Лариса
Головний бухгалтер
- Age:
- 47 years
- City of residence:
- Sviatopetrivske
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10523726
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
15 Квітня 1977 (46р.)
Регіон проживання:
с. Святопетрівське, Київська обл.
Можливість переїзду:
ні
Сімейний стан:
розлучена
Діти:
донька, 27 років
Телефон(и):
[
E-mail:
[
Досвід роботи
Головний бухгалтер. Фінансовий аналітик
Серпень 2022– теперішній час
ТОВ «Компанія «Пауер», група компаній
Більше 100 співробітників
Види діяльності: надання в оренду торгівельних площ групи ТРЦ, офісних, складських приміщень
- аналіз та контроль бухгалтерського та податкового обліку операційної компанії за напрямками: надання в оренду торгівельних площ групи ТРЦ, офісних, складських приміщень, компенсація комунальних послуг за видами;
- підготовка та складання управлінської, податкової, статистичної, фінансової звітності в повному обсязі (загальна система оподаткування, ПДВ 20%);
- розробка та впровадження методик і процесів оперативних розрахунків поточних бухгалтерського та управлінського обліків;
- участь в розробці методологій оперативних розрахунків суміжних структур підприємства, аналіз та контроль вхідних оперативних даних, первинного документообігу;
- аналіз та контроль відповідності господарських операцій, їх юридичного оформлення положенням чинного законодавства в частині відповідності вимогам бухгалтерського та податкового законодавства;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України, робота з контролюючими органами;
- аналітика звітів Rent Roll, Cash Flow;
- формування в повному обсязі управлінського обліку торгівельних/офісних/складських площ, вартісної компенсації комунальних послуг, мінімізація ризиків, фінансових витрат;
- аналіз та контроль виникнення податкових/юридичних ризиків для фінансово-господарської діяльності підприємства, розробка шляхів їх уникнення;
- робота з великими масивами інформації, аналітичні здібності, уважність до деталей
- знання Microsoft Excel на високому рівні (зведені таблиці, функції, фільтри)
Головний бухгалтер (аутсорс)
Квітень 2018 – лютий 2022
ТОВ, ФОП (загальна система оподаткування, ЄП)
Види діяльності: транспортні перевезення, оренда, діяльність салонів краси
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності підприємств, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємств за напрямками: транспортні перевезення, оренда, діяльність салонів краси;
- підготовка та складання управлінської, податкової, фінансової, статистичної звітності підприємств в повному обсязі;
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, ЮО, ФОП);
- вправдження РРО, контроль за діяльністю;
- розробка та впровадження методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків.
Головний бухгалтер
Червень 2019– Вересень 2019
ТОВ «Біг Рент», Група NOVBUD
Більше 300 співробітників
Види діяльності: надання в оренду та продаж нерухомості/земельних ділянок
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності групи підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, юридичні особи);
- розробка методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі бухгалтерського та податкового обліку підприємств за напрямками: надання в оренду, продаж нерухомості/земельних ділянок;
- підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності за вищевказаними напрямками;
- аналіз та контроль відповідності ведення бухгалтерського обліку підприємств положенням П(С)БО, іншим нормативним документам;
- аналіз та контроль відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства за всіма підприємствами;
- контроль та супровід перевірок, контроль реєстраційних та організаційних дій, листування, відповідей на запити, тощо;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.
Головний бухгалтер
Травень 2015 – Вересень 2017
ТОВ «Туроператор «Тревел Лайн» (офіційна посада)
Більше 300 співробітників
Види діяльності: діяльність турагенств, ресторанний бізнес, надання в оренду нерухомості, оптова та роздрібна торгівля, будівництво
- аудит та контроль фінансово-господарської діяльності групи підприємств (загальна та спрощена системи оподаткування, юридичні особи, фізичні особи-підприємці);
- розробка методик та процесів управлінського та бухгалтерського обліків, мінімізація ризиків, фінансових втрат;
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств за напрямками: діяльність турагенств, ресторанний бізнес, оренда; підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності за цими напрямками;
- аудит та контроль відповідності ведення бухгалтерського обліку інших підприємств групи (за напрямками: оптова та роздрібна торгівля, будівництво) положенням П(С)БО, іншим нормативним документам;
- аудит та контроль відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства за всіма підприємствами групи;
- робота з ДФС Печерського, Голосіївського, Дніпровського, Святошинського р-нів м. Києва: контроль та супровід перевірок, контроль реєстраційних та організаційних дії, листування, відповідей на запити, тощо;
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку новопридбаних підприємств;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.
Головний бухгалтер
Березень 2011 – Квітень 2015
ТОВ «Печерський ринок»
Більше 40 співробітників
Види діяльності: надання в оренду ТМ
- ведення в повному обсязі управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
- підготовка та складання відповідної управлінської, податкової, статистичної, фінансової звітності;
- робота з ДФС у Печерському р-ні м. Києва: супровід перевірок, реєстраційно/організаційні дії, листування, відповіді на запити, тощо;
- аналіз та контроль фінансово-господарської діяльності підприємства в повному обсязі;
- аналіз та контроль можливості виникнення податкових/юридичних ризиків для фінансово-господарської діяльності підприємства та розробка шляхів їх уникнення;
- аналіз та контроль відповідності господарських операцій, їх юридичного оформлення положенням чинного законодавства в частині відповідності вимогам бухгалтерського та податкового законодавства;
- аналіз та контроль якості виконання обов’язків відповідними структурами підприємства;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.
Замісник головного бухгалтера
Серпень 2010 – Лютий 2011
Комунальне підприємство по упорядкуванню зелених насаджень у Святошинському р-ні м.Києва
Більше 200 співробітників
- підготовка та складання Декларації з податку на прибуток;
- підготовка та складання Декларації з податку на додану вартість;
- підготовка та складання фінансової та статистичної звітності;
- формування та аналіз валових доходів та витрат підприємства;
- відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства первинної документації від постачальників (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій);
- формування первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- бухгалтерський та податковий облік ОЗ та НМА;
- складський облік;
- облік виробництва зелених насаджень;
- облік ПММ на підприємстві;
- опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.
Консультант/помічник аудитора
Вересень 2009 – Квітень 2010
Аудиторська компанія "Жерміналь"
Більше 30 співробітників Консалтинг / Аудит
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств-резидентів (загальна та спрощена системи оподаткування);
- підготовка та складання податкової, статистичної, фінансової звітності;
- аналіз відповідності ведення бухгалтерського обліку підприємств різних сфер діяльності положенням П(С)БО, іншим нормативним документам (при аудиторських перевірках);
- аналіз відповідності ведення податкового обліку, відображення даних в податковій звітності положенням чинного податкового законодавства (при аудиторських перевірках);
- відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
- постійне опрацювання змін та оновлень в нормативному/податковому законодавстві України.
Бухгалтер-консультант
Вересень 2008 - Вересень 2009
ТОВ «Ernst & Young»
більше 500 співробітників Консалтинг / Аудит
- ведення в повному обсязі бухгалтерського обліку підприємств-представництв нерезидентів;
- податковий облік та складання податкової звітності;
- підготовка та складання статистичної, фінансової звітності;
- супровід перевірок ДПІ, ПФ, Фондів СС;
- розробка методик і процесів бухгалтерського обліку.
Головний бухгалтер
Липень 2008 - Жовтень 2008
ТОВ "Ланіт АТМ"
Більше 100 співробітників Промисловість та виробництво
- складання Декларації з податку на прибуток;
- складання Декларації з податку на додану вартість;
- складання фінансової та статистичної звітності;
- формування та аналіз валових доходів та витрат підприємства;
- відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства первинної документації від постачальників (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій);
- формування первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- облік ПММ на підприємстві;
- розрахунки з підзвітними особами;
- нарахування заробітної плати, відповідних податків, складання та подання звітності;
- каса;
- клієнт-банк.
Бухгалтер 1 категорії
Грудень 2007 - Липень 2008
ЗАТ "Біофарм"
більше 400 співробітників Промисловість та виробництво
- ЗЕД (імпорт, експорт): перевірка відповідності первинної документації вимогам чинного законодавства, відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства, контроль здійснення розрахунків з нерезидентами, операції з іноземною валютою, оподаткування ПДВ, складання та подання Декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України та знаходяться за її межами, супровід перевірок ДПІ щодо відшкодування ПДВ;
- перевірка відповідності первинної документації від постачальників вимогам чинного законодавства (прибуткові накладні, акти виконаних робіт з послуг сторонніх організацій), їх відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства;
- контроль над формуванням первинної документації (видаткових накладних, актів виконаних робіт);
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості, щоквартальне складання актів звірок з покупцями та постачальниками;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ;
- відображення банківських операцій в бухгалтерському та податковому обліку підприємства (клієнт-банк);
- розрахунки з підзвітними особами, в т.ч. особливості обліку та документального оформлення закордонних відряджень;
- робота з СДПІ по роботі з ВПП у м. Києві: супровід перевірок з ПДВ, валютного контролю, складання відповідей на письмові запити щодо діяльності підприємства, надання інформації та документальних підтверджень щодо взаємовідносин з підприємствами-контрагентами.
Головний фахівець відділу податкового обліку та звітності, відділу контролю розрахунків споживачів
Січень 2004 - Грудень 2007
ДП "Газ-тепло" НАК "Нафтогаз України".
Більше 300 співробітників Промисловість та виробництво
Вид діяльності підприємства: реалізація газу, теплової енергії (виробництво за давальницькою схемою) на території України.
Функціональні обов'язки:
- перевірка відповідності відображення показників валових доходів та витрат із синтетичними та аналітичними показниками бухгалтерського обліку, підготовка даних для формування звітності з податку на прибуток;
- перевірка та відображення отриманих податкових накладних, формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, аналіз відповідності бухгалтерського, податкового обліку підприємства та звітності з ПДВ, складання декларації з ПДВ;
- перевірка даних та формування звітності щодо Збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природній газ;
- робота з СДПІ по роботі з ВПП у м. Києві: супровід перевірок з ПДВ, Збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природній газ; перевірка актів звірки, складання відповідей на письмові запити щодо діяльності підприємства, надання інформації та документальних підтверджень щодо взаємовідносин з підприємствами-контрагентами;
- контроль розрахунків за спожиту теплову енергію/природній газ за категоріями споживачів, відображення в бухгалтерському та податковому обліку підприємства операцій з виробництва та реалізації теплової енергії/газу, формування первинної документації, облік дебіторської та кредиторської заборгованості, щоквартальне складання актів звірок з підприємствами теплової енергетики України.
ПЗ:
Досвідчений користувач облікових систем та програм: 1С: 8, 8.3 (УТП), BAS, M.E. Doc, Електронний кабінет платника податків, пакет MS Office, Інтернет-банкінг
Освіта
Інститут муніципального менеджменту та бізнесу (Київ, Україна)
Рік закінчення 2002
Міжнародна економіка бакалавр
Мова
Українська - рідна
Російська - вільна
Similar candidates
Бухгалтер (головний)
Kyiv, Remote
Главный бухгалтер
Kyiv
Главный бухгалтер
10000 UAH, Kyiv, Remote
Фінансовий директор, головний бухгалтер
60000 UAH, Kyiv
Головний бухгалтер
50000 UAH, Kyiv, Remote
Головний бухгалтер, фінансовий директор
75000 UAH, Kyiv