Resume from April 30, 2024 File

Алла

Головний бухгалтер, заступник, бухгалтерка

Age:
42 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
на посаду фінансового директора, заступника директора, головного бухгалтера,
бухгалтера

ДОЛЖЕНКО Алла Анатоліївна

Громадянство: громадянка України

Дата та місце народження: 10.09.1981рік,
м. Кіровоград
Місто проживання – м.Кропивницький, м.Дніпро
Сімейний стан: заміжня, дитина 20 років.
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійна діяльність:
I. Січень 2024 – по теперішній час
Начальник Кропивницького сектору бухгалтерського обліку та звітності
державного підприємства «Дніпропетровський регіональний державний
науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації».

II. Жовтень 2022 – січень 2024 року
головний бухгалтер державного підприємства «Кіровоградський науково-
виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».

Січень 2021 - жовтень 2022 року
Заступник директора з фінансових питань державного підприємства
«Кіровоградський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та
сертифікації»

Червень 2016 – грудень 2020 року
головний бухгалтер державного підприємства «Кіровоградський науково-
виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського, управлінського і податкового обліку
підприємства, формування облікової політики підприємства, розробка
внутрішніх нормативних документів;
- управління бухгалтерією в складі 6 осіб (планування графіка роботи,
розподіл обов’язків і навантаження, контроль за виконанням завдань);
- щоденний контроль обліку: каси та банку, розрахунків з підзвітними
особами, реалізації послуг, обліку запасів, розрахунків з
постачальниками, обліку заробітної плати, контроль дебіторської та
кредиторської заборгованості;
- робота з банками (відкриття / закриття рахунків, ведення переговорів з
топ-менеджерами та керівництвом банків), клієнт-банк;
- нарахування податків і здача звітності з податку на прибуток, ПДВ,
податку на нерухоме майно, податку на землю, екологічного податку,
рентної плати та інші. Складання фінансової та статистичної звітності,
реєстрація податкових накладних;
- складання та подача до Міністерства економіки України звітності
державних підприємств (стратегічне, інвестиційне планування на
середньостроковий період; щорічні фінансові, інвестиційні, стратегічні
плани та звітність про виконання тощо);
- складання річних планів для проведення публічних закупівель;
- проведення обов’язкового аудиту річної фінансової звітності
підприємства;
- підготовка управлінських звітів керівника;
- систематична допомога працівникам бухгалтерії;
- проведення ліквідаційних процедур в процесі реорганізації підприємства
шляхом приєднання до ДП «Дніпростандартметрологія» (передавальний
акт, перевірки контролюючих органів, ліквідаційна звітність);
- додатково – заступник голови тендерного комітету, уповноважена особа
на проведення закупівель (підготовка тендерної документації,
оскарження процедур закупівель тощо).

III. Березень 2014 - липень 2015 рік
бухгалтер Кіровоградська філія державного підприємства «Інформаційний
центр» Міністерства юстиції України.
Функціональні обов’язки:
- облік нарахування та виплати заробітної плати;
- ведення каси, банк (клієнт-банк);
- ведення обліку розрахунків з підзвітними особами;
- облік використання паливо-мастильних матеріалів;
- сладання первинної документації з реалізації послуг;
- облік ПДВ (складання та реєстрація податкових накладних, розрахунків
коригування);
- складання та подання податкової, статистичної звітності та звітності з
ЄСВ.

IV. 2005-2014 року єдиний бухгалтер приватного торгівельного підприємства
(фізична особа-підприємець на загальній системі платник ПДВ; ФОП – платник
єдиного податку, юридична особа), – оптова та роздрібна торгівля
будівельними матеріалами, продуктами харчування; послуги оренди
приміщень.
Функціональні обов’язки:
- бухгалтерський облік товарно-матеріальних цінностей (торгівельна
мережа + склад);
- складання первинної документації з реалізації товарів та послуг;
- робота з РРО (реєстрація, програмування, звіт, зняття з обліку);
- облік ПДВ (виписка та реєстрація податкових накладних, розрахунків
коригування, складання та подання в контролюючий орган податкової
декларації);
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та контролюючими
органами;
- відкриття поточних банківських рахунків, проведення платежів з
використанням системи клієнт-банк;
- облік нарахування та виплати заробітної плати працівникам, кадровий
облік;
- складання та подання податкової звітності та звітності з ЄСВ: фізична
особа-підприємець на загальній системі платник ПДВ; ФОП – платник
єдиного податку, юридична особа – ТОВ;
- укладання договорів;
- досвід податкових перевірок.

V. 2001-2006 роки бухгалтер виробничого підприємства ВАТ «КІРІМПЕКС».
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку запасів, малоцінних швидкозношуваних
предметів, основних засобів, інших необоротних активів, нарахування
амортизації;
- ведення книг продажу, придбання, облік податкового зобов’язання та
податкового кредиту ПДВ;
- підготовка та складання первинних документів на відпуск продукції, надання
послуг, виписка податкових накладних.

Освіта:
Вища, закінчила:
- Кіровоградський інститут регіонального управління, економічний факультет,
спеціаліст з бухгалтерського обліку і аудит.
- Технікум Кіровоградського національного технічного університету,
технологічний факультет.

Професійні навички:
- володію комп’ютером (1-С бухгалтерія 7.7, 8,2; спеціальні програми клієнт-
банк, Медок та впевнений користувач програмами MS Office.);
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної
документації до формування та подання звітності до контролюючих органів;
- досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
- досвід роботи в публічних закупівлях.

Знання мов: вільно володію українською та російською мовами, англійська рівень
А1.

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, уважна до деталей, дисциплінована,
психологічно стійка, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати
співрозмовника, не конфліктна.

Хобі: подорожі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: