Resume from May 6, 2024 File

Наталя

HR-менеджер

Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

НАТАЛЯ
КАЛІНІЧЕНКО
ДОСВІД РОБОТИ
HR-менеджер
IT-рекрутер DAN.IT EDUCATION

Вересень 2023 – до тепер
Проходження курс по ІТ - рекрутингу та HR –
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ менеджменту
Основні навички:
Київ, Україна Створення бізнес-процесу та організаційної структури компанії;
Моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section) Створення документів (посадова інструкція, положення про відділ,
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section) employee handbook);
Формування HR стратегії відповідно до стратегічних цілей бізнесу;
Linkedin://[open contact info](look above in the "contact info" section) Формування бюджету;
Telegram: Natalia_Kalinichenko13 Оформлення докуметації для тендеру;
Маю навички введення кадрового обліку та трудових відносин;
Пошук та підбір персоналу, зустрічі 1:1;
Проведення брифінгу (спілкування з замовником);
ПРОФІЛЬ Складання брифу;
Робота з вакансією (складання вакансії, визначення основних
Я HR- менеджер, який готовий взяти на себе задачі по вимог до вакансії, розміщення вакансії на інтернет-ресурсах);
веденю кадрового адміністрування, розробці та Вивчення ринку праці та IT сфери;
Вивчення типів спеціалістів (технічних та нетехнічних);
впровадженню мотиваційної системи Компанії,
Вивчення ресурсів для пошуку спеціалістів;
розробці, впровадженню та контролю виконання
Вивчення операторів та видів пошуку;
Політик, Правил та Стандартів роботи Компанії, брати Теоретичне та практичне проведення співбесід.
участь в онбордингу, адаптації та офбордингу
працівників та застосовувати інші навички та знання в
роботі для досягнення цілей Компанії. ПАТ «ПЛАТИНУМ БАНК»

20.03.2017 – 31.08.2020 р.р. – Начальник Відділу бухгалтерського
НАВИЧКИ обліку активно-пасивних операцій Управління операційного
супроводження банківських документів
Ключові компетенції
Формування кадрових стандартів і процедур;
Основні обов’язки:
Управління пакетом Compensations & Benefits; Участь у автоматизації бухгалтерського обліку споживчих кредитів;
Знання ефективних методів пошуку і підбору Тестування нових кредитних продуктів;
персоналу; Повний бухгалтерський супровід та контроль споживчих кредитів,
Адаптація, навчання, розвиток персоналу; депозитів та іпотечних кредитів ( нарахування відсотків, комісій,
Кадрове адміністрування. дисконтів, сторно проводки);
Розрахунки з НБУ;
Формування та надання звітності для НБУ;
Формування та надання внутрішньої;
SOFT SKILLS Надання внутрішньої та зовнішньої аудиторської звітності;
Робота з аутсорсінговими компаніями;
Комунікативні навички;
Робота з кредитами-боржниками.
Цілеспрямованість;
Стресостійкість; 01.05.2010 – 17.03.2017 р.р. – Керівник Сектору обліку споживчих кредитів
Аналітичні навички; Відділу супроводження кредитних та депозитних операцій
Партнерська позиція
01.04.2008 – 01.05.2010 р.р. – Провідний економіст Сектору обліку
споживчих кредитів Відділу супроводження кредитних та депозитних
операцій

21.08.2007 – 01.04.2008 р.р. – Провідний економіст Відділу моніторингу
споживчих кредитів
АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»
03.10.2006 – 30.07.2007 р.р. – Менеджер Сектору по проведенню
стажування Відділу по роботі з персоналом
(Головний офіс)

04.07.2006 – 03.10.2006 р.р. – Економіст зі споживчого
кредитування (Відділення банку)

24.10.2005 – 04.07.2006 р.р. – Менеджер зі споживчого
кредитування (Пункт видачі)

ОСВІТА
DAN.IT EDUCATION
КУРС ПО HR - МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ІТ - РЕКРУТИНГУ
Вересень 2023 – до тепер

Університет Економіки та права «КРОК»
ФАКУЛЬТЕТЕ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА»
2008 - 2010 р.р – Магістр
2004 - 2008 р.р – Бакалавр

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: