Ярина
Офіс-менеджер
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10572024
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ярина Сребняк , 41р.
- Контактні дані: тел. [
ел. пошта [
- Адреса: с. Ставчани вул. Івана Франка, 21
- Стан: Заміжня
- Діти: 2 дітей (19 та 18 років)
Мета: розвивати свої професійні навички та сприяти ефективному функціонуванню
офісу у ролі офіс-менеджера, використовуючи свою організованість та вміння спілкуватися,
щоб підтримати команду та досягнути загальних цілей компанії.
Освіта: Спеціаліст, Факультет Облік та аудит
Українська Академія Друкарства, 2007 рік випуску
Досвід роботи:
Служба у справах дітей Пустомитівської РДА (2004-2015рр.)
Посада : Спеціаліст першої категорії служби у справах дітей
Основні обов’язки на посаді:
-Ведення особових справ дітей, що перебувають під опікою служби у справах дітей.
- Проведення соціальних та психологічних обстежень сімей та дітей, що потребують
допомоги.
- Розробка та виконання заходів щодо захисту прав та інтересів дітей, у тому числі
організація підтримки для сімей у складних ситуаціях.
- Співпраця з іншими службами та установами для забезпечення повного і
комплексного захисту дітей.
- Участь у розслідуванні випадків насильства, зловживання та злочинів, пов'язаних з
дітьми, та забезпечення відповідної підтримки та захисту для дітей, що пережили такі ситуації.
ПП «Оліяр» (2015-2024рр.)
Посада : Оператор з обробки перевізних документів
Основні обов’язки на посаді:
-Обробка та аналіз товаро-транспортних накладних, рахунків-фактур, розрахункових
документів та інших документів, пов'язаних з перевезенням товарів.
-Внесення даних з документів до внутрішньої системи обліку (наприклад, програма 1С
або аналогічна).
-Контроль за відповідністю документів та їхнє зберігання згідно з внутрішніми
стандартами та вимогами законодавства.
-Взаємодія з іншими відділами компанії або зовнішніми контрагентами щодо
вирішення питань, пов'язаних з перевезенням товарів.
- Вирішення невідповідностей та конфліктних ситуацій, які можуть виникнути під час
обробки документів.
- Забезпечення вчасного та точного оформлення необхідної документації для
здійснення перевезень.
Навички та вміння:
- Впевнений користувач ПК
- Досвід роботи з документацією в MS Office
- Знання програми 1С Підприємство
- Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет
- Навичка ведення переговорів і ділового листування, проведення заходів
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Про себе: стресостійкість та не конфліктність; націленість на результат, вміння
працювати з великими обсягами інформації; хороша пам'ять та організованість; сумлінність
та пунктуальність; здатна до навчання.
Схожі кандидати
Секретар, фахівець з документообігу
Львів
Офіс-менеджер
Львів
Логіст, аудитор, помічник керівника
Львів
Помічник керівника, офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з документами
16000 грн, Львів
Помічник керівника, адміністратор, менеджер
Львів
Персональний асистент, Virtual Assistant
Львів, Дистанційно