категорії
Грудень 2007 - Липень 2008
ЗАТ "Біофарм"
більше 400 співробітників Промисловість та виробництво

- ЗЕД (імпорт, експорт): перевірка відповідності первинної документації вимогам чинного законодавства, відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства, контроль здійснення розрахунків з нерезидентами, операції з іноземною валютою, оподаткування ПДВ, складання та подання Декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України та знаходяться за її межами, супровід перевірок ДПІ щодо відшкодування ПДВ;
- перевірка відповідності первинної документації від постачальників вимогам чинного законодавства (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій), їх відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства;
- контроль над формуванням первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, щоквартальне складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- відображення банківських операцій в бухгалтерському та податковому обліку підприємства (клієнт-банк);
- розрахунки з підзвітними особами, в т.ч. особливості обліку та документального оформлення закордонних відряджень;
- робота з СДПІ по роботі з ВПП у м. Києві: супровід перевірок з ПДВ, валютного контролю, складання відповідей на письмові запити щодо діяльності підприємства, надання інформації та документальних підтверджень щодо взаємовідносин з підприємствами-контрагентами.

Головний фахівець відділу податкового обліку та звітності, відділу контролю розрахунків споживачів
Січень 2004 - Грудень 2007
ДП "Газ-тепло" НАК "Нафтогаз України".
Більше 300 співробітників Промисловість та виробництво
Вид діяльності підприємства: реалізація газу, теплової енергії (виробництво за давальницькою схемою) на території України.
Функціональні обов'язки:
- перевірка відповідності відображення показників валових доходів та витрат із синтетичними та аналітичними показниками бухгалтерського обліку, підготовка даних для формування звітності з податку на прибуток;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ, складання декларації з ПДВ;
- перевірка даних та формування звітності щодо Збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природній газ;
- робота з СДПІ по роботі з ВПП у м. Києві: супровід перевірок з ПДВ, Збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природній газ; перевірка актів звірки, складання відповідей на письмові запити щодо діяльності підприємства, надання інформації та документальних підтверджень щодо взаємовідносин з підприємствами-контрагентами;
- контроль розрахунків за спожиту теплову енергію/природній газ за категоріями споживачів, відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства операцій з виробництва та реалізації теплової енергії/газу, формування первинної документації, облік дебіторської та кредиторської заборгованості, щоквартальне складання актів звірок з підприємствами теплової енергетики України.

ПЗ:


Досвідчений користувач облікових систем та програм: 1С: 8, 8.3 (УТП), BAS, M.E. Doc, Електронний кабінет платника податків, пакет MS Office, Інтернет-банкінг

Освіта


Інститут муніципального менеджменту та бізнесу (Київ, Україна)
Рік закінчення 2002
Міжнародна економіка бакалавр

Мова


Українська - рідна
Російська - вільна

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: