Resume from March 28, 2024 File

Катерина

Помічник директора

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СОЦ КАТЕРИНА АНДРІЇВНА
Дата народження: 11 березня 1986г.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан/проживання: дітей немає/м. Киев

Освіта:
2007–2009рр. Київский Національний Економічний Університет ім.В.Гетьмана.
Спеціальність «Фінансы»,
Спеціалізація «Фінансовий менеджмент в сфері бізнеса» диплом магістра.
2003 – 2007рр. Міжрегіональна Академія Управління Персоналом.
Факультет «Міжнародна економіка та фінанси»,
Спеціальність «Економіка та підприємництво», диплом бакалавра.

Досвід роботи:

2018 до тепер – самозайнятість в сфері послуг (б’юті індустрія).

2014 – 2018. Sport Life, мережа фітнес клубів.
Менеджер додаткових послуг, SPA:
• операційна діяльність: інвентаризація, розрахунок ЗП, робота з постачальниками, аналіз реалізації продукції за минулий період, подача заявок на закупи в 1С, оприбуткування первинної документації;
• складання бюджету, аналіз ринку;
• контроль виконання встановлених фінансових показників;
• розробка та впровадження маркетингових програм (лояльність до клієнтів, акції, програми лояльності для співробітників, бонусні системы та мотивації);
• підбір, навчання та контроль співробітників;
• участь у процесах продажів послуг кінцевому споживачеві, участь у всіх процесах «зсередини».

2013 - 2014. «СФГ» Ельдорадо» (Агропромисловий комплекс).
Офіс-менеджер:
− прийом та розподіл дзвінків та факсів, електронна пошта;
− ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
− ведення клієнтської бази компанії;
− робота з вхідною, вихідною кореспонденцією;
− оперативне виконання завдань керівника.

2012 - 2013. ТОВ «Контракт Флорінг Сістем».
Офіс-менеджер:
− організація роботи офісу, забезпечення життєдіяльності офісу;
− обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
− робота з документами, складання протоколів нарад;
− виконання поточних доручень

2012 - 2012. ЛЕГРАНД ЛТД.
Помічник керівника, офіс-менеджер:

− виконання доручень керівника;
− організація роботи офісу (замовлення меблів, підбір та замовлення техніки, канцтовари);
− забезпечення життєдіяльності офісу;
− підбір персоналу, проведення первинних співбесід;
− робота з документами;
− телефонні дзвінки, пошта.

2008 - 2010. «Компанія Промислового Постачання»
Помічник бухгалтера (часткова зайнятість).

2007 - 2008. АТ УкрСиббанк / BNP Paribas group.
Провідний спеціаліст з операційної діяльності відділення Банку:

− відкриття банківських рахунків, юридичним та фізичним особам (обслуговування, ведення);
− карткові рахунки (зарплатні проекти, соц.картки, картки фіз.осіб);
− депозити;
− банківські перекази.

Курси, тренінги, сертифікати:

− Практичний семінар. Instagram. Розумний старт;
− Школа помічника народного депутата (програма з професійної підготовки помічників депутатів);
− Оператор автоматизованих систем управління (управління файловими системами, робота з документами у MS Word, Excel, інтернет, електронна пошта).

Додаткова інформація
• російська, українська мови – вільно;
− Windows, MS Office, Internet, 1C – досвідчений користувач;
− посвідчення водія категорії «B».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: