Resume from March 20, 2024 File

Людмила

Діловод, секретар-референт, офіс-менеджер

Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Свінцова Людмила Володимирівна

Контактна інформація
🔖 28 вересня 1992 рік
📱 [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Робота в престижній компанії з можливістю розвитку та самореалізації.

Освіта
2015 – 2017 Житомирський національний агроекологічний університет.
Спеціальність: «Управління інноваційною діяльністю».
Заочна форма навчання. Магістр (ІІ вища освіта)
2010 – 2015 Житомирський національний агроекологічний університет.
Спеціальність: «Агрономія». Денна форма навчання. Спеціаліст
1999 – 2010 Стрижівська ЗОШ І - ІІІ ст.
Учениця

Трудова діяльність
січень – березень 2024 Заступник начальника відділу Діловодства АТ «Банк 3/4», м. Київ
Посадові обов’язки:
• забезпечення своєчасного, якісного документообігу та
діловодства Банку, в т.ч. у системах електронного документообігу;
• взаємодія з іншими підрозділами Банку в проходженні
документообігу відповідно до внутрішньобанківських документів та
правил діловодства;
• приймання, реєстрація та відправка вхідної / вихідної
кореспонденції;
• реєстрація розпорядчих та внутрішніх документів (наказів,
розпоряджень Голови Правління із загальних та поточних питань;
• обробка вхідних дзвінків;
• контроль роботи з організації та ведення архівної справи в Банку;
• виконання функцій секретараря засідань Комітету з управління
активами та пасивами (далі – КУАП) (формування порядку денного,
ведення і оформлення та зберігання протоколів (паперовий та
електронний варіанти), збір питань для розгляду на засіданнях, що
підлягають розгляду, включення питань до порядку денного
засідань, своєчасне ознайомлення членів КУАП-у з порядком
денним, забезпечення їх необхідним матеріалами, організація
супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до
засідань;
• надання інформації за запитами структурних підрозділів Банку
або до Нпціонального банку України по питаннях, що відносились
до питань роботи відділу Діловодства;
• опрацювання та передача документів засобами ПТАХ та
ВЧАСНО в структурні підрозділи банку;
• підготовка кореспонденції для відправки засобами
АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова пошта»;
• контроль та подання звітності про витрачання коштів, марок,
конвертів та поїзок картки КП «Київцифровий» щомісячно;
• звітування перед Заступником Голови Правління (безпочередній
керівник) про результати своєї роботи.
липень 2019 – липень 2022 Заступник завідувача секретаріату ПАТ «НДУ», м. Київ
лютий 2019 – липень 2019 Провідний фахівець – заступник завідувача секретаріату
ПАТ «НДУ», м. Київ
Посадові обов’язки:
• контроль за станом справ та загальне керівництво у відсутність
Завідувача Секретаріту;
• участь у підготовці та проведення засідань Правління та нарад,
що проводяться керівництвом;
• оформлення та передавання на підпис Голові Правління
протоколи та рішення органів управління;
• разом із Завідувачем Секретаріату здійснення контролю
виконання внутрішніх документів та вхідної кореспонденції;
• контроль реєстрації зовнішніх (вхідна та вихідна) та внутрішніх
документів з загальних питань діяльності
• підготовка документів до розгляду керівництва, підготовка
резолюції; доведення документів до відома керівництва та
керівників структурних підрозділів;
• підписання та візування документів в межах своєї компетенції;
• отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної та
внутрішньої документації у системі електронного документообігу
DocNet та FossDocMail у взаємодії засобами СЕВ ОВВ;
• підготовка змін та доповнень до Положення про Секретаріат та
Номенклатури справ;
• організація роботи щодо обліку та зберігання закінчених справ,
підготовка та здача їх в архів.
серпень 2018 – лютий 2019 Фахівець Секретаріату ПАТ «НДУ», м. Київ.
Посадові обов’язки:
• відправка документів різними способами: поштою, кур’єром або
іншими розпорядчими документами ПАТ «НДУ»;
• отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної та вихідної
документації у системі електронного документообігу DocNet та
FossDocMail;
• надання інформації за запитами клієнтів, працівників
правоохоронних органів щодо реєстрації вхідної кореспонденції;
• інформування за запитами клієнтів, працівників правоохоронних
органів щодо направлення відповідей.
серпень 2017 – серпень 2018 Секретар Управління кадрів та діловодства ПрАТ «АСК «ОМЕГА»,
м. Київ
Посадові обов’язки:
• реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
• приймання, обробка та направлення кореспонденції у структурні
підрозділи організації;
• приймання та розподіл дзвінків (міні-АТС);
• введення паперової та електронної бази документів;
• відправлення кореспонденції адресатам за допомогою
ПАТ «Укрпошта» та ТОВ «GrendEX»;
• формування архіву Управління кадрів та діловодства.
червень – серпень 2017 Оператор 1-го класу поштового зв’язку Київського міської дирекції
ПАТ «Укрпошта» (Київ – 1), м. Київ
травень 2016 – червень 2017 Оператор 2-го класу поштового зв’язку Київського міської дирекції
УДППЗ «Укрпошта» (відділення поштового зв’язку Київ – 1),
м. Київ
Посадові обов’язки:
• реалізація знаків поштової оплати;
• приймання та оброблення вхідної та вихідної кореспонденції
(простої, рекомендованої, листів з оголошеною цінністю та
міжнародних відправлень);
• участь та проведення спецпогашення знаків поштової оплати та
маркованих конвертів;
• приймання та проведення передплати періодичних видань;
• приймання та проведення комунальних платежів.
липень – вересень 2015 Менеджер з відділу фермерства
ПП «Велес», м. Житомир
Посадові обов’язки:
• налагодження зв’язків із селянсько-фермерськими
господарствами;
• заключення договорів про поставку продукції.
травень 2014 Секретар звичайної виробничої дільниці у с. Стрижівка
Любарського р-ну Житомирської обл. № 180551
Посадові обов’язки:
• ведення первинної документації та звітів виборчої комісії.

Досягнення
TEILNAHME – ZERTIFIKAT hat erfolgreich an der Fortbildung zur onterkulturellen poöitischen
und Wertebildung von Zugewanderte (Geflüchtete für Teolhabe in der Politik und Gesellschaft aktivieren)
(März bis November 2023) (Політичне навчання для біженців з України)
Сертифікат вебінару «Сайт “Гаразд” – ваш персональний пошуковик з фінансової
грамотності» (03.11.2023)
Economist Career Way (Кар’єрний шлях економіста) (11.09 – 20.09.2023)
Zertifikat Deutsch-Test für Zuwanderer (Hören und Lesen / Schreiben: A2, Sprechen: B1
(14.04.2023).
Сертифікат програми «Діловодства та архівна справа. Електронний документообіг»
(2, 4, 6 серпня 2021).
Посвідчення вільного володіння державною мовою при Київському національному
університеті ім. Т. Шевченка (08 лютого 2018).
Волонтерського-громадська діяльність
Активна членкиня громадської обрганізації «Stützpunkt Ukraine» (Дрезден, Німеччина) з
квітня 2022 по листопад 2023 (адреса громадської організації за посилання: https://www.stuetzpunkt-
ukraine.de/uk).
Неодноразово приймала участь в організації та проведенні благодійних культурно-масових
заходах від університету, зокрема Благодійний марафон «Разом за життя». Зробила значний внесок
у розвиток профспілкового руху та студентського самоврядування в університеті, за що була
нагороджена різними подяками та грамотами.

Додаткова інформація
Автор статей та тез у різних виданнях від університету:
• «Організаційно-економічні засади племінної справи у тваринництві» у збірнику “Формування
стратегії розвитку аграрного сектора регіону: збірник тез одинадцятої міжфакультетської науково-
практичної конференції молодих вчених”, 17 травня 2016 р.
• «Концептуальні засади інтелектуальної економіки» // Інтелектуальна економіка: глобальні
тенденції та національні перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар.
участю, 15 трав. 2015 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 26 – 30
• «Філософський підхід до еволюції уявлень про любов» // Формування особистості студента:
професія, суспільство, сім’я: матеріали VІІ наук.- практ. конф. молодих учених, магістрів, студ.,
18 – 19 трав. 2011 р. – Житомир: ЖНАЕУ, 2012. – С. 218 – 223

Навички та відомості
Базові знання з англійської та німецької мов; рідна мова – українська.
Маю практичний досвід роботи багатьма програмами ПК, зокрема: пакет Microsoft Office,
Microsoft Teams, Adobe Photoshop, ABBYY FineReader, Adobe Reader, WinDjView, АС «АРМ ВЗ» та
ін. Організація зустрічей засобами Zoom, Google Meet. Навички роботи з Internet та електронними
поштами. Реєстрація (вхідних/вихідних та внутрішніх документів), надання/підготовка відповідей
на листи, контроль виконаних документів у Megapolis.DocNet. Відправка та приймання
кореспонденції засобами СЕВ ОВВ.

Професійні та особисті якості
• легко працюю з великою кількістю інформації;
• знання оргтехніки (факсимільний та копіювальний апарати, сканер, принтер);
• швидко приймаю рішення в стресових ситуаціях;
• швидко адаптуюсь у будь-якому середовищі;
• вміння планувати й організовувати свою роботу;
• правильно розставляти пріоритети;
• виконувати доручення вчасно і якісно;
• сумлінно ставлюсь до своїх трудових обов’язків.
• орієнтована на результат.

Відомості про себе
Характер спокійний, урівноважений; доброзичлива, відповідальна, комунікабельна,
пунктуальна, чесна людина. Системність та самостійність у роботі. Вмію працювати у команді.
Швидко навчаюсь. Маю організаторські здібності. Вмію аналізувати та логічно мислити,
дисциплінована. Веду здоровий спосіб життя.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: