Resume from April 29, 2024 File

Віта

Бухгалтер, помічник бухгалтера (лівий берег)

Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Радчук Віта Миколаївна

Дата народження: 8 вересня1974 р.
Адреса:м.Київ,вул. Вірменська,
Дарницький район
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан :
у шлюбі, дїтей немає
Бажаний графік роботи:
повний робочий день

​ Мета:
Пошук роботи: бухгалтер
​ Освіта: Донецький державний університет
1994-1999г.
Факультет «Облік та аудит»
Спеціальність «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит»

​ Досвід роботи:

08.2021-08.2023- ТОВ»Нексіл Будпроект»,м.Київ- інжинірингова компанія з будівництва та проектування систем водопостачання, каналізації, опалення- бухгалтер клієнт-банку та бухгалтер по роботі з постачальниками та звіркам.

09.2020-06.2021 ТОВ»ЦФР»,м.Київ,(фінансова компанія)- бухгалтер клієнт-банку та бухгалтер по роботі з постачальниками та звіркам.

10.2013-06.2020 ТОВ «Нью Лоджик»,м.Київ(туристичні послуги)-
бухгалтер по роботі з постачальниками та звіркам,
бухгалтер із заробітної плати та кадрів.

10.2011 — 08.2013г.
ТОВ «Парадокс-Текнолоджі» м.Київ,оптова та роздрібна торгівля систем ОПС,відеоконтролю, послуги.
посада: бухгалтер

05.2001 — 09.2011 г.
ПрАТ»Разнобитпродукт», м.Київ,оптова та роздрібна торгівля тканинами,ЗЕД.
посада: бухгалтер

​ Професійні навички та знання:
• Досвідчений користувач ПК: «1С: Підприємство 7.7,8.3,BAF»-вільно,програми Кліент-банку,Медок-вільно.
• Введення плат.доручень в Кліент-банк.
• Рознесення виконаних платежів в 1С.
• Формування в базі 1С документів по надходженню товарів, послуг(рах.631-дуже великий документообіг)
• Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рах-фактур,накл)
• Спілкування з постачальниками з питань документів,що надаються
• Формування актів звірянь. Контроль рахунка 361.
• Контроль своєчасного надходження первинних документів
• Архівація документів
• Облік розрахунків з постачальниками та покупцями.
• Ведення реєстру податкового кредиту(рах..6442,6441)
• Облік ТМЦ (прихід,переміщення,продаж)
• Ведення кадрового обліку на підприємствах (оформлення в штат, відпустки, звільнення);

Інше:

• відповідальність, старанність, уважність
• вміння працювати з великим обсягом інформації;
• вміння працювати в команді
• пунктуальність
• без шкідливих звичок

ТЕЛ. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: