Resume from April 18, 2024 File

Ярина

Офіс-менеджер

Age:
42 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Ярина Сребняк , 41р.
- Контактні дані: тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ;
ел. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)
- Адреса: с. Ставчани вул. Івана Франка, 21
- Стан: Заміжня
- Діти: 2 дітей (19 та 18 років)

Мета: розвивати свої професійні навички та сприяти ефективному функціонуванню
офісу у ролі офіс-менеджера, використовуючи свою організованість та вміння спілкуватися,
щоб підтримати команду та досягнути загальних цілей компанії.
Освіта: Спеціаліст, Факультет Облік та аудит
Українська Академія Друкарства, 2007 рік випуску
Досвід роботи:
Служба у справах дітей Пустомитівської РДА (2004-2015рр.)
Посада : Спеціаліст першої категорії служби у справах дітей
Основні обов’язки на посаді:
-Ведення особових справ дітей, що перебувають під опікою служби у справах дітей.
- Проведення соціальних та психологічних обстежень сімей та дітей, що потребують
допомоги.
- Розробка та виконання заходів щодо захисту прав та інтересів дітей, у тому числі
організація підтримки для сімей у складних ситуаціях.
- Співпраця з іншими службами та установами для забезпечення повного і
комплексного захисту дітей.
- Участь у розслідуванні випадків насильства, зловживання та злочинів, пов'язаних з
дітьми, та забезпечення відповідної підтримки та захисту для дітей, що пережили такі ситуації.

ПП «Оліяр» (2015-2024рр.)
Посада : Оператор з обробки перевізних документів
Основні обов’язки на посаді:
-Обробка та аналіз товаро-транспортних накладних, рахунків-фактур, розрахункових
документів та інших документів, пов'язаних з перевезенням товарів.
-Внесення даних з документів до внутрішньої системи обліку (наприклад, програма 1С
або аналогічна).
-Контроль за відповідністю документів та їхнє зберігання згідно з внутрішніми
стандартами та вимогами законодавства.
-Взаємодія з іншими відділами компанії або зовнішніми контрагентами щодо
вирішення питань, пов'язаних з перевезенням товарів.
- Вирішення невідповідностей та конфліктних ситуацій, які можуть виникнути під час
обробки документів.
- Забезпечення вчасного та точного оформлення необхідної документації для
здійснення перевезень.
Навички та вміння:
- Впевнений користувач ПК
- Досвід роботи з документацією в MS Office
- Знання програми 1С Підприємство
- Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет
- Навичка ведення переговорів і ділового листування, проведення заходів
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Про себе: стресостійкість та не конфліктність; націленість на результат, вміння
працювати з великими обсягами інформації; хороша пам'ять та організованість; сумлінність
та пунктуальність; здатна до навчання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: