Надія
Оператор call-центру (вхідна лінія)
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10557251
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 30.08.1981 р.
Місто: Черкаси
Тел: [
Тел; [
Ціль:
Якісна консультація та допомога клієнтам в вирішенні питань та звернень. Офіційне
працевлаштування та гідна заробітна плата.
Освіта:
Вересень 2004 -лютий 2009.
Приватний вищий навчальний заклад “ Європейський університет” повна вища освіта
за спеціальністю “Облік та аудит”, спеціаліст з обліку та аудиту.
Досвід роботи:
2012 рік -2019 рік. Товариство з обмеженою відповідальністю “ КЦУ”
Посада: Фахівець з обслуговування абонентів, 1 категорії дзвінкового центру “
Teleperformance Черкаси”
Функціональні обов'язки:
· прийом та обробка телефонних дзвінків;-
· здійснення вихідних дзвінків;-
· надання консультацій допомога в вирішенні питань та звернень
клієнтів;-
· збільшення чеку за рахунок доп. продажів;
· 2020 рік - 2021 рік. Акціонерне товариство “ Банк Форвард”
· Посада: Фахівець сектору сектору CRM. продаж продуктів Банку відділу
телепродаж Центру обслуговування клієнтів.
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків з метою продажу продуктів Банку
· консультація щодо нових продуктів та послуг, діючих програм та
акцій
· ведення звітності в діючих програмах.
· 2022 -2023 рік Харківська філія Товариства з обмеженою відповідальністю “
Аделіна Аутсорсинг”
· Посада: Оператор Call - центру, лінія утримання:
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків;
· ведення звітності в CRM системі;
· ведення комунікації з клієнтом, з метою утримання в компанії .
· Професійні навички;
· впевнено володію ПК;
· досвід роботи CRM системах;
· досвід роботи в продажах. Кросс- сейл, кросс-ап.
· навички ведення комунікації, відповідно до встановлених цілей.
· знання мов українська мова та російська вільно, польська та
німецька початкова.
· Професійні досягнення;
· в залежності від поставлених цілей неодноразово, ставала кращим агентом
місяця.
· Особисті якості: Відповідальність, чесність, вміння швидко навчатись,
цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність.
· Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія.
·
· Додаткова інформація: Громадянський шлюб, двоє дітей: дівчинка 15 років,
син 10 років.
Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія
Similar candidates
Оператор call-центру (вхідна лінія, чати)
13000 UAH, Remote
Оператор call-центру (вхідна лінія)
10000 UAH, Remote, Kamianets-Podilskyi
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Remote, Mykolaiv
Оператор call-центру (вхідна лінія)
Remote
Оператор прийому дзвінків, рекрутер (вхідна лінія, робота з телефону)
10000 UAH, Remote