Resume from May 13, 2024 File

Олег

Фінансовий директор

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вовкогон Олег
Фінансовий директор
Повна зайнятість/віддалено/гібридна
Дата народження: 8 серпня 1981 (42 роки)
Місто: Київ
Телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійні навички
- Орієнтуюся на результат в цілому – працюю не з 9 до 18, а головою за системою завдання/результат;
- знання бухгалтерського та податкового обліку, розуміння, що відбувається в бухгалтерії і як це
покращити;
- Знання фінансового менеджменту - вміння вибудувати структуру управлінського обліку та впровадити
систему бюджетування або підхопити та удосконалити існуючу систему;
- досвід роботи в холдингових структурах понад 5 років;
- автоматизація (різні сфери господарської діяльності; розуміння проблематики автоматизації,
взаємодія, як на рівні програмістів, так і на рівні користувачів та виконавців);
- досвід спілкування з програмістами, аутсорсинговими компаніями та написання оптимальних технічних
завдань;
Навички володіння ПК
- 1С 7/8 (УТП, Управління торгівлею, бухгалтерія, самописні конфігурації та ін.), М.E.Doc, Ліга-Закон, MS
Office 365 та інше.
- MS SQL\Power BI побудова прямих запитів до бази для аналізу інформації в не стандартних розрізах.
- Excel досвідчений користувач – побудова зведених таблиць, Power Query, Power Pivot & DAX.
- Google Sheets, Google Analytics, Google Ads, Google AdX, BusinessManager (Facebook)
- Досвід роботи з базами даних , у тому числі з великими масивами інформації.

Досвід
Фінансовий директор
з 12.2020 по 10.2023 (2 роки 11 місяців)
Виробництво залізобетонна, чотири філії та бекофіс, загалом 300+ співробітників
• Опис структури підприємства та поетапна автоматизація бізнес процесів;
• Впроваджено автоматизоване казначейство без обмеження по кількості платежів за день, обмежено
тільки кількістю грошей на рахунках. Середня кількість платежів в платіжний день 200+, в місяць 1800+;
• Побудовано повноцінний CashFlow з урахуванням всіх рухів по компанії в цілому – в розрізі ЦФО,
статей, клієнтів, заказів тощо;
• Створено та впроваджено на 80% повноцінного модулю взаєморозрахунку з співробітниками, до
початку це були гугл таблиці тощо;
• Створено швидку систему звітів/дашбордів по підрозділах Збуту, Логістики, Постачання, Планово
виробничого тощо - у всіх можливих розрізах по натисканню однієї кнопки;
• Впроваджена система сканування та розташування всього документообігу в базі підприємства;
• Удосконалення системи внутрішнього документообігу з метою досягнення максимальної
оперативності, достовірності та контрольованості.
• Описано але не запроваджено автоматизованого P&L та Balance, на разі робиться в ручному варіанті
на 40-50% з достовірністю 85-95%.

Фінансовий директор
з 10.2018 по 09.2020 (1 рік 11 місяців)
Retail з власним виробництвом (текстильні вироби), мережа 11 магазинів, штат 300+
• Опис управлінської організаційно-штатної структури компанії та виявлення проблемних місць з
погляду автоматизації;
• Складання поетапного плану автоматизації підприємства;
• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;
• Побудова модуля казначейства для оптимального та своєчасного руху коштів;
• Автоматизація нарахування/контролю бонусів та заробітної плати співробітників;
• Контроль правильного відображення операцій на 1С.
• Аналіз/Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• Виконання кредитної політики, підготовка документації щодо взаємодії з банками;
• Валютні операції (імпорт);

Виконавчий/Фінансовий директор
з 03.2014 по 04.2018 (4 роки 1 місяць)

ПрАТ “Картель”, Київ (Видавництво (газети, журнали, сайти, штат 200+ чол.))

Зони відповідальності:

Операційне управління компанією, Фінанси, Бухгалтерія, HR, Маркетинг, Дизайн бюро, Project
Management (розробка, обслуговування сайтів), Відділ збуту (збут друкованої продукції).
• Реалізація стратегії розвитку компанії на тактичному рівні;
• Побудова, впровадження системи бюджетування та управлінського обліку відповідно до побажань
керуючої компанії та цілей бізнесу;
• Управління бізнес-процесами компанії (оперативне планування та контроль);
• Забезпечення підвищення ефективності операційних процесів за рахунок автоматизації та перегляду
взаємодій;
• Бюджетування, податкове планування - контроль за виконанням бюджету;
• Управління грошовими потоками (планування, контрольні точки, оптимізація);
• Оптимізація витрат компанії;
• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;
• Керування та контроль технічних розробок сайтів на відповідність вимогам пошукових систем тощо;
• Розробка бізнес-планів для нових напрямків діяльності компанії спільно з керівниками інших
підрозділів, націлених на підвищення рентабельності та розвитку бізнесу в цілому;
• Побудова та коригування систем мотивації персоналу компанії;
• Спілкування з контролюючими органами;
• Контроль за формуванням об'єктивної управлінської та регламентованої звітної;
Фінансовий директор із функцією головного бухгалтера
з 05.2009 по 05.2013 (4 роки)
ЗеМаркер, ТОВ, Київ (Видавничий дім, штат 50-100 чол.)
• Побудова та впровадження системи бюджетування та фінансового обліку в компанії;
• Відновлення управлінського обліку за попередні періоди;
• Ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Розробка схем оптимізації оподаткування, податкове планування та аналіз;
• Оцінка та розрахунок ефективності нових проектів;
• Нарахування/контроль бонусів та заробітної плати співробітників;
• Складання управлінських звітів P&L, CF, B для власників;
• Повне ведення податкового та бухгалтерського обліку, формування бухгалтерської та податкової
звітності;
Економіст з консолідованої звітності
з 07.2008 по 05.2009 (10 місяців)
ПрАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (виробництво та продаж будматеріалів, 7 філій, 3
заводи, штат понад 700 чол.)
Формування бюджету підприємства. Консолідація та формування доходів та витрат по філіях компанії.
Аналіз відхилення від бюджетних показників для акціонерів компанії. Аналіз торгової, не торгової ДЗ та
КЗ, робота з аудиторами.
Економіст
з 09.2007 по 07.2008 (10 місяців)

Медіа Інвест Груп, Київ (Видавництво (газети, журнали, сайти, штат 200+ чол.))

Бюджетне та податкове планування, складання платіжних календарів, класифікація доходів/витрат
згідно з проектами, статтями та ЦФО холдингу. Формування та контроль виплати заробітної плати
згідно з мотиваційною схемою компанії. Формування, контроль та аналіз ДЗ та КЗ заборгованості,
контроль/аналіз відхилень від планових показників бюджету, складання управлінських звітів P&L, CF, B
для інвесторів.

Менеджер зі збуту відділу дистрибуції
з 09.2005 до 02.2007 (1 рік 5 місяців)
Спортмайстер, Київ (спортивні товари, штат понад 500 чол.)
розподіл/аналіз товарів за квотами підрозділів, аналіз замовлень/продажів товару по каналах збуту,
аналіз товарних залишків, технічна організація акційного розпродажу компанії та подальший аналіз
результату компанії
Бухгалтер
з 01.2000 до 09.2005 (5 років 8 місяців)
ПП «ВМП», Київ (ремонтно-будівельні роботи, штат 20-100 чол.)
Зведення первинної документації та кошторисних розрахунків для підготовки звітності. Клієнт банк,
відстеження взаєморозрахунків дебіторів та кредиторів.

Освіта
КНТЕУ Факультет економіки, менеджменту та права , Київ з 09.1999 по 05.2004

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: